Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min datter var 3 da oldemor døde. Vi var å så på oldemor som lå i kisten, hadde fortalt datteren min at vi skulle ta farvel...

Vel 3 åringen holdt oldemor i hånden, strøk henne på kinnet og da vi skulle gå bøyde hun seg over kisten og brølte HADE OLDEMOR! Så høyt hun bare kunne.....

3åringen var observant og hadde sett at oldemor ikke hadde på høreapparatet.... :sjenert:

Fantastisk!!! :rodmer::ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Broren til en moren din jobber med, med andre ord? :fnise:

Så nå at det ble litt feil! Mente sønnen til en kollega av mamma, vet ikke helt hvor moren kom inn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden har jenta vår fått dilla på å vise hvor tissen er. Og ikke bare sin egen. Og ikke bare på oss... :sjenert:

Ikke akkurat morro når hun står på butikken og går bort til noen og peker og sier: Se! Der er tiss!

(Utstillingsdukker er intet unntak...)

Edit: Ser at det var dumt formulert. Hun PEKER selvfølgelig og viser :fnise:

Endret av daemonia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du med datteren din inn på polet?

Unger har ikke noe på polet og gjøre. :nei:

Hvorfor i alle dager har ikke barn noe å gjøre på polet ?? Mest idiotiske jeg har hørt noen gang..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest buster

En unge jeg kjenner fikk beskjed om at han skulle bli onkel (5 år), og sa bare ok. Så merket mora at han var stille og grublete ei stund, og så begynte han å gråte. Når hun spør hva det er sier han "nå må jeg begynne å jobbe og få grått hår og rynker", for det har jo hans onkel som er håndverker og som regel har kommet innom i arbeidsklær:p

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt fire-fem år presterte jeg å spørre farfar om han brukte kondom... Fått høre den en del ganger oppigjennom :sjenert:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at min yngre bror (er 14mnd imellom oss) var utrolig sint på pappa for ett eller annet engang. Han var vel rundt 3år og jeg 4. Husker ikke hva det var men jeg husker at vi satt i bilen, mamma, pappa, broren min og meg. Buttern herja og styra i baksetet før han til slutt ble helt rolig og sa: "DU, du din KU...k!" til pappa. Du kan tro det ble liv i den bilen med en mor som satt og hylflirte, jeg som ropte "Mamma, mamma, hva betyr det!!??" og en far som satt og forbannet gutten på arabisk med knyttet neve. FOR en FAMILIE!

:fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har lov å være med på polet, men de har ikke lov til å kjøpe noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærlina

Fetteren min sa "det har gått tomt for farger, vi trenger påfyll!" når de så på en svart-hvitt tegnefilm i barnehagen

:fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min sa "det har gått tomt for farger, vi trenger påfyll!" når de så på en svart-hvitt tegnefilm i barnehagen

:fnise:

:rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Denne har jeg blitt fortalt via jobben ;)

En bestemor hadde vært hos frisøren for en hårklipp, og vendte så hjem med besøk av datter/svigersønnen og barnebarnet.

Da barnebarnet fikk se bestemoren sin, kom følgende spørsmål:

"Bestemor, har du byttet hode?"

:ler2:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gutt som var med bestemora si til malebutikken, hvor hun bestilte Butinox.

Da utbrøt barnebarnet; Å bestemor, skal du endelig bli kvitt alle rynkene dine nå da!!!

(Han hadde tydligvis hørt om botox... :skratte: )

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minstejenta er et skikkelig oppkom av gullkorn...

Var på foreldremøte i barnehagen da hun var en ca 4 år, de hadde samlet opp sitater fra barnemunn og printet ut som ble lest opp...

Fra min håpefulle så ble det sitert at "mamma er 30 år og nesten ikke brukt"! Herrefred, jeg holdt på å kveles! Det gjorde forsåvidt resten av foreldrene også da de holdt på å le seg ihjel........ :sjenert:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde to i dag da vi var ute i byen.

Guttungen på 4,5 ser en jente som har på rød strømpebukse, shorts, rød genser, en dressjakke og en hatt på hodet, og utbryter "Se, en klovn!"

Litt seinere ser han er som har krok istedet for hånd og sier "Mamma, se, en sjørøver!!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen der jeg jobber, er det en afrikansk dame (la oss kalle henne Amina) som har praksisplass via Nav (hun har samme morsmål som flere av barna på avdelingen)

Så en dag var jeg, en av pedagogene og to barn på vei inn fra lekeplassen. Da kommer det ut av det blå fra 3-åringen

-nå er Amina er hjemme i negerhuset sitt!

:hakeslepp:

Mon tro hvor i alle dager dette kom fra. Aldri om noen i personalet har brukt n-ordet om hverken Amina eller barna med afrikansk bakgrunn eller deres foreldre, eller noen annen sammenheng.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i begravelsen til morfar, som skulle bli kremert. Rundt kisten var det pyntet med blomster og stearinlys, og midt uti salmesangen hvisker nevøen min inn i øret mitt; Skal de tenne på han snart? Han hadde sett for seg at vi skulle ta pyntelysene og sette fyr på kista, mens hele forsamlingen fikk se på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestefar ble alvorig syk, så utbrøt den lille kusina mi; "Mamma er det fordi han har sovet med rumpa bar?" For hun hadde blitt fortalt at man måtte ha dyna på seg når man sov, ellers blir man syk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...