Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hun skriver at faren kalte de stridende Afrikanerne papegøyer.

Det gjorde han da ikke? Han kalte dem apekatter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde han da ikke? Han kalte dem apekatter.

Beklager, jeg mente apekatter. Barn hermer som papegøyer. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikako

I en av prakisperiodene mine på lærerhøgskolen skulle jeg undervise på barneskolen. Temaet var kunst, og jeg skulle snakke om et bilde av Adam fra Bibelen, og kom slik inn på temaet Adam og Eva. En liten jente rekker forsiktig opp hånden, og kommer med et spørsmål hun tydeligvis har tenkt på en stund:

- "Men Adam og Eva, de var søsken sant? Men når søsken får barn, blir ikke barna mongo da?"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Jeg synes det er godt fortalt. Hun skriver at faren kalte de stridende Afrikanerne papegøyer.

Den med puppeblader på bensinstasjonen, og "skal du gifte deg pappa?" var fantastiske.

Du har mange morsomme historier på lager.

Fantastisk tråd ts. :)

Helt enig og det var ikke noe rasisme i det hun fortalte,folk er så paranoide at det ikke går ann..Bare fordi dere forbinder svarte med aper så gjør ikke alle andre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor, du ligner sånn på Hanna Montana.

Jaha, gjør jeg det?

Jaaaa, du har samme hår. Du ligner KjeMpemasse!!

Bestemor syns det er litt rart, for hun ligner ikke så veldig mye akkurat.. Spør foreldrene til barnet når de kommer hjem, og neeeei. Barnet har ikke sett så mye på Hanna Montana. Før det går opp for dem...............

:ler:

Hanna Fra Tana

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Haha, venner av familien hadde vært med en annen vennefamilie. Yngstemann hos familie A hadde vært på toalettet med pappaen i familie B. Da de kom ut igjen hadde han sakt noe som: "XXXX har mye større tiss en pappa! Men med mindre hår på tuppen!"

Hahaha, den var nok pinlig, men veldig morsom! :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte virkelig holde meg fra å le i butikken da en liten jente på 3-5 år utbrøt ganske høyt til mammaen sin at "Han der har egg-sveis!" og pekte på en skallet fyr. :)

Fantastisk! Jeg ler! :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Haha, venner av familien hadde vært med en annen vennefamilie. Yngstemann hos familie A hadde vært på toalettet med pappaen i familie B. Da de kom ut igjen hadde han sakt noe som: "XXXX har mye større tiss en pappa! Men med mindre hår på tuppen!"

Hahaha, den var nok pinlig, men veldig morsom! :hoho:

haha sykt kjipt for faren da:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, herlig tråd!! :ler:

Vel et par av mine bidrag:

Dette var første gang jeg og sønn spiste middag hos pappaen til min kjære. Det var altså jeg, sønn, kjære, faren hans, søstera hans og og datra hennes som spiste middag sammen. Midt under middagen sier sønn til kjære sin søster.

Du ...x... ? Jeg synes du ligner sånn på mamma jeg! Dere er helt likens, bare at mamma er tjukk!

Du kan TRO vi lo! Eneste som ikke lo var faren til kjære, jeg tror ikke han turte å le! ;)

Så var det nå for ikke lenge siden da. Sønn har for alvor kommet inn i bæsj og tiss - humoralderen.

For noen dager siden var vi i en butikk, hvorpå sønn utbryter HØYT og tydelig, "Mamma, PROPPA du???" - uten antydning til å trekke på smilebåndet eller avsløre på andre måter at han tulla! ;) Jeg svarte noe i retning av nei, det gjorde jeg ikke, og han følger opp med "JOHO, jeg HØRTE at du proppa!!"

Her hjemme lager han gjerne proppelyder med munnen og følger opp med et spøkefullt "Proppa du??" Forsåvidt greit her hjemme da, men ikke like gøy på butikk.... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: For en ubetalelig tråd!

Da jeg var 9 år fikk min (9 år eldre) storebror seg kjæreste, og hun ble med ham hjem til oss for å feire jul første året de var sammen. Det var da første gang hun møtte foreldrene våre og meg, og hun var temmelig spent på dette. Vi skulle spille et brettspill som heter Amphitryon - litt som TP, bare med spørsmål om mat og drikke, og jeg var da på lag med broren min slik at jeg også kunne være med. Faren min stilte oss et spørsmål som han mente jeg skulle kunne svare på, for svaret var så enkelt som "rødvin". For å hinte litt sa han: "Du vet X, sånn som mamma og jeg drikker på lørdagene som du ikke får lov å smake på vet du" hvorpå jeg utbryter: "Åjaaaaaaaaa, heimert, såklart!" Min svigerinne har fremdeles ikke helt kommet over denne episoden; det var nok et røft første møte med trøndelagen ;)

Min bror var også temmelig talefør da han var liten. Han var ca 4-5 år, og ute og gikk tur sammen med mormor. De møtte da en dame som var ute og luftet hunden sin, og mormor sier "Se, X, se så fin vov-vov!". Broren min himler med øynene og sier "Mormor, du vet jo ingenting! Det der er ikke noen vov-vov, det er en schäfer!"

Oooog en til: da jeg gikk i 1.-2.klassen på barneskolen skulle vi lære om figurer i mattetimen. Vi hadde allerede blitt enige om hva trekant og firkant var, og nå skulle vi lære om sirkler. Frøken tegner en sirkel på tavlen, og spør klassen om noen kan se noe på henne som er rundt (hun hadde DIGRE øreringer på seg, som hun pekte på). Lille Jan rekker da lykkelig opp hånda og utbryter: "Ja, frøken! Puppene dine!" Han har aldri fått lov å glemme den episoden ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :skratte:

Jeg får ta en fra min egen barndomm: Da jeg var 3-4 år var vi på gudstjeneste i kirken, med tilhørende salmesang. Disse kan jeg selvfølgelig ikke, så jeg stiller meg opp på benken, og sier ganske høyt "Nei, jeg synger heller en jeg kan jeg!" og begynner å synge Pippi Langstrømpe for full hals før mamma klarer å dra meg ned igjen :flau:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg husker en episode for mange år siden. Jeg hadde vært og handlet, blant annet vært på polet og hadde to bæreposer med vinflasker. Dette var om sommeren, fellesområdet utenfor der jeg bodde, var fullt av folk. Idet jeg kommer gående der, ser min sønn som den gangen var tre-fire år, meg og roper: "Mamma, skal du drikke nå igjen!" Gjett hvem som hadde lyst til å synke i jorden. Heldigvis var det bare mer eller mindre kjente naboer der, de holdt på å le seg ihjel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 35 år siden, da søsteren min var 3-4 år gammel, var det ikke så ofte mennesker som var mørke i huden på det lille tettstedet vårt. En dag kom det en mann som solgte bøker på døren, han var så mørk som man får blitt og mamma bad han inn på kaffe.

Mannen satte seg ned og mamma lurte på om han ville holde søsteren min fordi hun stirret så intenst på han og var tydelig interessert i å komme nærmere. Han synes det var hyggelig og søsteren min ble plassert på fanget hans. Hun stirrer leeenge på han, før hun slikker seg på fingeren og gnir den mot kinnet hans for så å nistirre på fingeren sin. Hun lurte på om mørkfargen smittet...

Mamma var nervøs i to sekunder før mannen brøyt ut i latter og lo så han grein. Heldigvis.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Fantastisk tråd!!!

Jeg kommer bare på én historie selv. Jeg var vel 11-12 år, og passet min lillesøster som er 7 år yngre enn meg. Jeg måtte handle bursdagsgave til en venninne, og i den alderen var det kjempegøy å lure inn kondomer i gavene. Følgelig tok jeg turen innom stedets lille kondomeri (og her bør kanskje nevnes at stedet var meget uskyldig, som kunne slippe inn små barn), og holdt akkurat på å betale da jeg hørte "søster, seeee, en ballong!!"

Da hadde min kjære lillesøster åpnet en kondompakke, og var iferd med å blåse opp dongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til som var veldig pinlig for kollegaen min, småbarnsfar.

Det hender at folk har med seg barna på jobb i et par timer i ny og ne, eller en dag hvis det er planleggingsdag etc. Vi har tv og lego galore så det er greit. Alle synes det er hyggelig.

Kollegaen min har med seg to stk barn på 3 og 5 år. Han står i den laaaange gangen på jobb og snakker med SJEFEN. The big boss. De står litt sånn bredbeint som menn ofte gjør, og gulvet er nybonet.

Gutten på fem tar sats, sklir mellom bena deres og punsjer sjefen i balla akkurat som du gjør på en sånn bokseball mens pjokken ligger på rygg og sklir glad av gårde. Sjefen skriker naturlivis. Så kommer datterea på tre og skriker; "Pappa!! Bæææsje!!". Så ikke de igjen på lenge. Men lo det gjorde vi.

Den samme sjefen skulle også ha et viktig møte med en ambassadør fra et annet land. Han har stort kontor med et digert møtebord. Plutselig, når han kommer inn på kontoret med ambassadøren, så sitter det et lite barn der ved bordet. Og ser ut til å være veldig bekvemt med situasjonen. Aner ikke hvem sitt barn det er, og det er sikkerhetssluser for å komme inn og ut av huset. De gjennomførte møtet, helt til mor kom løpende inn og lette etter barnet sitt. Som da satt komfortabelt på ambassadørens fang og diskuterte med. Herlig med inkluderende arbeidssted.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var veldig liten var jeg ikke veldig vandt med negere, så når jeg så en rett etter å ha begynnt i barnehagen utbrøt jeg høyt og tydelig

"HAN var MØKKETE han" og pekte. mamma var litt flau kan man si.

:fnise: Vi var heller ikke vant til det når jeg var lita, og her er en historie jeg har blitt fortalt av foreldrene mine: Jeg var vel omlag 2-3 år når vi var på en badestrand. Der fikk jeg se en neger ligge på et teppe. Jeg nærmet meg meeget forsiktig og tydelig skeptisk. Så satte jeg meg ned på huk, tok pekefingeren og strøk han over låret, før jeg stirret på fingeren. :ler: Jeg hadde visst hatt et ubetalelig uttrykk i ansiktet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For 35 år siden, da søsteren min var 3-4 år gammel, var det ikke så ofte mennesker som var mørke i huden på det lille tettstedet vårt. En dag kom det en mann som solgte bøker på døren, han var så mørk som man får blitt og mamma bad han inn på kaffe.

Mannen satte seg ned og mamma lurte på om han ville holde søsteren min fordi hun stirret så intenst på han og var tydelig interessert i å komme nærmere. Han synes det var hyggelig og søsteren min ble plassert på fanget hans. Hun stirrer leeenge på han, før hun slikker seg på fingeren og gnir den mot kinnet hans for så å nistirre på fingeren sin. Hun lurte på om mørkfargen smittet...

Mamma var nervøs i to sekunder før mannen brøyt ut i latter og lo så han grein. Heldigvis.

:ler: Såg denne først nå jeg! Flere som har tenkt samme tanken som meg da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, denne er kanskje ikke så pinlig, men jeg syns den er så morsom :gjeiper:

Jeg var ca 3 år gammel og pappa hadde akkurat tappet vann i badekaret og satt meg oppi før han gikk ut i stua for å hente noe. Fra badet hører han et hysterisk skrik etter fulgt av "SMUUUUL!!!!"

Han løper inn på badet i full fart og får se meg stå på alle fire på kanten av badekaret. Det var nemlig en lodott i vannet som jeg trodde var en flue. På den alderen trodde jeg fluer (og alle andre flygende insekter) var flygende smuler, derfor skrek jeg altså "SMUL!", hehe..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie

Da sønnen min var ca 3 år gammel besøkte vi Oldemor på 88 år, han stirret lenge på henne før han sier "Oldemor, har du mistet tannbørsten din?"

Oldemor: "nei, hvorfor spør du om det?"

Sønnen min: "fordi du har så GULE tenner"..... He he he! Hun lo bare heldigvis da, forklarte at sånn blir tennene når man er gammel og røyker og drikker kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig pinlig, men veldig morsom

Høyt på butikken sier min 3åring "sånn øl liker jeg!"

En mann i 30 årene så på sønnen min og smiler, "å liker du sånn øl du? Jeg liker denne jeg", og tar ned en annen type øl for å legge i handle vognen.

"ÆSJ! Jeg liker bare øl på LAT jeg!" sier min 3åring og lager en voldsom grimase som uttrykker at han virkelig ikke liker øl!

Mannen holdt på å le seg ihjel, og får tilslutt sagt at det var godt han bare likte det på lat... :ler:

Nå om dagen tør jeg nesten ikke ta med 3åringen på butikken, for han er blitt veldig glad i oreo kjeks, men er ikke så flink til å uttale det... Hjemme spør han om å få hore sex når han vil ha oreo kjeks.. Så jeg bare venter på at det skal komme ut høyt og tydelig i butikken også :flau:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...