Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Aww, takk for klemmen!

Nei det er nok ikke så mye å gjøre! :sukk: Annet enn å poste ut frustrasjoner her såklart! :ler:

Jeg SKAL til Usa altså så fort leiligheten er solgt (planlagt lenge), da har jeg penger.. så da stikker jeg omtrent på dagen.. Men det tar laaaaaaaang tid å få solgt den dustekåken. :sjenert:

For en uke siden så hadde vi en slik frustrerende samtale (oversatt til norsk) som dette:

Han: "Jeg har planlagt, at hvis du kommer til hjembyen min når du kommer til USA så skal jeg vise deg disse fjellene"

Meg: "Selvfølgelig har jeg tenkt å komme til hjembyen din! "

Han: "Vel du har mange venner her, jeg ville ikke komplimentere meg selv ved å tro at du ville komme hit bare for min skyld. :gjeiper: "

Meg: Hvis vi har med honning, kommer det bjørner da som i tegneseriene og spiser oss opp?

Han: Det ville vært gøy! Håper de kommer, for da kan jeg vise deg at jeg kan sloss med bjørner!

Meg: Men ikke skade dem!

Han: Neinei, bare gi dem en snill omgang. Og da vil du endelig se meg som en mann, jeg leste nemlig at det er slik viking kvinner fungerer!

Meg: Ja I norge sloss alle menn med bjørner mellom middag og dagsrevyen!

Uansett, måtte ta med siste biten om bjørnen også! :fnise:

Men det er så sinnsvakt rundt grøten (synes jeg da)..

Neida..Jeg gidder ikke å dra dit for hans skyld.. neeeida.. overhodet ikke liksom. :ironi:

Ah litt ekstra frustrert i dag gitt.

Roe meg ned med en kopp urtete. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Jeg lever under filosofien om at om noe er ment å gå til helvete så gjør det det... :sjenert: Mao så er spørsmålet om en taper nå eller senere.

Har hørt om andre mennesker som tenker helt likt, bare at de snakker om å vinne :klø:

Okke som, jeg tror du er smart nok til å forstå hva jeg vil frem til :nigo:

Jo, i know.. Jeg har samme filosofi.

Jeg sa til en kompis her om dagen at er det genuint fundament der så gjør det ingenting samme hva jeg gjør og at det beste er å bare legge alt frem. Og så kommer han og sier "Neinei, gi fyren space nå.. kan være han trenger tid til å komme over exen"

Så da ombestemte jeg meg fra å si ting ut, igjen. For n'te gang.

Suppe skal du selvsagt få! Glemte nesten den her, i all pratet om meg selv. :sjenert:

Note to self: IKKE google "Batsoup" igjen.

Beklager, vi serverer noe annet istedet! Eh.. Bløtkake!! :D

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant musikk videon som gjorde meg i betraktlig bedre humør:

:sjarmor:

"So you can stick your little pins in that voodoo doll

I'm very sorry, baby, doesn't look like me at all

I'm standing by the window where the light is strong

Ah they don't let a woman kill you not in the tower of song"

:briller::skya:

En liten morsom ting om Cohen. Pappa bodde hos Cohen på hydra i en periode.. og jeg kan banne faen på at pappa har blitt litt påvirket (selv om han nekter) for de kan innemellom og av og til (ikke alltid) minne fryktelig om hverandre.

Er fryktelig glad jeg har den pappan jeg har, jeg er utrolig heldig og må huske på det! :skya:

Men savner likevel mamma litt om dagene igjen, vel mye.. :sukk:

Har jo ikke hatt overskudd til å tenke noe særlig på henne midt oppi all opprydningen av leilighet, arveoppgjør og styr.

Samtidig er det fint å savne også, da kommer de ofte mye klarere frem på netthinnen enn i hverdags-stress-tåken. Så er ikke redd for å føle litt på det når jeg har fred og ro til det. Hadde jo en fantastisk mor, slikt er det tross alt fint å bli påminnet om selv om det koster litt å kjenne på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Googlet batsoup... :spy:

Slutt å gå rundt grøt. Send en melding til fyren der du skriver "Forresten, jeg reiser glatt til USA bare for å besøke deg". Hverken mer eller mindre.

Ellers lite fornuftig å bidra med... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte egentlig den gangen at han var en av de viktigste av de jeg ville treffe i USA...hvorpå han svarte at det var en ære.

Jeg har ikke klart å la være å ikke hinte en del ellers altå.

Men! Hvis enkelte vise har rett kan han muligens falle i kategorien av de som trenger beskjed i fullstendig klartekst...elleeeeeeeer så er han ikke -egentlig- så keen når alt kommer til alt. Isåfall er det jeg som får svi. Det er ikke første gang isåfall (og jeg lærer aldri).

Men må da tåle en støyt når alt kommer til alt. :pisk:

Jeg sendte han igrunn en link til "vår sang" i helgen og fikk ":D :D :D" til svar. Vi har ikke avtalt at det er "vår sang" altså.. men uansett hvor klisje det høres ut som: Første gangen han var her for 4-5 år siden (kjente han altså også før han kom hit..nettvenn.) så kom Aicha tilfeldigvis på og jeg tror det var først da det bare sa "pang". Vi sa jo ingenting da, sjenerte dumpappene. Men vi snakket om det såååvidt og vagt et år eller noe senere, hvor jeg nevnte i en bisetning at jeg hadde blitt litt betatt av han da og han innrømte også dette litt indirekte.. Så det er mulig at dette er et stort nok hint å sende den ut av det blå.. eller ikke... :klø:

Nei sorry, ikke meningen å bable i vei om dette. :sjenert: Har prøvd hardt å la være..grrrr.. babledame!

Emo frk gerd. Kvinnfolk tenker for mye. :scorpis: Need more action, less thought.

Jeg er enig BM, jeg burde jo gjøre det du sier.

Men en del av meg lurer på om jeg burde vente til jeg er der og si alt face to face ... og en del av meg undres over om timingen er feil for hans del. Og jeg er nok også innerst inne også redd for å bli avvist selv. :sjenert: Selv om det er slikt jeg bare må overvinne selv om det føles fryktelig skummelt. Men det blir man sterkere av.

Jaja, nå skal jeg holde munn. :nigo:

Godnatt til KG og god natt til fraglekompisene mine utenfor! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på! Dra til USA asap.

Jo vet! Men må få solgt leiligheten til mamma og dermed jagd unna doble husleie og strøm utgifter, samt arveavgift osv først.. Eller så hadde jeg vært long gone haha!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, betatte Gerd... :kose:

Ta det med ro og pust med magen. En ting av gangen også blir det USA og det kommer til å gå fint. Garra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Nei sorry, ikke meningen å bable i vei om dette. :sjenert: Har prøvd hardt å la være..grrrr.. babledame!

Emo frk gerd. Kvinnfolk tenker for mye. :scorpis: Need more action, less thought.

Jeg er enig BM, jeg burde jo gjøre det du sier.

Men en del av meg lurer på om jeg burde vente til jeg er der og si alt face to face ... og en del av meg undres over om timingen er feil for hans del. Og jeg er nok også innerst inne også redd for å bli avvist selv. :sjenert: Selv om det er slikt jeg bare må overvinne selv om det føles fryktelig skummelt. Men det blir man sterkere av.

Jaja, nå skal jeg holde munn. :nigo:

Godnatt til KG og god natt til fraglekompisene mine utenfor! :natti:

Det er ihvertfall sant! Men hadde det ikke vært for at vi tenker så mye så hadde det vel ikke vært noe KG å snakke om ;)

Med fare for å virke uvitende, hvem er fraglekompisene dine? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jo vet! Men må få solgt leiligheten til mamma og dermed jagd unna doble husleie og strøm utgifter, samt arveavgift osv først.. Eller så hadde jeg vært long gone haha!

:sjenert:

Jeg synes du skal be han på besøk i mellomtiden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, betatte Gerd... :kose:

Ta det med ro og pust med magen. En ting av gangen også blir det USA og det kommer til å gå fint. Garra :ler:

:sjenert::fnise:

Ja! Han slipper ikke unna så lett denne gangen altså! :lur:

Har tross alt hatt snøret uti den dammen der lenge nok til å ikke gi opp med det første. :ler:

Det er ihvertfall sant! Men hadde det ikke vært for at vi tenker så mye så hadde det vel ikke vært noe KG å snakke om ;)

Med fare for å virke uvitende, hvem er fraglekompisene dine? :nigo:

Åååå fraglene! :strix: De er alle sammen litt slik : :skya: og litt slik : :briller: og litt slik : :danse: også er de også litt slik: :spise: og så må jeg ikke glemme: :eeeh: og til sist: :danser:

De bor inni ventilasjonsanlegget her.

De er fredet av Oslo kommune :nigo: (sto og pratet med naboen om dette)

M.a.o: Groovy gjeng med flaggermus som flyr rett utenfor vinduet mitt hver natt! Men i natt er det stille. :sukk:

Jeg synes du skal be han på besøk i mellomtiden :jepp:

Hehehe, morsomt nok så spurte han i månedskifte mai-juni om han kunne komme hit i juli.. men jeg svarte at neida, det var ikke nødvendig, siden jeg sikkert ville ha kommet meg til USA innen den tid.

Istedet er det min samboer som befinner seg i USA just nu, og i nabostaten med sin nye amerikanske nesten-kjæreste. :nigo:

Hvilket jeg unner han 100%! Snakket med han over facern i dag, mannen hørtes overstadig lykkelig ut! Mulig jeg har endelig fått fyren giftet bort! :hoppe:

(og takket være gaming og MMORPGS ikke minst, sært nok!)

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Åååå fraglene! :strix: De er alle sammen litt slik : :skya: og litt slik : :briller: og litt slik : :danse: også er de også litt slik: :spise: og så må jeg ikke glemme: :eeeh: og til sist: :danser:

De bor inni ventilasjonsanlegget her.

De er fredet av Oslo kommune :nigo: (sto og pratet med naboen om dette)

M.a.o: Groovy gjeng med flaggermus som flyr rett utenfor vinduet mitt hver natt! Men i natt er det stille. :sukk:

Oi! :hakeslepp: Jeg som trodde du bare tullet :sjenert: Tøft! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Antyder du at jeg lager køddekaffe? :snurt:

Nei nei, den var veldig god! Ehm, jeg mener du lot den stå fremme ubevoktet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, den var veldig god! Ehm, jeg mener du lot den stå fremme ubevoktet :lur:

Hååååh! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du at jeg lager køddekaffe? :snurt:

Køddekaffe hørtes litt kult ut!! :D

Nei nei, den var veldig god! Ehm, jeg mener du lot den stå fremme ubevoktet :lur:

:hakeslepp:

ÅHÅ! Det er derfor jeg føler meg litt :eeeh: og :legrine: i dag altså!!!

Dagens motto er "man blir ren av å være sprek". ihvertfall når det innebærer å sykle gjennom byen i øøøøøøøsende regnvær!

Men dere, I have an announcement to make :sjarmor:

Leiligheten er herved....... SOLGT!

:bolledeig::bond::nigo:

Haha, faktisk en vennine som har kjøpt den!! :) 50k under takst, men det driter jeg i.. Kunne ventet enda lenger, og kaaanskje fått mer.. men jeg er så lei av å ha alle utgiftene ved leiligheten og arveavgiften hengende over hodet mitt til enhver tid! So , SOLD, DONE! Yaaaay

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*KREMT* Føler det må legges til at fangehulen er ikke solgt.

Så ingen slipper ut herifra fortsatt. ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...