Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule

Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Glad jeg er praktisk når nøden er som verst.

Begge mine favoritt parfymer inneholdte nå maks 1-2 dusj igjen hver seg, så jeg har 2 sprut på høyre side med "Poison" fra Christian Dior, og venstre 1 dusj av "Miss dior". :filer:

Dette føles omtrent som en lignende situasjon som da jeg begynte å jogge igjen i våres.

Jeg gikk til innkjøp av 2 par av samme joggesko i forfjor, men brukte kun det ene paret som da er godt slitne nå.. Men da jeg skulle begyne å jogge igjen fant jeg BARE et høyresko av det slitne paret og en høyresko av det nye paret. :klø:

Så jeg har altså jogget og løpt med den slitne høyreskoen på venstre fot, og den nye høyreskoen på høyre fot. Praktisk hva? Neida.. ser overhodet ikke dumt ut.. Lover! :Hehe::plystre:

Fantastisk :nigo::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da hamskift BM? :nigo: Jeg er da ingen slange!

Ble en hyggelig middag med venner i går! :) Jeg endte med å oppdage et nytt kult bohemsted a la typen jeg liker, med alkiser, kunstnere osv. Liker litt slik uhøytidelig og spennende stemning.

Skal straks ned til byen å møte en av mine nærmeste venniner, hvilket er :hoppe: .

Jeg tror jeg skal ta på meg joggeskoene fra helvete (som folk kaller de) i dag, for å pynte meg litt ekstra. :lur: Hehe, neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva da hamskift BM? :nigo: Jeg er da ingen slange!

Blir jo rent forvirret av alle avaterne :sukk: *påpeke at en har mannehjerne og ikke henger med på slike kostymeskifter* :opplyser:

Kos deg glugg ihjel ute i natten! Og hils fraglene når du kommer hjem i de sene timer :cool:

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ingen fragler. :angry::pisk: :slår: :blink::snurt: Fy søren for noen sleipe fragler, å etterlate meg her, full og alene, midt på natten! :snurt:

Vi endte opp med å drikke oss snydens bortinatta fulle, altså meg og min vennine.. vi snakket om mye rart for deretter å stikke på vårt sedvanlige stamsted, altså et stamsted jeg ikke har vært på på evigheter.. men der var jo alle mulige kjentfolk! Så det var gøy! :skya: Tror jeg har oppført meg bra i kveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Finner ingen fragler. :angry::pisk: :slår: :blink::snurt: Fy søren for noen sleipe fragler, å etterlate meg her, full og alene, midt på natten! :snurt:

Vi endte opp med å drikke oss snydens bortinatta fulle, altså meg og min vennine.. vi snakket om mye rart for deretter å stikke på vårt sedvanlige stamsted, altså et stamsted jeg ikke har vært på på evigheter.. men der var jo alle mulige kjentfolk! Så det var gøy! :skya: Tror jeg har oppført meg bra i kveld. :nigo:

:nigo:

Du har ihvertfall oppført deg bra her i natt ;) Imponert (og en anelse misunnelig) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja det er søren i meg ikke verst ass!

Sitter her med :kaffekopp: og planlegger hva jeg kan gjøre rent konstruktivt i dag. Jeg må.. nei jeg kan jo gjøre noe fornuftig.

1. Jeg kan jogge. Jeg tror det blir jogging i dag. Eller kanskje gå. Litt skjelven. Litt lat.

2. Jeg kan fikle med bilder i photoshop. Kanskje lage et digitalt maleri - tror jeg vil gjøre det i dag.

3. Jeg kan rydde litt, jeg tror også det blir rydding i dag.

Ellers så blir jeg på KG hele dagen!

Kan noen gi meg et heftig dytt i rumpa? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Kan gi deg et klapp på skulderen, om det hjelper? :)

Ellers tror jeg det er nok av KG's menn som gjerne dytter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjalp ! :nigo: Er litt flink i dag faktisk! Fikk ryddet skikkelig opp i går. Og tilfeldigvis viser det seg at en vennine av meg er interessert i å kjøpe leiligheten kanskje!! Hun visste ikke at det var min leilighet hehe!

Nå skal jeg på sats og danse afrikansk dans med den glade frk sprudlefugl!

Al: Hogwash har helt rett .. Man slipper aldri ut herifra! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Alyah har helt rett.

Du vet vi aldri slipper ut herfra Al? :sukk:

:jepp: Jeg så det! Men jeg overlever vel? Tror du ikke? Ik!

Ja, det hjalp ! :nigo: Er litt flink i dag faktisk! Fikk ryddet skikkelig opp i går. Og tilfeldigvis viser det seg at en vennine av meg er interessert i å kjøpe leiligheten kanskje!! Hun visste ikke at det var min leilighet hehe!

Nå skal jeg på sats og danse afrikansk dans med den glade frk sprudlefugl!

Al: Hogwash har helt rett .. Man slipper aldri ut herifra! :lur:

Oi da, nå høres det litt skummelt ut her, syns jeg :sjenert::sukk:

:grine:

In space no one can hear you scream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ha ha! Jeg er FRI!!! Ha ha :bond:

:scorpis:

Pokker... Det var bare en drøm... :sukk:

*Sette seg i hjørnet og vente på at det kommer nye fanger hit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg så det! Men jeg overlever vel? Tror du ikke? Ik!

Oi da, nå høres det litt skummelt ut her, syns jeg :sjenert::sukk:

:grine:

In space no one can hear you scream

MOWAHAHAHAHAHA! :sjarmor:

Da har jeg og frk sprudlekopp fått trent både rumper og lår. Haha, elsker å trene med henne. Under en spesifikk rumpe-øvelse så kløyp hun meg i rumpa hvis jeg ikke kom høyt nok. :ler:

Morsomt også er det at hun har farvet håret og har gått fra å se ut som en farlig, mystisk og mørkhåret til a la fregnete jentungen Laura i huset på prærien! Så du kan jo tenke deg hvor effektiv treningen blir når man har en fregnete jentunge med lurt smil som sitter å klyper deg i stumpen for hvert harde tak. :ler:

Ellers er jeg litt frustrert. Jeg har egentlig litt lyst til å bare legge alt på bordet ang. tidl. nevnte Amerikaner i sørstatene og bare si ting helt ærlig som de er med en gang :sukk: . Men alle mine venner fraråder meg fra det og heller smøre meg med tålmodighet, felles venner sier kjør på.

Grunnen til det er fordi han har vært i et lengre (ulykkelig iflg felles venner, som ikke skjønner hvorfor det varte såpass lenge, men en grunn MÅ det jo være! lett for dem å si? ) forhold, hvor hun og han har begge vært veldig frem og tilbake og tilsynelatende gjort det helt slutt (utifra hva folk og han sier da.. men jeg er jo ikke i usa, så jeg har ikke sett det selv) for to-tre mnd siden, men dette er ikke første gang de har slått opp.

Så mine venner sier at jeg må gi fyren tid til å bli helt ferdig med det hele og klarne hodet.. hvilket er jo svært fornuftig såklart ( :sur: ).. Så jeg hører jo på dem og holder igjen med den viljestyrken jeg har. Det er heller han som har vært på meg, jeg har jo forsøkt å være frøken fornufig.

Saken er den at en av våre felles venner er en jævla sladrekopp, og fortalte meg alt herr sørstatene hadde sagt ang. oss to. Hvilket gikk i svært positiv retning for min del, på spørsmål om han fortsatt tenkte på meg og han hadde han svart "Hell yeah!". Vår felles venn mente at han hadde også sagt at han helst ville flytte til norge og at det eneste han trengte å vite var hva jeg ville og at han var redd for at jeg skulle avvise han. :sur:

Og så kan jeg ikke si noenting . :sur:

Jeg skjønner jo at det er fornuftig og hensynsfullt, og jeg vil helst ikke gjøre noe som kan være dumt, jeg er jo såpass impulsiv og direkte ellers, så skader jo ikke å slappe litt av kanskje ... så jeg holder ut.. Men MÅTTE få ut litt frustrasjon. :sukk:

Sorry for en lang post!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha! Jeg er FRI!!! Ha ha :bond:

:scorpis:

Pokker... Det var bare en drøm... :sukk:

*Sette seg i hjørnet og vente på at det kommer nye fanger hit*

:ler:

Kan lage noe ekstra godt i fangehulen til middag i dag!

Flaggermussuppe med maur i ! Nam! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Du må da ikke unnskylde deg for å poste i din egen tråd, kjære deg! :troest:

Jeg har dessverre ikke så mange velvalgte ord å gi deg, annet enn at jeg skjønner deg (dessverre ;) ) Jeg er nok enig med dine venner. Gi det tid. Samtidig som jeg forstår deg og de felles vennene. Hm, ikke mye hjelp fra meg med andre ord :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tja... Jeg lever under filosofien om at om noe er ment å gå til helvete så gjør det det... :sjenert: Mao så er spørsmålet om en taper nå eller senere.

Har hørt om andre mennesker som tenker helt likt, bare at de snakker om å vinne :klø:

Okke som, jeg tror du er smart nok til å forstå hva jeg vil frem til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...