Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

BM!!! Hvor i vårt langstrakte land har du kommet til nå? Har du en bra ferie!? :nigo:

Jeg sovnet visst bare med pc og alle lys på i natt (også stearin lys, ikke bra!)- Var en smule forvirret da jeg våknet i dag morges. :klø:

Er der midnattsolen skinner :cool:

Ferien er FANTASTISK! :nigo: Norge som ferieland er ubeskrivelig. Verdens mest eksotisk land :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig! :nigo:

Nytnytnytnytnyt det i fulle drag! :sjarmor:

Og sist men ikke minst: hils alle troll, smånisser og vetter du møter på din vei fra meg.. vi er gamle venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Faller damene nordpå i smak da BM? Har inntrykk av at de er hakket mer direkte :ler:

(Kanskje ikke i forhold til Gerda da men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Faller damene nordpå i smak da BM? Har inntrykk av at de er hakket mer direkte :ler:

(Kanskje ikke i forhold til Gerda da men)

Damer nordfra er ikke som andre damer ;) Har et fantastisk mye mer behagelig lynne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. De har fortalt uendelig mange røverhistorier om deg allerede :cool:

Åh! Har de frekkingene sladret nå igjen? :dåne:

Godt du ikke er en sart sjel sier jeg bare! :sjarmor:

Hadde du vært frognerfrue måtte man ha gitt deg valium intravenøst pr nå! ;)

Faller damene nordpå i smak da BM? Har inntrykk av at de er hakket mer direkte :ler:

(Kanskje ikke i forhold til Gerda da men)

:sminkedokke:

Damer nordfra er ikke som andre damer ;) Har et fantastisk mye mer behagelig lynne :jepp:

;)

Du må få pakket en ned i kofferten BM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Plutselig så ikke den strenge Frogner Frøkenen så veldig streng ut lenger :klø:

Tror jeg må få meldt meg på et slik lassokaste-kurs først! Må jo fange en slik Nord-Norsk skjønnhet før jeg kan pakke en ned i en koffert :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig så ikke den strenge Frogner Frøkenen så veldig streng ut lenger :klø:

Tror jeg må få meldt meg på et slik lassokaste-kurs først! Må jo fange en slik Nord-Norsk skjønnhet før jeg kan pakke en ned i en koffert :opplyser:

Lasso høres gøy ut! :fnise:

Håper du får fanget ei søt ei med freske gloser! :skya:

Hilser på! :vinke:

Takk for besøket :blomst:

Og hvordan går det med den strenge Sci-Fi-frøkenen?? ;)

Heihei Alyah! :)

Hyggelig at du stikker innom!

Sci-fi!!! :strix:

Hatt en kunstnerisk dag Gerda?

:kaffekopp:

Hihi, nå er bildet jeg snakket om ferdig! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzy!! :nigo:

Urk. :sur:

Trodde jeg hadde vokst fra dette, men i natt er jeg altså redd for innbruddstyver, igjen, og får dermed ikke sove selv om jeg er ekstremt trøtt. Har allerede hatt 2 omganger med å kikke forsiktig ut av soveromsdøren og tatt en titt... :sjenert: Ørene er på stilk!

Heldigvis kommer en av de nærmeste kompisene hjem på søndag fra sin USA tur (begge kompisene er i usa vett) og jeg kan sannsynligvis be han sove over på sofaen i en uke, til romkompisen kommer hjem.. :sjenert:

Han setter uansett pris på nærheten til sentrum.

For en pyse! :sur: Jeg har holdt ut i fem dager alene i leiligheten, og nå er jeg altså plutselig verdens største pingle, allerede... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Trodde det rant over med vaktbikj... eh... vaktflaggermus jeg :klø:

Hva med å invitere en venninne over?

Eller flørte litt med en kjekk politimann :gjeiper:

Eller eller eller. verden er full av muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg er som regel aldri så pysete. :gjeiper:

Sjangsen for at noen klarer å bryte seg inn her er vel ikke SÅ enorm , håper jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samt, jeg er jo fader i meg en "Streng frøken" :opplyser::lur:

Hvis noen bryter seg inn er det vel bare å si "Hva hadde morra di sagt om deg nå a gutt?!?!?!!?! :fy_fy: "

*slutte å være pyse fra nå av*

(skal nevnes at eneste grunnen til at jeg i det hele tatt er pysete er fordi overfallet for noen uker tilbake av og til bekymrer meg med tanke på at de fikk med seg nøklene mine.. og ID kortet.. og vi har skiftet kun den ene låsen.. :sjenert: Men de har jo ikke forsøkt å åpne døren her hittils.. men nå er det sommerferie.. tenk om de lurer på om jeg er bortreist og ja. NEI , nå må jeg slutte!!! :ler: )

-lage nytt dørskilt hvor det står "Her bor en stor sinna bulldog, killer hybelkaniner, en streng øksemorder og en rasende 250 kgs mannshater"-

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er praktisk når nøden er som verst.

Begge mine favoritt parfymer inneholdte nå maks 1-2 dusj igjen hver seg, så jeg har 2 sprut på høyre side med "Poison" fra Christian Dior, og venstre 1 dusj av "Miss dior". :filer:

Dette føles omtrent som en lignende situasjon som da jeg begynte å jogge igjen i våres.

Jeg gikk til innkjøp av 2 par av samme joggesko i forfjor, men brukte kun det ene paret som da er godt slitne nå.. Men da jeg skulle begyne å jogge igjen fant jeg BARE et høyresko av det slitne paret og en høyresko av det nye paret. :klø:

Så jeg har altså jogget og løpt med den slitne høyreskoen på venstre fot, og den nye høyreskoen på høyre fot. Praktisk hva? Neida.. ser overhodet ikke dumt ut.. Lover! :Hehe::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synes jeg at forumtittelen min nå passer godt. Finnes ikke mer skravlebøtte enn meg til tider.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...