Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Og vips så var vi prøvere! :hoppe:

Kort om meg:

-24 år, gift med han godeste siden august i fjor :bryllup:

-Student :opplyser:

-Hadde en impulsiv "jukse-PP" i april, ikke uventet uten resultat :sjenert:

-Klar for PP1 i mai :nigo:

-Skal prøve å slappe av med prøvinga. Oppretter dagbok mest for å ha oversikt over sykluser og sånt, men håper selvfølgelig Mazzilusken bestemmer seg for å henge seg på fortest mulig! :jepp:

Har ikke så mye mer å si nå, bortsett fra at jeg gleder meg til å sette i gang med litt resultatorientert :sengekos: ! :fnise:

Håper noen vil følge meg på veien! Nå er ihvertfall dagboka på plass! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bør vel kanskje begynne å ta folat..? Mener å ha lest at det lurt å begynne allerede når man planlegger å bli gravid. Får ta en tur på apoteket i morra, tenker jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg henger litt her også, jeg.

Gratulerer som prøvere.

PS. Jeg kan ikke svare på noen av spørsmålene dine, men det er det vel andre som kan kjenner jeg dem rett.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg henger litt her også, jeg.

Gratulerer som prøvere.

PS. Jeg kan ikke svare på noen av spørsmålene dine, men det er det vel andre som kan kjenner jeg dem rett.

:hallo: Så koselig med besøk i den nye boka mi!

:strix:

JA! Mazzilusken kommer i 2011 :bolledeig:

kanskje bazzilusken også :ler:

:vinke: Velkommen til deg og! Godt noen har troa ;) Jeg merker jeg blir litt pessimistisk av å lese om alle som prøver og prøver i årevis.. :sjenert: Men vi får krysse fingrene for en liten mazzilusk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke lese slikt, selv om det er lettere sagt en gjort..

Vi var ikke prøvere så lenge før det klaffet, og da klaffet det når vi minst ventet det - med eksamensstress og det hele :Nikke:

Du har jo nogenlunde stabile sykluser også så jeg sier :tommelopp: for Mazzilusken ;)

Angående folat - det kan være greit å begynne nå når dere har bestemt dere for å bli aktive prøvere ;)

Du husker vel Dinedamas hobbypuling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord! :klemmer:

Folat it is! Og hobbypuling, så snart forholdene tillater det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer med prøverdagbok!! :)

Ville begynt på folat med en gang egentlig! det er bra for kroppen uansett, og da har du bygd opp ekstra. spesielt viktig er det at du holder den glutenfrie dietten :)

Utrolig greit å ha denne boka! veldig greit å gå tilbake når en skal kartlegge når en faktisk hadde el :) tror faktisk jeg vet hvilken dag spiren ble til :lol:

Satser på en mazzilusk-spire i nærmeste fremtid :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg snakket om i sammenheng med leke-puling? :hakeslepp:

Mye rart kan skje når man sprer sine kne :romeo:

Og du må ikke tro du får være på prøverforumet uten å få besøk av meg også :nigo:

Heia PP1!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer med prøverdagbok!! :)

Ville begynt på folat med en gang egentlig! det er bra for kroppen uansett, og da har du bygd opp ekstra. spesielt viktig er det at du holder den glutenfrie dietten :)

Utrolig greit å ha denne boka! veldig greit å gå tilbake når en skal kartlegge når en faktisk hadde el :) tror faktisk jeg vet hvilken dag spiren ble til :lol:

Satser på en mazzilusk-spire i nærmeste fremtid :):strix:

:hallo:

Ja, jeg leste noe om folat og cøliaki - at vi fikk i oss mindre naturlig fordi det finnes i korn og sånn? :klø: Jeg holder meg til dietten uansett jeg, så det skal nok gå bra :)

Kjekt med oversikt, bare ikke man blir altfor opphengt i dager og forskjellige typer slim og diverse, sånn at gleden ved :sengekos: forsvinner og det blir ren plikt.. ;)

Blir jeg snakket om i sammenheng med leke-puling? :hakeslepp:

Mye rart kan skje når man sprer sine kne :romeo:

Og du må ikke tro du får være på prøverforumet uten å få besøk av meg også :nigo:

Heia PP1!! :duskedame:

:vinke:

Du er jo dronninga av hobbyvirksomhet, så selvfølgelig snakker vi om deg i den sammenhengen! :fnise:

Koselig med besøk av deg her! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Ble litt rørt her jeg sitter, når jeg ser at du endelig har fått deg en offisiell prøverdagbok. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ble litt rørt her jeg sitter, når jeg ser at du endelig har fått deg en offisiell prøverdagbok. :sjenert:

Så søt du er!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...følger dagboka :popcorn:

:strix:

Velkommen som prøver!

:goodbye:

..snek meg innom boka di og hilste på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...