Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle lykkeønskninger, nå skal jeg avsted for å bevise hva jeg er god for! :fnise:

(Fremdeles ingen TR forresten) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper mine litt sene lykkeønskninger kommer frem som ekstra eksamensboost i telepatisk form! :jepp: Jeg :duskedame: på deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk greit, tror jeg. Sikkert pga dere og de gode vibbene deres! :fnise:

Lurer på om jeg skal ta en test jeg.. :sjenert: Det er jo midt på dagen, men det står jo at det ikke gjør noe når man utfører testen samme dag som ventet mens. Og den ventet jeg jo egentlig i går/i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det men.. Jaja, jeg får tenke på det til jeg blir tissetrengt, og så ta det derfra.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo vente til i morgen da, om du holder ut. For da får du tatt med morgenurinen også, og det er visstnok bedre fordi den inneholder mer av sånn greie som gravidtiss inneholder. (jadda, jeg har alle fagtermene på plass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du aldri tisse, eller?

(Jeg tipper hun allerede har tisset, men må fortelle det til mannen før hun forteller oss at testen var positiv)

:lur:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg tipper hun allerede har tisset, men må fortelle det til mannen før hun forteller oss at testen var positiv)

:lur:

Håper på dette jeg også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Ville egentlig teste i dag, i tilfelle det ble snakk om :skaal: for å feire at vi er ferdige med eksamen, men så ble det ikke noe tema. Har grilla og kost oss i sommervarmen. Noen drakk litt, men de fleste ikke, så da var det ikke noe "problem".. ;)

Tester i morra tidlig, hvis ikke TR har kommet..

Oi, der så jeg Store My sitt lure utsagn.. Det kan jeg nok avkrefte gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test. Er på dag 30 i dag, så tydeligvis er ikke syklusen min helt stabil.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...