Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dattera til kjæresten min må vel ha vært sånn tre år da de var på butikken. En gammal dame står bak de i køen og begynner å pjuske og prate til henne. Dama har en diiiger vorte på kinnet.

Så jenta sier til sin snart veldig flaue far: "Se pappa, dama er syk!" og peker på vorta...Dama ble dritsur.

En annen gutt jeg kjenner kom inn i pysjamas etter å ha dusjet sammen med sin far. De har vennemiddag og mine foreldre er der. Lille tassen blir spurt om det har skjedd noe spennende i det siste. Hvorpå han proklamerer: "Ja. Jeg har tiss, pappa har tiss og mamma har mistet sin!"

Broren min møtte også sin første sorte mann på restaurant i Trondheim. Han måtte nok vært sånn to år. Han sa ingenting, men stirret på mannen uten verken å puste eller blinke i 5 minutter. Mannen lo heldigvis og da ga min lille bror ham et fett smil tilbake. Han har vært ihuga tolerant og antirasist siden heldigvis.

Han var også veldig "flørtete" som liten, og jeg må si, over gjennomsnittet utadvendt og søt. Mamma hadde en veldig pen, mørkhåret venninne, på samme alder som mamma, altså 36. Og ved litt over ett års alder holdt han et veldig show når hun var på besøk, og forsøkte å blinke til henne. Men will be men. Han holder fortsatt på mørkhårete damer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har ikke hendt meg men datteren til venninna mi pekte og ropte dette på bussen...

Datteren pekte på en rar dame som var veldig sjuskete kledd vinterstid, og ropte "Mamma mamma er hun der ei hore" rope høyere "Mammma svar da" "er hun ei hore"

"mamma" "mamma"

Skrekk og gru det kan vel ikke bli verre? :sjenert:

Endret av Sasha Sasha
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Tantebarnet mitt pekte på en dame i full burka på trikken og utbrøt: SPØKELSE!!

hahahah den likte jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Niesen min på 3 og jeg satt på t banen med meg,over oss satt en dame med tydelig opparerte silikon/botox lepper og laget trutemunn.Og gjett hvem som herma og satt sånn helt til vi skulle av,herrigud det var flaut.Hun dama ble sikkelig sur

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på to til.

Sønnen til en venninne av meg utbrøt i familiemiddag (det er når det er mest folk de liker å ha show): "Pappa har en Fantorang!" Og når du ser Fantorangen, ja.... :gjeiper:

Og en jeg kjenner var på t-banen og av gode årsaker har hun ikke kontakt med barnets far (vold etc). Så jenta vet ikke hvem faren er (trist), men er et fornøyd og happy barn. Så begynner hun å peke på menn på banen "Er det pappan min? Enn han der da? etc etc". Lite pinlig...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantebarnet mitt pekte på en dame i full burka på trikken og utbrøt: SPØKELSE!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min på busse når hun var fire, peker på en dame og sier "Hun hadde stor rumpe!"

Julebukk når hun var fem, etter at vi har ringt på, døren er blitt åpnet og det egentlig er meningen at vi skal synge gjemmer hun seg heller bak bena mine og sier med veldig alvorlig stemme "Mamma da, du vet jo at jeg har sceneskrekk". Aner fortsatt ikke hvor hun hadde lært det ordet fra, første gang jeg hørte det fra hun men det var veldig søtt og samtidig litt morsomt ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samboeren min fortalte meg om en gang han og BESTEMOREN gikk forbi en dame med stoooor rompe. Hun snudde seg brått, slag haka i bakken, pekte og utbrøt "FYYY FAEN det der var en JÆVLIG svær rompe!!"

:skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passet sønnen (4) til venninnen min og hadde tatt han med på tur. Vi satt på t-banen, da en litt eldre mann kom gående på. Guttungen utbryter entusiastisk og HØYT: "Se så stor tiss han har!"

Jeg ble fryktelig rød og visste ikke hvor jeg skulle se resten av turen ...

Bussturer med ham var alltid en morsom/pinlig affære. Han utbrøt ofte: "Se, hun er tjukk." "Du, hvorfor har du så stor mage?"

Eller hvis det satt mennesker på bussen som ikke snakket norsk, kunne han begynne å si: "Bla, bla, gjrlsgjk, gefirfivkska, hæ?" Han skulle jo snakke med dem på det samme uforståelige språket ... (Litt søtt egentlig!)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Jeg var med pappa i butikken en gang da jeg var ca. 3 år. Vi gikk forbi en ganske stor dame da jeg pekte på henne og ropte høyt "Fy søren pappa! Se på hun feite dama der da!" Han var litt flau for å si det sånn...

En jente i klassen min fortalte en historie om søsteren sin for ikke så lenge siden. Begge er adoptert fra Korea og har da selvfølgelig koreansk utseendet, som mange vil forveksle med kinesisk.

Dette skjedde da de var ganske små, og var på en restaurant da en kinesisk gutt kom inn. Da peker søsteren og roper "Haha" SE! en kineser! Så rar han ser ut!" Hun fikk mange uforstående blikk :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne hadde noen naboer over på kaffe mens småen lekte på rommet sitt (trodde hun). Plutselig kommer han løpende inn til de voksne i stua mens han vifter med et brukt damebind han har funnet i søppelkorga på badet :)

Herlighet! :ler:

Mye morsomt her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mye morsomt!

Vi har dansk familie, og en gang vi var på besøk satt lillesøster i handlevogna og skreik "JEG VIL HA SPIRITUS!!" gjentatte ganger. Hun trengte tydeligvis virkelig å få seg noe sprit!

I konfirmasjonen til den andre lillesøsteren min satt kusina mi på 4 og proklamerte høyt at Bestemor, hun hadde gule tenner hun! Bestemor spurte "Har jeg gulltenner?" Hvorpå sjarmøren himla med øya og svarte passe oppgitt "Nei, GULE tenner bestemor."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Her var det mye morsomt!

Har dessverre ikke noe å komme med enda, siden poden ikke er fylt to engang, men satser på at jeg har mye å glede meg til. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skule ta buss sammen med poden da han var ca 2.5 år. Hadde nettopp kommet på bussen da han fikk øye på en gammel dame med stort hår som satt midt i mot oss. "Mamma, se heksa" sa han høyt. Jeg lot som jeg ikke hørte. Da han reiste seg i trilla og pekte på dama og ropte: "Mamma, se på den stygge heksa da!"

Flau ja!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg hatt latterkrampe med trillende tårer av flere av innleggene her :skratte:. SPØKELSE! Hahahaha - ubetalelig!

Min treåring har foreløpig bare hatt noen søte utspill - en gang vi var på pizzarestaurant kommenterte hun et par temmelig overvektige menn som kom inn - "de hadde VELDIG store mager"!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Skule ta buss sammen med poden da han var ca 2.5 år. Hadde nettopp kommet på bussen da han fikk øye på en gammel dame med stort hår som satt midt i mot oss. "Mamma, se heksa" sa han høyt. Jeg lot som jeg ikke hørte. Da han reiste seg i trilla og pekte på dama og ropte: "Mamma, se på den stygge heksa da!"

Flau ja!

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Ellers har jeg fått høre:

barn: har du barn i magen?

jeg: nei.

barn: hvorfor har du pupper da?

Noe ala dette fikk jeg også høre for noen år tilbake, da vi var på kalas hos bestefar og fetteren hans hadde med seg barnebarna sine, to jenter på da 5 og 7. Jeg var vel rundt 18. Plutselig utbryter den minste jenta: "Du har pupper" hvorpå jeg svarer litt brydd: "eeh..ja, det har jeg. og det får du også når du blir voksen". Da svarer denne jenta bestemt at "NEI! for jeg skal ikke ha barn, jeg!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...