Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Ja! nå er jeg i storform!

Har sovet ut lenge (sovnet foran pcen i går rundt 2 tiden.. våknet 10.. så 8 hele timer! )

Eneste skjæret i sjøen er at jeg hadde en sinnsvak drøm om spøkelser i natt. :sjenert::haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farlig? Her? Neeeidaa... :lur:

Er bare en hyggelig gjeng jeg har fanget i løpet av nattens mulm og mørke! :sjarmor:

Men pass deg bare for kaffen her... Hører rykter om at Suzy serverer køddekaffe! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Noterer forøvrig at roomien har vært hjemme i èn dag.. og leiligheten har gått fra å være strøken til BOMBA!

Har ikke sagt noe om det ennå, bare rydder etter han og holder kjeft. Orker ikke å mase og nagge på kjerringvis så fort fyren kommer hjem fra ferie...Får heller ta det opp når han har roet seg og sette oss ned og lage en grei avtale på det hele.

Men jeg fikk et tips om at jeg burde skaffe meg en naken mannlig hushjelp, og at dette ville inspirere roomien til å være mer aktiv i husarbeid hvis han fortsetter i samme regla. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom dag på treningen i går med frøkna.

Det vil si: Først så trente vi , og så dro vi på den brune bula i nærheten for å jobbe litt med magemusklene (les: ølmagen..)

men holdt oss til 2-3 kalde hver.. akkurat nok til å bli rampete:

Det hele endte opp med at vi gikk på blomsterslang i bakgården til nabo bygården. :sjenert:

Men på den gode siden ble roomien glad for den flotte blomsterbuiketten vi kom med! :nigo:

Men altså NÅ skal jeg ikke IKKE Iiiiikkkeeeeee drikke mer øl på en stund!! Ikke fordi jeg vanligvis drikker meg så drita som på lørdag.. men fordi det er neppe sunnt uansett hvor lite/mye en drikker. Også føler jeg at jeg må passe litt på kiloene.. :sjenert: All treninga går jo i opp i spinningen hvis jeg skal helle på med karboene fra alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! og kan nevnes at jeg og frøkna har bestemt oss for å fylle et par dager i uken med kreativt verksted: Vi skal sy, lage kule ting.. kanskje sy vår egen garderobe!

Og ellers lage og fikle!

Gleder meg til vi kommer skikkelig i gang!

Men det blir vel helst etter USA en gang tenker jeg.. Vel intenging som stopper oss fra å begynne nå. Kanskje vi kan gjøre noe i morgen.. har noen gamle klær jeg vil sy om!

Jeg har lyst til å kjøpe inn noen stoff blomster fra en webside som jeg kan bruke til å sprite opp klær og eventuellt lage hårpynt med!

Har lyst på en skikkelig gjennomført romantisk klesstil, med litt økning i blomster, blonder og brodier (som jeg skal lage selv).. på en moderne måte da såklart.. så det bli litt kult!

Tipper dette var det mest interessante innlegget for gutta noensinne!

Også prøver jeg å overtale henne til å skrive dagbok sammen med meg på KG! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pass deg bare for kaffen her... Hører rykter om at Suzy serverer køddekaffe! :hakeslepp:

Ondsinnede rykter *mumle*

Serverer :kaffekopp:

Så gøy å sy klær selv! Åh, det har jeg også drevet litt med - men har aldri tid til det lenger, men det er utrolig morsomt å sy.

Og angående øl'en - kjøp sånn LITE - det er nesten ikke karber i det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ville jo ha køddekaffen!! :sur:

Jeg har så mange ideer som jeg vil få sydd nå at jeg snart sprekker! Så skal ta meg tid! :nigo: Uansett så blir det også sosialt, så det kan fort ende opp med å bli en syklubb dette! :ler:

Lite er tingen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Beyonce, MIKA, Queen, Bowie og :kaffekopp:

Ble litt :skaal: , :ol: i går gitt.. :sjenert:

Jeg trente dog i 2 timer i går bare for å få bedre samvittighet.

Så jeg er både fyllesjuk og kjempestøl over alt! :filer:

Selv om det ikke er helt min musikkstil så synes jeg beyonce og div andre sangerinner kan være kult å høre på p.g.a stemmekraften.

Mika liker jeg fordi han er unik, kul stemme og har mye oppløftende musikk (F.eks Love today og Big girl) ...samt at det er en del minner i de sangene. Minner meg også en del om helten Freddie!

Egentlig er jeg i utgangspunktet electronica og bowie, cohen fan dog. Slikt jeg har hørt på hele livet igjennom. Fikk høre at noe av det første jeg sa var nynning til en av cohens låter på 80 tallet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MåutogløpeMåutogløpeMåutogløpeMåutogløpeMåutogløpeMåutogløpeMåutogløpe*

Hvis jeg sier det nok ganger så skjer det nok!

Har i det minste klart å få på meg treningstøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vet! -ta seg sammen-

Var plutselig bare veldig digg å sitte her og supe :kaffekopp: og høre på musikk! :ler:

Men det er digg å trene også!

(også har jeg et tog av unnskyldninger for å ikke trene i hodet!)

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...