Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Synd vi to heter (ca) det samme, ellers hadde jeg hatt et knakende godt forslag på innerlomma! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2-3 jentenavn klare :fnise:

Guttenavn er ille, jeg liker liksom ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy med navn. :) Jeg er litt sær jeg, så vil ikke kalle barnet mitt noe jeg kjenner noen andre som heter, for da forbinder jeg det med den personen. Så blir vel ikke noe topplistenavn her i gården. ;) Jentenavn har vi hatt klart i et par år allerede, men guttenavn er det verre med.

Synd vi to heter (ca) det samme, ellers hadde jeg hatt et knakende godt forslag på innerlomma! :sjarmor:

Hva da? :lur:

Tror jeg har en liten idé. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, Muffin! Det er derfor vi må henge i og få oss en liten en før han godeste har hatt altfor mange elever gjennom jobben.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig at venninna di hadde valgt "ditt" navn da..

håper det ikke var du som tipset henne da? :)

vi har klart jentenavn :) guttenavn er det verre med..

men nå er Mannen overbevist om at dette blir ei jente da!

og ei venninne med " evner " (følsom?) kjente foran magen min, og sanset at det blir ei jente, og at alt er vel der inne :)

du har el torsdag og reiser fredag?

bare å kjøre på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har ikke nevnt navnet for noen, bortsett fra muligens for mamma en gang for lenge siden. Bare tilfeldigheter, med andre ord! ;)

Vet ikke helt når jeg har el jeg, men jeg reiser fredag formiddag. Da er det 15 dager siden første dag i siste mens, og syklusen min de siste månedene har vært alt mellom 26 og 32 dager, men som oftest 28-29. Vi rekker nok en liten runde med :sengekos: på fredag morgen, så får vi satse på at det holder. I tillegg til alle andre dager for tida, såklart.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne venninna di må ha VELDIG god smak med valg av navn. Men jeg er sikker på at det finnes andre minst like fine navn som det dere allerede har plukket ut. Mange velger også å finne navn til barnet ETTER fødselen, så du har plenty of time... ;)

Have fun! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, så rart/irriterende da! Men det ordner seg nok, enten med et annet navn eller det samme! Jeg har da venner som har kalt ungen sin det samme jag, tror ikke det er noen av dem som tenker på det som så veldig negativt :)

Du er travel for tiden, ser jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama: Dattera di må jo hete Dolly :ler:

---------------------

Ja, hehe, jeg skrev 'dessverre', da jeg ikke har så lyst til at en eventuell datter skal hete det samme som ti andre i klassen :) Guttenavnet er såpass lite brukt at dersom en annen heter det, så har jeg skikkelig uflaks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi holder fast ved navnet selv om de andre også har valgt det. :Nikke:

Lurer på om el er på gang, har litt "press" nederst der nede nedenfor magen. Bare å :humpe: på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper-håper-håper-håper! :nigo:

..men tror ikke så veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit med lave forventninger! Man blir selvfølgelig skuffet hvis det ikke klaffer.. Men herlighet når det først skjer!! :hoppe:

lave forventninger = mindre stress i kroppen :)

Sender over babystøv jeg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet, må snart ut med støvsugeren så mye som dere har lagt igjen.. :fnise:

Litt EL-småvondter i dag og. Tyder vel på at mulighetene våre ikke er helt borte selv om jeg blir borte fra han godeste fra i morgen formiddag til søndag kveld. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...