Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne! :nigo:

Passer til alt omtrentlig, så den blir nok godt brukt. ;)

Sikler også litt på denne og denne.

Men prøver å ikke kjøpe hele utvalget på oasis første dagen jeg har nok penger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, den hadde nok blitt populær om man hadde gått uten noe under. :gjeiper:

Herrejesus, jeg har ikke shoppet på minst et år nå.. Er helt ute av gamet.

Men jeg liker at det er masse romantiske plagg med blonder og blomster å få tak i nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten dele en liten ting igjen vedr. flittige nevnte amerikaner.. :sjenert: Nå som USA nærmer seg med stormskritt har ting blitt litt mer tydligere antydet.. oooog hvis det er greit, så følte jeg litt for å dele noe veldig poetisk han sa isted (i fare for å høres ut som en teit, fjolle fjortiss.. :roll: ) men syntes han virkelig sa noe utrolig essensielt i det uthevede, som jeg selv har lett etter en måte å uttrykke uten å klare det, og følte at dette måtte deles! :rodme:

"You're a very iconic female figure to me.. Like, the strong norse queen hehe. It might sound weird haha.

But in basic.. You represent a lot of things in my mind.. I wish you could plug yourself into my head and take a look around haha!

But sometimes it's hard to verbalize the images and feelings in your mind... Probably because they are too beautiful most of the time for language to communicate "

Synes det var fantastisk sagt, og utrolig sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres ut som dette kan bli en veldig koselig USA-tur :strix:

Og ja - det var veldig fint sagt og ikke minst veldig godt formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo!

Bare vært litt sliten i det siste.. :ler::sjenert:

I dag er jeg virkelig råttent kjøtt med fluer svirrende rundt. :ler:

Neste uke må bli en helseuke av de skjeldne, for å gjøre bot og bedring på denne runden med 3 dagers fylla. :opplyser:

I går ble ufattelig koselig dog.

Siden det var bursdagsfeiring ( på stamstedet ) så hadde 50% av kjentfolket dukket opp, så vi formelig fylte plassen til den nesten rant over.. Var kjente fjes overalt.

Det som var hyggeligst var at det var et par der som jeg ikke har sett på flere måneder enn hva jeg kan telle på to hender.. grunnet deres utenlandsjobbing osv. Har savnet dem masse, så det var stor gjensynsglede! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i råtten-klubben i dag :goodbye:

Skikkelig sløv og daff og ubrukelig i dag etter alt, altfor mye hygge og øl i går.

Blah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Beklager fraværet! :sjenert:

Har ikke vært helt i form i de siste ukene, men bet i det sure eplet og tok turen til doktor brille i dag! Skal tilbake igjen i begynnelsen av neste uke og ta blodprøver. :dåne:

Gjetter at det har vært for mye spagetthi og ketchup de siste månedene og ikke nok frukt og grønnt. :tongue:

Så nå har jeg satt meg selv på rekonstruerings diett som ikke inneholder ett eneste gram spagetthi (eller øl for den sakens skyld!), men som består av mye hvitløk, rosenkål, tomatjuice, spinat, gulerøtter, frukt og slikt.

Må være litt streng (Hoho!) med den strenge frøknenen fremover! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp! Nå er jeg her og i litt bedre form igjen! :D i skrivende stund over iPhone, da jeg er på kafé ! Håper alle har en bra dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se den strenge frøkna igjen gitt!

Høres egentlig ut som du stiller rett diagnose for deg selv og at du har tatt tak i det på rett vis. Fort gjort å bli litt slurvete med ernæringen når man har det litt travelt (som du har hatt det de siste månedene). Når går ferden til amerika da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...