Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en utrolig bra tråd :skratte:

(har skrevet dette i en annen tråd også, men)

Sønnen min sa fitte istedenfor fisk - veldig morsomt at han sa det for første gang på buss-stasjonen på ett av norges største kjøpesentre. (det var reklame for akvariet på tv-skjermene) Men jeg (og alle andre rundt) fikk totalt latterkrampe, og jeg klarte ikke si noe til han heller, så han ropte "FITTE, FITTE, FITTE!" :skratte:

Dette er mer morsomt enn flaut.

Da jeg var tre år kom det en mann som skulle selge bilder "til gards". Jeg var ute å lekte og mamma sto inne og lagde mat. Jeg inviterte ham inn, og mamma kipte seg veldig og kastet ham ut. Mannen sa "Please, madame!" mange ganger, og jeg fikk forklart hva det betydde, og sa det resten av sommeren.

En dag hadde hun besøk av en kompis, og jeg sa "Jeg kan snakke engelsk". Han sa "få høre da", og ventet at jeg skulle si "Please, madame!".

Jeg så han dypt inn i øynene og sa helt alvorlig "Hva hetar do?" :fnise:

En annen gang jeg var på samme alder så hadde det kommet en mann inn til oldemor for å bytte muren bak kaminen. Jeg gikk inn (vi bodde i "tomannsbolig" med gjennomgang), og fikk se mannen drive å rive muren. Da ble jeg veldig streng og sa "Si meg, har du lov til det der?!" :nei:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren vår 7 år sammen med meg på polet:

snuppa: Hva skal du kjøpe mamma ? (Høy stemme )

Jeg: En kartong vin

Snuppa: Bare en?

Jeg : Ja.

Snuppa: Er ikke det litt lite ?

Jeg:Neida, det er ganske mye i en kartong og så mye vin drikker vi ikke.

Snuppa: å drikke HVER dag synes jeg er ganske mye....

Jeg: VELDIG anstrengt latter

(... innså at det var liten vits i å si at vi ikke drikker hver dag osv...hun hadde tydeligvis bestemt seg) :skratte:

FLAUT :fnise:

Hvorfor har du med datteren din inn på polet?

Unger har ikke noe på polet og gjøre. :nei:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til, igjen fra meg.

Jeg og mamma satt hos Oldemor (som er skikkelig indremisjons-kvinne og avholds så det ryker etter), og så roper jeg (2 år) "Mamma, hva er drita full?" Mamma prøver å avfeie meg, og da sier jeg "JOHO, tante XX sa hun var det!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... klassikeren er egneltig at jenta mi forteller til foreldre/barn/lærere osv på skolen ting om mamman sin som hun har misforstått, for eksempel:

- Mamman min studerer for å bli sykkotisk (psykolog)

- Mamman min har FIRE kjæresta (her er jeg litt usikker på hva hun har ment, er mulig hun refererte til mine fire søsken. Har for øvrig bare én kjæreste og han er den første etter barnefar).

- Mamman min gikk i sjetteklasse da ho fikk meg (uttalt med stor stolthet på juletrefest, var forøvrig 16)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var bittelitt pinlig en dag jeg og storebror (da 2 år) gikk forbi naboen som stod og ryddet i garasjen. Vi snakker om en høy og kraftig mann i midten av 60-årene, med kort grått hår og tykt av skjeggstubber. I det vi går forbi og jeg skal hilse roper sønnen min høyt og tydelig "Mamma, se på den damen i garasjen". :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min var rundt tre og jeg jeg skulle få besøk av en mann jeg var meget interessert i. Han og sønnen hadde ikke møtt hverandre ennå. Han skulle komme etter sønnens leggetid, men akkurat denne kvelden ville ikke gutten sove og det ble mye styr og stress når det nærmet seg tiden mannen skulle komme. Det ringte på døra og jeg slapp ham inn og sønnen begynte å rope fra rommet sitt "Mamma, hvem er det?". Jeg gikk inn og fortalte at det var en mann som mamma kjente og da skulle han absolutt "se på ham". For å få slutt på maset tok jeg ham på armen og gikk ut på stua og sa "Der er han, kan du sove nå?". Han kikket litt på mannen og så sa han "Er du ny?". :sjokkbla: Han var den første jeg datet etter at eksen og jeg flyttet fra hverandre, og sønnen min fikk det til å høres ut som det var et jevnt renn av mannfolk innom. Han mente vel "ny" som når det begynte en ny i barnehagen, men jeg ble så flau så jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. :flau:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jeg gjenfortalt av svigermor;

Minstejenta hadde overnattet til henne (tror hun var en rundt 3 år), og hun var med svigermor inn på badet om morgenen da svigermor skulle stelle seg.

Da kommer det fra barnebarnet;

"Farmor, hvorfor har du navle mellom puppene??"...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært i svømmehallen, og samboeren min hadde med minstejenta på 2,5 år i dusjen. Når sambo kler av seg for å dusje blir minstejenta helt overivrig, peker mellom beina på sambo og sier "Pappa, du har KJEMPESTOOOOOR TISS!". Med armbevegelser og det hele... =P Stakkar, har vel aldri sett en utovertiss før...

EDIT: Skal sies at de i barnehagen har snakket mye om størrelser, og hva som er stort, mellomstort og lite. Sikkert derfor hun er så opptatt av størrelser.

Endret av sauen87
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min var med meg på butikken for første gang.

I forkant av dette hadde familien tilfeldigvis diskutert at en kompis av meg hadde kommet ut av skapet, og niesen min var veldig nysgjerrig på dette med homofili. En slektning som var til stede var ikke så veldig fornøyd med det, og brukte et ord han kunne spart seg. Dessverre snappa niesen min det til seg.

Dette skjedde på butikken når min homofile kompis tilfeldigvis dukker opp:

Meg: Hei, Kristian (blablabla)

Kristian: (Blablabla)

Meg til niesen min: Greier du å si Kristian?

Niesen min: Rompis!

Meg: Jaa, han er kompis. Min kompis.

Neiesen min: Nei, rompis. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRoooompis!!!!!!!

Trodde jeg skulle dø.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en onkel som heter Audun.

Da jeg var rundt to år var jeg og mamma i byen, jeg satt i vogna, og vi skulle møte onkel Audun. Jeg snakket ikke helt reint på den tiden..

Jeg fikk øye på han før min mor og utbryter:

"JOKKE JØDEN MAMMA" :skratte:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hendte sønnen til moren til ei som moren min jobber sammen med (skikkelig avanserte greier her). Morfaren hans hadde nylig gått bort, og de var ute på en liten kjøretur. Plutselig peker gutten opp i lufta mot en som kommer susende ned i fallskjerm og bryter ut: "SE MAMMA! De har sluppet ut morfar!!" :fnise:

Selv hadde jeg vært på sirkus i en alder av 5-6 år, og der hadde vennene mine snakket om slangemennesker. Mamma lå på terrassen og og solte seg når jeg kom ut dit, og da blir jeg stående å stirre lenge på henne. Skal sies at hun satt i en stilling som gjorde at hun fikk såkalte "bilringer" ved magen. Da peker jeg mot de og spørr: "Mamma? Om du er slangemenneske?"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hendte sønnen til moren til ei som moren min jobber sammen med (skikkelig avanserte greier her).

*snip*

Broren til en moren din jobber med, med andre ord? :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til en moren din jobber med, med andre ord? :fnise:

Det ble kanskje ikke helt rett?

Evt. kunne man jo sagt sønnen til en kollega av mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble kanskje ikke helt rett?

Evt. kunne man jo sagt sønnen til en kollega av mamma?

Nei, det var jo sønnen til moren til en kollega. Og sønnen til moren er jo da kollegaens bror.

Ikke at det er så innmari viktig for historiens del, da. Bare litt unødvendig kronglete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantebarnet mitt pekte på en dame i full burka på trikken og utbrøt: SPØKELSE!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du med datteren din inn på polet?

Unger har ikke noe på polet og gjøre. :nei:

De har lov å være med på polet, men de har ikke lov til å kjøpe noe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...