Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Man må jo gruble litt iblandt og!

Endelig litt varme i trøndelag også nå :jepp:

Hmmm, kanskje jeg klarer å lure med meg noen ut på en :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men jeg har en tendens til å tenke litt for mye. ;) Uten at jeg alltid gir uttrykk for det. :ler:

Ja, en pils i sommerværet er ikke dumt!

Her regner det og er grått (i oslo altså).. så ikke så mye vær å skryte av får'n si! Men bra det har dryppet litt sommer på dere trøndere også!

Forresten øh.. vet du om det er en Barte og skjegg konkurranse i trondheim til neste år? Noen venner har visst planlagt å dra dit som deltakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sabla imponert om du stilte i barte og skjegg-konkurranse jeg frøken :hoho:

Forøvrig ser det ut til å bli Oslo-by'n på meg på tilnærmet heltid snart - vi kanskje vi skal ølle oss sammen en dag? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohh! Såklart vi må ølle oss sammen en dag! :nigo::hoppe:

Nye jobben er i oslo hva? :)

Ja, jeg prøver å spare på barten her.. men det går dårlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ja, jeg prøver å spare på barten her.. men det går dårlig.. :sjenert:

Det bli itj nå fart utn bart! :opplyser:

Dog, ser det positive i at du ikke har helskjegg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. nei kanskje ikke så kledelig!

Men jeg kan jo bare bruke håret mitt og lime det til haka?? :jepp:

Da får jeg skjegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henteskjegg! :skratte:

Det var et nytt, herlig ord! :ler:

Nå skinner solen her virkelig for fulle mugger!! BAM så ble det sommer igjen etter regnværet i går! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg skikkelig nam nam men usunn middag: koteletter, mais, stekt sopp og stekt hvitløk (har alltid i stekt hvitløk, er nazi på å spise hvitløk hver dag) oooog potetstappe. Smakte utrolig digg etter en uke med mindre valg muligheter hva svelging og tygging angår. Har for det meste gått i suppe, tomatbønner og havregrøt. Hvilket er greit nok, men blir litt kjedelig til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel sååå ille er nok ikke kotelettene, er jo bare å skjære bort fettet! Men potetsalaten derimot..

Har en surrealistisk (ikke trist) følelse av å være helt alene og uten venner i dag, selv om det er så langt fra sannheten som det går ann å komme.

Har nok litt med at sambo drar avgårde på søndag til NYC for å møte en vennine av oss ;) Vel.. vennine av meg.. kremt.. strengt tatt LITT mer enn en vennine til han. :danse:

Morsom historie.. Jeg spilte jo SWG..

En av mine venniner i norge skulle til NYC i høst. Så jeg sa til henne at hun kunne jo henge med noen av mine venner der borte og hooket henne opp med en kompis der så hun ikke skulle være alene i nyc (kompis fra swg, aldri møtt han i virkeligheten ennå).

Han tok henne med ut sammen med sin bestevennine.. som MIN bestevenn/sambo nå har noe romletantisk på gang med i skrivende stund. :nigo:

Så kom hun hit for å besøke oss i juni, og så da sa det altså pang nærmest momentant mellom min samboer/bestevenn og henne. :nigo: Aldri sett maken til umiddelbar kjemi!

Sååå.. Nå har hun planlagt DEN drømmeferien sammen med han: Massage, champagne, sjokolade.. broadwayshows, middager! Tror nok ikke de kommer til å kjede seg. :sjarmor:

Unner min sambo dette. ;) Håper at det kan bli noe langvarig her mellom de to.. :danse:

Men prøver å fortrenge jente-gener a la typen: "ÅÅÅ MEN HERREGUD DA MANN! Ååå det er jo bare ÅÅÅ du måå jo bare :hjerter_rundt: og :bryllup: nåå med en gang!! Få ut fingern din kresne jævel! :sur: :slåss: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste som funker er å tenke på skikkelig kjedeelige ting. Gjerne repetivt kjedelige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, altså hun er virkelig hodestups i han.. og dette vet han. Han er nok litt vanskeligere på slike ting enn henne, faller ikke så lett. Hvilket er jo greit, jeg har vanskelig for å falle selv, så skal ikke si noe på det.

Men det er jo tydelig at han er litt på glid her da. :lur:

Nå er jo avstanden et lite problem haha, hun bor jo i USA.

Men sånnt ordner seg alltids!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Hadde det fortsatt tatt noen uker med båt over hadde det nok vært et problem, men når man kommer seg dit på ~1/2 dag er det jo meget mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! :)

Tar bare 10 timer over. Det er jo ikke så gæli!

Jeg har jo som tidl. nevnt i boka her en potensiell der borte... som skal besøkes når jeg en gang kommer meg avgårde. :sjenert:

Egentlig helt snålt om vi faktisk ender opp med å ta det videre til slutt (etter 5 år som "venner") og dermed søren i meg ender opp i "Møttes via MMORPG :duskedame: gjengen"

Jeg ser dem på facebook støtt og stadig, gamle venner fra spillet som har giftet seg og flyttet land og strand, har alltid syntes at det har vært litt søtt, men...

Du har vel sett noe til det også via WOW hoggy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jo, både over atlanteren og ellers i europa, men tror ikke jeg skal dra frem statistikken for de parene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm.. Det har gått dårlig ja?

Siste jeg så var to venner som har flyttet fra henholdsvis skotland til USA, og fra USA til kanada.. nygifte.. og barn har kommet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...