Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

De sa navla skulle falle av etter mellom 4 og 14 dager. Husker ikke helt når den falt av, tror det var på dag 6 ellerno. Godt å bli kvitt den! ;)

Får sove endel om nettene, men det er litt slitsomt når hun bruker halvannen time på nattmaten.. Vi har heldigvis bare et måltid i firetida, ikke flere økter. Jeg våkner veldig lett, men sover desidert best når hun ligger i vogga ved siden av senga. Har ammemadrass så hun kan ligge mellom oss, men blir dårligere søvn av det.

Jeg prøvde skjold på sykehuset, men da nekta S å suge, så det måtte vi bare droppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så mye gode nyheter det var her inne! :nigo: Håper dere får en kjempefin helg i den lille familien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Syns jeg ser den 12 kg tunge babyen.. :fnise:

Ha en flott helg Mazzimor!! (Ikke at det er så enorm forskjell på hverdag og helg antagelig, men allikevel!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg, hva er det? :fnise:

Nå sitter jeg med S i bæresjal på magen. Hun sovna omtrent før hun var rigga på plass, så det var en suksess. Nå gjenstår bare for meg å lære å putte henne oppi på egenhånd, for hvis jeg trenger hjelp er vi jo like langt hvis hensikten var at jeg skulle ha frie hender alene hjemme på formiddagene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lett å knyte på seg det bæresjalet?

er på jakt etter noe bæregreier ... bare så mye å velge mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bæresjal synes jeg ser så smart ut! :jepp:

Men det forutsetter jo selvsagt at man greier å administrere den på egenhånd :fnise:

Spent på å høre dine erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å lese om dagene dine. :) Så spennende det må være å bli kjent med det lille knøttet. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kost oss både lenge og vel! :nigo: Var ute fra halv elleve til rett før fire. Gikk innom jobben til han godeste for å amme og skifte i stedet for å gå hjem i formiddag. Første amming "ute". Det gikk finfint. Har omsider lært meg å amme i klassisk vuggestilling og uten puter. Det var utrolig deilig å være ute så lenge! Kan det forresten påvirke nattesøvnen at hun har sovet så lenge i vogna i dag, eller har det ingenting å si når de er så små? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har noe å si når de er så små, søs lar ihvertfal sin bebis få sove så mye han vil når han vil :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk natten? Min erfaring er at dagsøvnen ikke har noen innvirkning på nattesøvnen, men der kan sikkert babyer være forskjellige...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta gikk heldigvis fint. Hun spiste rundt midnatt og så 04.30-05.30 og 08-nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...