Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hun sa jo at det var uvanlig Tidlig.

mange som tvilte på at min 20 mnd gamle niese kunne telle på 2 språk og identifisere forbokstaven til familiemedlemmene ved å høre på lyden. Men det kan skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sa jo at det var uvanlig tidlig.

Ekstremt tidlig, i såfall...! Hadde hun sakt snaue to år kunne jeg trodd på det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min var på lekeplassen med broren min, og de lekte med en annen jente fra nabolaget. Da de skulle hjem sa mamma til jenten at hun nok også burde gå hjem, så hun ikke skulle være alene på lekeplassen. Da kunne jenten fortelle at det kunne hun ikke, for mamma hadde besøk av en venn, og de satt på soverommet og leste bibelen, og da måtte hun ikke forstyrre. Dette var en gift dame, ja...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken med datteren min som den gang var 4 år, og plukket med meg ei pakke med O.B.

Da kom det høyt og tydelig fra datteren min "Det er sånn du putter oppi rumpa det, mamma!"

Ble litt rød ja.... *flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en katt som heter Smulan.

Datteren vår trøbler litt med bokstaven S og når hun roper på katten bytter hun ut bokstaven S med P.

Så i gata kan man noen ganger høre Puuulaaan... Puuulaaaan

:sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en katt som heter Smulan.

Datteren vår trøbler litt med bokstaven S og når hun roper på katten bytter hun ut bokstaven S med P.

Så i gata kan man noen ganger høre Puuulaaan... Puuulaaaan

:sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*drar opp*

Denne tråden er helt FANTASTISK!

Vet jeg sitter på noen slike historier selv, men kommer ikke på dem i farten. Får heller komme med ny oppdatering senere.

Flere som har noen gullkorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Min yngste datter sa mye rart før hun lærte å snakke rent. Blant annet ville hun spise "bøfitte" med (lever)postei. Og så ville hun være med til "buttepikken" og "søpe kukkegummi" :ler: . Det hendte det ble litt flaut noen ganger :) . For ikke å snakke om en gang hun skulle legge seg og hadde glemt kosekluten sin ute. Denne hadde hun med seg overalt. Hun løp ut og ropte at hun måtte finne "kosekuken" sin. Jada!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste datter sa mye rart før hun lærte å snakke rent. Blant annet ville hun spise "bøfitte" med (lever)postei. Og så ville hun være med til "buttepikken" og "søpe kukkegummi" :ler: . Det hendte det ble litt flaut noen ganger :) . For ikke å snakke om en gang hun skulle legge seg og hadde glemt kosekluten sin ute. Denne hadde hun med seg overalt. Hun løp ut og ropte at hun måtte finne "kosekuken" sin. Jada!

:ler:

Jeg kjenner en som sa kuk om duk da han var liten. De hadde en grønn duk han syntes var så fin og han pleide å si at han ville ha den grønne kuken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ingen gullkorn kanskje, men jeg morer meg litt over de første ordene til min nevø, min samboer og min fetter.

- Nevø: Fitte!

- Samboer: Diiinglepikk!

- Fetter: Dust!

Alle disse mødrene var ganske skuffa, kan man si :ler:

Endret av ¤Pernille¤
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mille

Jenta vår på ca 4 år satt på skuldrene til pappaen sin og utbrøt plutselig høyt blant mange folk på gaten "Det kiler i tissen, det kiler i tissen!!!"

Vi holdt på å dø. Bare lot som ingenting og gikk videre.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en som opplevde at guttungen sa til barnehagepersonalet da han ble hentet av faren: "Pappa har stor tiss." Søtt, men litt pinlig for faren. :fnise:

Jeg hadde to førsteklassinger en gang som snek seg ut på do sammen. Da de kom tilbake kunne de fortelle meg at: "Vi har skrukkete tiss begge to..." Jeg svarte noe sånt som å ja, før en av guttene fortsatte: "Pappa har hår på tissen han, skikkelig masse hår også..." Møtene med denne pappaen ble ikke helt de samme etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Den eldste sønnen til en venninne var som barn et oppkomme av pinlige utsagn, alltid sagt med høy og tydelig stemme, og med fullt publikum.

- Pappa har KJEMPESTOR tiss! Du har ikke tiss, du mamma, du har bare hår!... Hvorfor sier du hysj?! (Dette skjedde i kirken...)

- Hvorfor slo du meg, mamma? (På bussen. Hun slo ALDRI.)

- Han er ikke helt som han skal være, han! (Om presten, som hadde CP)

Det var mange fler, får ta dem når jeg husker.

Datteren til en annen venninne som så moren naken, tittet opp på henne og utbrøt:

- SE DYRET!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var akkuratt fylt 4 år og jeg skulle få en søster eller bror.

Først så hadde jeg diskutert det med de andre i barnehagen, det var ei jente der som skulle få en søster eller bror omtrent samtidig som moren min som helst ville ha en lillebror og jeg ville helst ha ei lillesøster. Hun spurte foreldrene sine og vi ble enige om og bytte om hun fikk en lillesøster og jeg fikk en lillebror. For det var nemlig samme for foreldrene mine om det ble gutt eller jente mens foreldrene hennes helst ville ha en gutt.

Moren min hva gjør vi hvis det blir en gutt da?

Vi kan bytte med "Lise" foL de vil helst ha en gutt!

Foreldrene mine; foreldrene til "lise" vil sikkert ha sitt eget barn.

Nei de vil helst ha en gutt, sa jeg jo! Jeg har faktisk snakket med dem...

Så skulle det bli en gutt og vi satt rundt middagsbordet da foreldrene mine fortalte meg nyheten.

Du skal få en lillebror.

jeg stirret stygt på dem

Blir ikke det fint å få bli storesøster?

jeg stirret stygt på dem

Men det ble en gutt, hva mener du vi skal gjør med det da?

Vet dere hva gud gjoLde når han fikk en sønn?

Foreldrene mine satt bare og stirret på meg, du kan kanskje fortelle hos det da?

Han ga den bort!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silly

Da onkelen min var liten (rundt 4-5 år kanskje) var han ute med min pappa, farmor og farfar. Plutselig får han øye på en dverg og går bastant bort til han og sier "kom her, du din lille fjøsnisse, så skal du få en knuprinutt!" Han hadde endelig funne en på hans størrelse og ville gi han en uppercut. Den kortvokste bare lo, og tok det hele med godt humør, men du kan si farmor og farfar var litt røde i toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...

Så skulle det bli en gutt og vi satt rundt middagsbordet da foreldrene mine fortalte meg nyheten.

Du skal få en lillebror.

jeg stirret stygt på dem

Blir ikke det fint å få bli storesøster?

jeg stirret stygt på dem

Men det ble en gutt, hva mener du vi skal gjør med det da?

Vet dere hva gud gjoLde når han fikk en sønn?

Foreldrene mine satt bare og stirret på meg, du kan kanskje fortelle hos det da?

Han ga den bort!

HAHAHAHAHAHAHA!!! :ler: Hærlig..!!!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Var å handlet på lørdag.

minsten på 4 utbrøt høyt " mamma, der kommer det ett spøkelse"

Jeg kikket, og mot oss kom ei dame med burka

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

kompisen min jobbet i barnehage for en stund siden. så var det en unge som hadde en prikk på låret(føflekk). han hadde litt problemer med å si bokstaven r, så det endte med at han gikk rundt store deler av dagen å sa:

jeg har en pikk på låret, men jeg vil egentlig ha den vekk for jeg liker den ikke !

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

En venninne av meg har en datter som i 3-4 års alderen hadde problemer med å si SV.., det ble en F istedenfor. For eks ble en svær iskrem til en fær iskrem.

En gang pappaen kom hjem fra en lengre guttetur, løp jenta i armene hans for å kose. Kosingen ble imidlertid ganske kortvarig da jenta utbrøt "Æsj, pappa det lukt skikkelig fettlukt under arman dine."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...