Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest

Min stesønn ble hentet av pappaen i bhg når det var pappahelg. Dette var alltid fredag ettermiddag og mye rush. Poden pleide da å sove i bilen på vei hjem, og pappen pleide å mase i tlf.

En dag var han med mammaen i butikken, og det var lang kassakø, da gutten plutselig utbryter :" Fy faen for en lang kø, vi kommer jo aldri til å komme hjem til helge...."

...tydelig at gutten ikke alltid sov så godt i bilen nei....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min var to år, han satt å spiste middag med hele familien da han plutselig reiste seg i tripp trapp stolen, dro ned buksa, tar tak i tissen sin og roper "se hvor stor den er!!" så satt han seg fint ned igjen og spiste :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endel eldre fetre, og en gang i et familiebesøk satt de ( i egen tv-stue) og snakket om en film de hadde sett der en jente hadde jobbet som call-girl. De er 6-7 år eldre enn meg, jeg var 8 på denne tiden.Senere i samme familiebesøk sitter vi sammen med mine foreldre, tanter og onkler, og praten går om hva alle barna skal bli som voksen. Jeg skulle da bli call-girl :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min ser en jente av utlandsk opprinnelse noe hun tydligvis ikke er vant med.

Hun utbryter: se mamma! hun har sjokoladekake i hele fjeset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min har det med å lære sønnen min på 5 år ting som ikke akkurat passer seg.

En dag vi satt på bussen,så gikk det forbi en jente med store pupper.

Da sier han til jenten: Nice tits!

Dette hadde han selvsagt lært fra onkelen sin.

Gjett hvem som ble skikkelig flau da hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min skulle i barnehagen, og før de skulle gå ut døren pekte hun på pappaen sine sko og sa; "Æsj". Han lurte på hva det var hun syntes var ekkelt, men fikk ikke noe svar og tenkte ikke mer på det. Da de kom i barnehagen og ble møtt av barnehagetanten sier niesen min plutselig; "Pappa sine sko lukter ekkelt!"

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er ikke pinlig men skjønn :)

Sønnen min på 2 år kommer hjem fra barnehagen å sier:

"Vi skal være sammen for alltid mamma"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til, haha. Kjæresten min og broren hans ble kalt mafiaungene da de var små, med god grunn. Svigermor pleide av og til å dra de i ørene når de gjorde noe galt (ikke hardt altså, men de likte det ikke). En gang var de på butikken, og som vanlig var de rampete. Svigermor ble sint, og plutselig stod begge guttungene og holdt seg for ørene mens de skrek; "NEI MAMMA! IKKE ØRENE, IKKE ØRENE!". Hehe, svigermor fikk mange stygge blikk og har ikke rørt ørene deres siden :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min var liten, tror han var ca 4 år, så hadde han sett en av disse UNICEF filmene. Der er det jo mørkhudete barn og voksne mennesker, i tegnefilm skikkelse. Men dette var da mitt barns antagelig første møte med mørkhudete mennesker. Og som dere sikker kjenner til, i denne filmen er disse menneskene fattige...

På butikken noen dager etterpå går en mørkhudet mann forbi oss, han var veldig mørk, så sier min lille herlighet. Se mamma, der er det en sånn som er fattig :sjenert:

Jeg visste ikke mine armer råd, mannen kunne tydligvis norsk og lurte sikker fryktelig på hva jeg hadde lært barnet mitt å tro. Jeg ble skikkelig skikkelig flau ja! :filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også fortelle om eleven til en vennine av meg, han var faktisk 8 - 10 år. Han kom på skolen en dag og hadde med seg tidenes viskelær, han var så stolt. Det viste seg å være morens dildo. Vet ikke hvem som var flauest, moren eller vennina mi som måtte ringe moren og fortelle hva gutten hennes hadde tatt med seg på skolen.

:gjeiper:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også fortelle om eleven til en vennine av meg, han var faktisk 8 - 10 år. Han kom på skolen en dag og hadde med seg tidenes viskelær, han var så stolt. Det viste seg å være morens dildo. Vet ikke hvem som var flauest, moren eller vennina mi som måtte ringe moren og fortelle hva gutten hennes hadde tatt med seg på skolen.

:gjeiper:

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe dette var en morro tråd! :D

Lillebroren til bestevenninna mi var ikke mer enn 4-5 år, første gang han skulle bli onkel, og mammaen hans gledet seg veldig til å fortelle han at storesøster skulle ha en liten baby.

"Vet du hva? Du skal bli onkel du!"

Gutten ble helt forskrekket, og sier gråtkvalt:"Jeg skal ikke bli onkel, jeg skal bli brannmann!"

haha jeg glemmer det aldri! :skratte:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da min far var liten hadde han og moren sittet på bussen. En mørkhudet mann hadde kommet inn på bussen og min far hadde pekt og ropt "Mamma, SE, han var skitten han!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg tror jeg gjorde faren min ganske flau da jeg var liten... var på konsert på liseberg, og jeg satt på armen til pappa, ved siden av oss stod det en særdeles pen dame med store pupper og lite klær :sexy: (har pappa fortalt).

Da jeg så puppene skrek jeg og sugde meg fast til puppene hennes og gråt da pappa prøvde å få meg vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...