Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et søskenbarn som i ung alder var ekstremt opptatt av kaptein sabeltann.. Morfaren min hadde masse gift og greier i garasjen, og en dag han åpnet garasjeporten utbrøt søskenbarnet mitt :"ÅÅÅÅå, se der, kaptein sabeltann brus!!!!" Da var det en kanne med dødningshode på ;)

Jeg hadde sangstund med niesen min som er 3 år. Jeg sang "jeg gikk en tur på stien", og etter jeg var ferdig så hun lenge på meg. Så sa hun "Moster, du må ikkje gå aleine på stien. Da kan farlige dyr ete deg opp!" hehehe, hun er verdens søøøteste!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest santus

Jeg jobbet som vikar i en barnehage, så kom det ei jente på 3 år til meg og sa:

"mamma har bart i trusa!" - helt ut av det blå..

Jadda :fnise:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanteungen til en venninne av meg på butikken, oppdaget mummi-kjeks og ville ha. Moren sa pent "nei, ikke nå lille venn", men jentungen gav seg ikke. Det morsomme her var at hun klarte ikke å si kjeks. Det ble "seks". Så når hun til slutt ropte av full hals utover butikken "JAMMEN JEG VIL HA MUMMI-SEEEEKS!!", gav moren etter, gitt... :sjenert:

(for de som ikke måtte skjønne hva som var så flaut med det, så var det at det hørtes ut som om jentungen ropte "mummi-sex"..)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg så en gammel hjemmevideo her om dagen, som broren min har digitalisert og lagt inn på laptopen. Jeg og broren min bader i et lite basseng i hagen. Jeg er 5 år og har badetøy på, han er rett over 1 år og er naturlig nok naken. Da utbryter jeg plutselig "hahaha! tissen hans dingler!". Litt flaut å ha liggende på dataen :fnise:

Kom forøvrig på å tenke på en episode etter å ha lest "kaptein sabeltann-brus" litt lenger opp her. Jeg holdt selv på å drikke rødsprit når jeg var liten, i den tro at det var bringebærsaft pappa hadde satt i en dunk på verandaen. Mamma kom styrtende ut da hun så at jeg holdt på å dyppe tunga ned i dunken, uff! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en dag var jeg, en av pedagogene og to barn på vei inn fra lekeplassen. Da kommer det ut av det blå fra 3-åringen

-nå er Amina er hjemme i negerhuset sitt!

:hakeslepp:

ÅHERREGUD. Er jeg slem om jeg lo helt vilt av denne her?

NEGERHUS! Kostelig! Haaaaha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHERREGUD. Er jeg slem om jeg lo helt vilt av denne her?

NEGERHUS! Kostelig! Haaaaha.

Tja, ville vel heller galt deg barnslig og lett å more.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var liten, sånn 3-4 år, så var jeg og mamma på butikken.

Jeg: Mamma se!

Mamma: Se hva?

Jeg: Mamma, mamma, se! En neger! Jeg er glad jeg har en grønn pappa!

Noen som ikke helt hadde lært seg fargene ennå ja..

En annen gang jeg og mamma var i butikken da jeg var 3-4 år så var det en mann som kom bort til meg å spurte meg om jeg ville ha en is.

Jeg: Jeg vil ikke ha den dumme isen din, du vil bare ta meg med inn i bilen din, du!

Mamma var helt i sjokk, det var forsåvidt mannen også :gjeiper:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang jeg og mamma var i butikken da jeg var 3-4 år så var det en mann som kom bort til meg å spurte meg om jeg ville ha en is.

Jeg: Jeg vil ikke ha den dumme isen din, du vil bare ta meg med inn i bilen din, du!

Mamma var helt i sjokk, det var forsåvidt mannen også :gjeiper:

Noen hadde ihvertfall fått med seg at man ikke skulle ta imot søtsaker/følge fremmede ^^

Her om dagen så var vi innom matbutikken, og en kvinne passerer, kledd med noe som helt tydelig var malingklær. Dette gikk absolutt ikke upåaktede hen, og sønnen på 2 1/2 roper ut: "Æsj mamma! Se på damen, hun er sølete jo!" Også rister han oppgitt på hodet mens han mumler noe om "masse, masse maling".

Dermed kom samtalen om at slikt sier man ikke i offentligheten :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har sagt at da jeg var liten, og vi var på butikken, gikk vi forbi en svart dame. Jeg hadde pekt på henne og sagt: "sjokoladedame!"

Da jeg var i tenårene og dessverre ikke hadde så vakker hud, var det en britisk jente som sa: You`ve got spots. You need to go to the doctor!"

Følte meg skikkelig lite pen da ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Datteren min da hun var 4 år.

Vi var på stranden og hun ville absolutt ikke gå da vi pakket sammen. Etter en diskusjon, kom hun tilslutt frem til at hun måtte bli med hjemover. Sinna som hun var klarte hun å lire av seg: Pappa, du er dum, du skal ikke få bursdagsgave av meg. .......Jo....det skal du få, du skal få en skitten gammel pruse (truse) :skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg husker første gang jeg så en mørkhudet mann (neger er jo ikke lov å si eller skrive). Jeg var vel ca 5 år, tenker jeg. Tanten min hadde tatt meg med på Oslotur. Vi gikk i nærheten av rådhuset, husker jeg. Foran oss gikk en svart mann, og jeg roper av overraskelse: Tante, tante, der går en feier!

En feier var den eneste svarte mann jeg hadde sett der jeg bodde :fnise:.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe jeg har sagt, men noen jeg møtte på.

Jeg skulle på butikken med mamma, og jeg var vel ca 6 år. Plutselig kommer det to litt eldre unger løpende bort til meg og spør: er du gutt eller jente? :klo: jeg svarte med: hva tror du da?". Etter en laang stund med tenking så sa de i kor: Du MÅ være en gutt!". Du kan tro det ble dårlig stemning da. Løp gråtende bort til mamma, og jeg klipte meg aldri kort igjen :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag vet inte om jag har skrivit detta tidigare här.

Min son var kanske 3 år och gick i barnehage, när jag kommer för att hämta en dag hör jag:

Ola: "Min mamma har stor rumpa!"

Sonen: "Min mamma har större rumpa än din mamma! Min mammas rumpa är jättestor!!!"

Jag skämdes inte så mycket, jag har bara 36 i byxor och är nog mindre än Olas mamma, men sonen var väldigt stolt över att han tyckte att min rumpa var störst. Det var tydligen en bedrift :ler:

Här om veckan sa dottern på 5 år:

"Mamma... du måste duscha när du har tränat, eller hur? För annars kommer du att lukta illa och då vill ingen sitta brevid dig på jobbet i morgon!"

(kan ha hänt att mamma har sagt något likannde till sonen efter träning)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og min bror var ganske små, rundt 3og 4år, var vi med mamma på butikken. Vi brukte å springe bort til bladene og godteriet med en gang, mens mamma gikk og handlet det hun skulle. Når mamma hadde gått sin runde i butikken kom hun til "vår faste plass" for å hente oss slik at vi kunne betale å dra hjem.

Da hun kom til hyllene med smågodtet tror jeg hun holdt på å få hjerteinfarkt, for hva er det hun ser? Jupp, de små barna hennes går i jenka-rekke bortover gulvet og roper/synger: I'm HONY, HONY, HONY, HONY!!! Om dere husker denne låta? :fnise:

Vi ble raskt dratt med ut og fortalt at DEN låta der skulle vi ALDRI synge i offentlighet igjen.

Edit: Skrivefeil.

Endret av She_Leiva
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en maks uheldig unge, og nå er hun så gammel at hun skjønner det selv...

Så idag da hun kom hjem fra skolen hadde hun fått en ball i magen, og en gutt hadde klart og bristet to av fingene hennes......

Jeg; Var ikke klar over at det er fredag den 13 idag..

Frøkena; Mamma; det er fredag den 13 HVER dag for meg!!!

Stakkars lita........hun er alltid på feil sted til feil tid!

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stod i heisen med min lillebror som den gang var 5 år...

Inn kommer en diger mann, og min lillebror utrybryter "oii du var tjukk"...

lengste heisturen i mitt liv :flau:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg stod i heisen med min lillebror som den gang var 5 år...

Inn kommer en diger mann, og min lillebror utrybryter "oii du var tjukk"...

lengste heisturen i mitt liv :flau:

minner meg om en 3-åring i garderoben der jeg pleier å svømme. han var fast overbevist at jeg var julenissen mens varen var skikkelig flau og prøvde å ro seg bort med å si "han er ikke julenissen bare fordi han har skjegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Nuppdupp

Jeg har en maks uheldig unge, og nå er hun så gammel at hun skjønner det selv...

Så idag da hun kom hjem fra skolen hadde hun fått en ball i magen, og en gutt hadde klart og bristet to av fingene hennes......

Jeg; Var ikke klar over at det er fredag den 13 idag..

Frøkena; Mamma; det er fredag den 13 HVER dag for meg!!!

Stakkars lita........hun er alltid på feil sted til feil tid!

Du burde kanskje ta tak i at ungen din alltid er på feil sted til feil tid. Om din egen unge sier hun har det forferdelig hver dag, så er det et hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...