Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Like før eggløsning? :klø: Jeg tror det... like før og igjennom hele eggløsningsperioden :Nikke:

For sperm kan overleve opptil 5 dager (correct me if I'm wrong) inne i skjeden, så om dere starter litt før eggløsning vil det kunne være "livstegn" der inne til å befrukte egget når det slipper :Nikke:

Dette er hva legen på fertilitetsseksjonen på St.Olavs sa; Ikke la egget vente. Sperm kan overleve i 72 timer i skjeden, men når egget først har løsnet så har man ikke så god tid, så da bør sædcellene stå og vente omtrent. :ler:

Ellers skulle jeg egentlig bare innom og ønske deg en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok ja! :hoppe:

Håper ikke vi ødelegger sjansene våre ved å :sengekos: for ofte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke vi ødelegger sjansene våre ved å :sengekos: for ofte... :sjenert:

Nei, det er beste å passe på... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal du være hjemme?

:)

Nå til helga mener du? Fredag til søndag. :Nikke:

Nei, det er beste å passe på... :fnise:

Man vet jo aldri.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt ble vi liggende og diskutere navn.. :rødme: Vi er nesten enige om guttenavn, verre med jentenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh :gjeiper: Holder det for meg selv, foreløpig ihvertfall.. ;) Men jeg kan si såpass som at det ikke er noen av topplistenavnene. Tror jeg skal klare å få han godeste på gli med mitt jenteforslag også etterhvert, men det vil jo vise seg. Godt vi har god tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, navn er så gøy! Vi har to jentenavn og null guttenavn. :rødme: Ingen topplistenavn på oss heller, ihvertfall ikke jentenavn. Men jeg liker så godt både Sebastian og Oliver jeg da, og det er ihvertfall topplistenavn. :lol:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Mazilla. Det er mye enklere med guttenavn enn jentenavn. Og TRO meg, jeg har sett på navn i snart 4 år nå :fnise: Har en favoritt blant guttenavn, men først og fremst må vi bli gravide, og om det skulle vise seg å være en tass inni magen kan det heller diskuteres med den andre halvdelen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakka med ei venninne som er gravid nettopp, og de har bestemt seg for akkurat det navnet vi er enige om! :dåne: Hva er oddsen for det, med alle mulig tenkelige navn som finnes?! :dåne:

"Heldigvis" er det ikke så lenge til vi skal fortsette å bo på samme kant av landet, så det er ikke noe problem. Hun er jo tross alt gravid nå, mens jeg vet jo aldri når/om jeg kommer til å bli det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn ja, det er så gøy :) Vi har guttenavnet klart og jentenavnet klart og flere i reserve ;) Guttenavnet er sjeldent og gammeldags, jentenavnet er 'dessverre' et topplistenavn, men sambo la ned veto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har også guttenavn klart.. :fnise:

Meeeeen det måtte jo bli en jente da... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge navnene klare, jeg.. Ikke at jeg skal ha barn, altså.. Men jeg har i alle fall navn klart. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tuller du...! :hakeslepp:

Er det mulig???

Tydeligvis er det mulig.. Ikke at navnet vi (og de) har tenkt på er sånn fryktelig uvanlig, men det er jo som sagt ikke noe topplistenavn.. Men men, det går sikkert greit med to av samme slag hvis vi skulle være så heldige at det klaffer for oss.. ;)

Navn ja, det er så gøy :) Vi har guttenavnet klart og jentenavnet klart og flere i reserve ;) Guttenavnet er sjeldent og gammeldags, jentenavnet er 'dessverre' et topplistenavn, men sambo la ned veto ;)

"Dessverre" et topplistenavn.. :ler: Skjønner hva du mener!

Vi har også guttenavn klart.. :fnise:

Meeeeen det måtte jo bli en jente da... :rolleyes:

Har dere ikke bestemt dere for jentenavn enda? :klø:

Jeg har begge navnene klare, jeg.. Ikke at jeg skal ha barn, altså.. Men jeg har i alle fall navn klart. :hoho:

Ja, men det er da noe.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestemt oss nei... :riste:

Vi har funnet noen OK alternativer, men ingenting vi virkelig bare MÅ kalle henne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...