Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg har fortalt denne før, men den er morsom!

Mamma satt på med en kollega hjem fra jobb, og de hentet datteren i barnehagen. Da de stoppet i et lyskryss, gikk det en dame i burka over veien. Datteren fik store øyne og ropte: Mamma! Mamma! SE! Steike fine gardiner! :skratte:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Quelleriel

Da lillebroren min var liten, var han med mamma inn på prøverommet. Hun var i gang med å ta på seg plagget, i det broren min bryter ut, ganske høyt: "Skal du STJEEELE den, mamma??" med en litt sjokkert stemme.. :sjokkert:

Mamma var ganske flau da hun gikk ut av prøverommet igjen da, ja... :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sevastra

Jeg og min søster var på besøk hos noen slektninger som har gård og kyr en sommer da vi var små. Vi ville gi navn til våre yndlingsokser. Tanta vår kom inn i fjøsen sa vi stolt: "dette er xxx, xxx og dette er Horny. Det er fordi han har de største hornene!" hun lo og sa: " kanskje dere skal kalle han for noe annet. Det er et voksen ord." vi: "hva betyr det?" "ehhm, det får dere vite når dere blir større."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Møtte et vennepar av meg en gang de var ute med datteren sin. Jenta er sånn 4-5 år og elsker å fortelle om dagene sine, så jeg spurte henne hva hun og familien hadde gjort på i helgen. Så utbryter hun med et stort smil at mamma og pappa, de løp rundt nakne de! Skulle nesten tatt et bilde av ansiktene til foreldrene da ja :skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 2 år eller noe fikk jeg de merkeligste sanger på hjernen, en dag var det en som gikk "å fy så stygg og svart du er, svart du er, svart du er" osv.. og den handler om å være skitten i ansiktet eller noe.

Og SELVFØLGELIG begynte jeg å gaule ut denne sangen HØYT akkurat da jeg og mamma gikk forbi en innvandrerfamilie fra et afrikansk land eller noe.. Det var helt tilfeldig, men utrolig pinlig for mamma!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ytterst sjelden det blir pinlig når barn sier noe.

Det som er pinlig, må vel være voksnes respons på barnas utsagn.

Når voksne ikke forstår eller vet hvordan de skal reagere, da kan det bli pinlig for barna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt barnevakt for en unge på 4. han skulle legges, men vaskes og skiftes først.. så han sto naken på baderomsgulvet. Så kikket han ned på tissen sin, tok litt på den og så veldig lei seg ut..... "Jeg har så liten tiss...." sa han.

Hahaha. "Jaha. vil du ha større tiss du da?" spurte jeg.

"Jeg vil ha sånn tiss som pappa har!"

Hahaha xD Jeg måtte bare løpe ut av badet og le :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som jobber i barnehagen, Damen skulle hjelpe en jente og ba henne rolig om å vaske hendene etter do besøk, noe barnet nektet. Jenta på knapt 3 år kløp seg selv i nesen kjempe hardt og ropte ( nesen ble rød). Au au.. det gjør vondt når du klyper meg. De var alene på badet, men heldigvis var kollegaen i garderoben og fikk med seg hele episoden. Vindu inn til badet! Det kunne blitt vanskelig å få forklart.... :kgbaby:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var 17 hadde jeg en kjæreste med ganske stor familie, vi spiste middag og koste oss, og sønnen til søstern hans gikk litt rundt om i huset for seg selv og lekte tror han var sånn 2 år ca.. plutselig så kommer han med p-pillene mine som han har funnet i vesken min og gir de til mammaen sin..!!! Vi hadde ikke vært sammen så lenge, så ja det var flaut!!

Når jeg var liten: mamma skulle hente søsstern min hos en veninne, moren til veninna var ganske kraftig. og hver gang jeg så henne begynte jeg å hylgrine! sikkert koselig! Jeg var så liten at jeg ikke husker det selv da, så kan jo ha vært tilfeldig, men :)

Når jeg jobbet i barnehage skulle jeg skifte bleier på to stykker samtidig, en jente og en gutt. det var bare tissebleier så de sto oppreist mens vi ordna, de var nesten 3 år. så plutselig tar jenta gutten på tissen og begge to ler masse, så sier gutten.. gjøre det en gang til!!

Når jeg var liten sa jeg til mamma en gang hun hentet meg at barnehagetanten var gravid(mens hun sto der) Mamma gratulerte tanta, mens hun prøvde å si at hun ikke var det... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på skolen sa jeg høyt i klassen "jeg vet hvordan man lager baby!! mammaen og pappaen putter tissene inni hverandre" når vi hadde kunnskaps-brainstorming. Haha. Flotte greier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var liten trodde jeg at alle som giftet seg fikk barn automatisk. så hver gang noen giftet seg, spurte jeg om når barnet kom :gjeiper: var mange som lo og mamma ble småflau :) jeg trodde også at når man sov sammen, så lagde man barn i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var liten trodde jeg at alle som giftet seg fikk barn automatisk. så hver gang noen giftet seg, spurte jeg om når barnet kom :gjeiper: var mange som lo og mamma ble småflau :) jeg trodde også at når man sov sammen, så lagde man barn i søvne.

Hahhaha så søtt :rodmer:

Et sånt barn vil jeg og ha hvis jeg vil ha. Haha!! Herlig.

Naboen:

"Mamma... De der inne skyter hverandre hver dag *pekte inn vårt vindu*"

Mest sannsynlig hørt lyder fra film. Hahahhaa. Søt!

Endret av otrivin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en gang hadde jeg hørt broren min si "jævela kjerring" etter at han hadde snakket med noen i telefonen. han er 13 år eldre enn meg. så gikk jeg og mamma på butikken. og så var det en skummel (for meg) gammel dame som hadde spurt om jeg ville ha godteri av noe slag. da hadde jeg sagt "jævela kjerring" til henne :skratte: så hun råkjørte hjem og kjeftet på broren min fordi han hadde lært meg det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha minner meg på......

Pappa og min søster bannet fælt, så hadde min søster falt i trappen og pappa spurte om jeg kunne ringe til ambulanse og jeg ringte "Hallo min søster har falt i trappen og det gjør så vondt at i faeeens helvetes forbannade bjørnefittes kuksaft /"&$(/$()"#)" osvosvosv. Ble husarrest det gitt. Men jeg gjenga jo bare min søsters forklaring :sjenert:

Endret av otrivin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, det er så syykt mange morsomme historier her! :D

Jeg må bare fortelle hva min nevø sa når han var ca 3 år... Søsteren min og forloveden var ute å kjørte på kvelden med nevøen min i baksetet og han plutselig begynner å gråte og bli hysterisk.

Søstra mi: Hva er det, vennen?

nevøen min: uuueeee, den er lyyyydlyyykt!!! (ødelagt)

søstra mi: hva mener du?

nevøen min: måååånaaa veel! Ser du ikke??? Måna er LYDLYKT!!!!! *gråter*

Viser seg at han trodde månen var ødelagt.. var halvmåne :fnise:

En annen episode var en gang de var på besøk hos foreldrene mine og jeg var også hjemme. Hører plutselig fra gangen...

nevøen min: "HEEEELP!!!"......."HJELP!"...."SITTA FAAAST!!"

jeg blir nervøs og styrter inn på gangen, og der står han på gulvet med en sko stående på tåa si:P

jeg flirer og løfter skoen av og så sier han "ÅH, tanteee... du er helten min. redda meg du!"

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et par uker siden så klarte pappaen her i huset å lære den minste ordet "juling"

Ungene elsker at pappa kiler og herjer i stua, skjer omtrent hver dag.

Så sier pappaen til den minste: skaaal jeg giiii deg juuuuling? Minste så forundret ut og fatta ikke helt hva han mente tror jeg. Og pappa kommer hoppende over henne og kiler.

Dette betyr altså: Skaaal jeg giiii deg juuuuling = skal jeg komme å kile deg/tulle i sofaen? Leke...

Hvordan tror dere de i barnehagen tok setningen: Pappa gir meg julig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har en til!

Men det var en i slekta til en ungdomskjæreste. Vi var i et selskap.

Så kommer det en unge:

"Mamma, mamma! Tissen din ligger i DO!"

Mamma hadde altså putta hår fra hårbørsten i toaltettet uten å dra opp etter seg. :fnise:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til jeg.. Hadde familien på besøk ei jul. Tantejenta mi som da var ca 5 år, var på badet med mamma og fikk hjelp med å ha på finkjolen før julemiddagen. Når vi skulle åpne pakkene etter middagen sier hun plutselig til Bestefaren sin (min far) : "duuu, bestefar.. Tror kanskje du helder skulle kjøpt en BH til mommor isteden for de lysestakene hun ønska seg.. Om du ikke har sett det selv så er TATTANE hennes KJEMPElange!"

:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...