Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

:rodmer: det høres ut for å ha vært en veldig fin fødsel :Nikke: og lille dokka deres er jo bare kjempesøt :strix: Skjønner godt dere er fornøyd med henne *betatt*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*tørker tårer*

Deilig at det ikke var noe kjempedramatisk fødsel og masse frem-og-tilbake-mas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele var ganske udramatisk ja. Heldigvis :)

Vekta viste i dag -8 kilo forresten. Nokså nøyaktig halvparten er jo S og morkaka som veide drøyt 500, men resten er jo en god begynnelse. Magen er så godt som borte, så det er endel igjen rundt hofter og lår. Skal nok få slite litt med det ja... :sjenert: men det har jo ingen hast! Noen av de andre nybakte mødrene på hotellet så fremdeles høygravide ut, så jeg er ganske fornøyd med at magen min er vekk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 8 kg allerede er jo kjempebra!! Skal se det renner av resten også, ammingen går greit forstår jeg? Gleder meg også til flat mage igjen, den er rimelig i veien nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk fødsel du har hatt :rodmer:

Alt helt etter boka omtrent :Nikke:

Jeg husker også at jeg ble kjempe overrasket når hun kom ut for jeg var ikke forberedt på at det skulle være siste pressrien :fnise: Jeg var sikker på at jeg skulle holde på enda lengre :ler:

Kjempe fin histore :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en fin fødselshistorie! :) Høres jo ut som om det gikk helt etter "boka"!

Jeg må si det rasler litt i eggstokkene når jeg leser sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::rodmer::grine: og :rodmer: litt mer...

Disse barselhormonene er merkelige...

Høres ut som du fikk en fin fødselsopplevelse!

Og S er jo bare helskjønn!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg litt til svigers drar... :sjenert: De er innom på pizza og for å si hadet nå. S er litt urolig, men jeg får ikke lov å ta henne, for det skal bestemor gjøre. Det gjør litt vondt i mammahjertet. Det skal bli godt å bli bare oss tre igjen. Vi har jo enda mye å lære. Det er helt sykt hvor mye mer sliten jeg blir av svigers enn mamma. Hun kom onsdag og dro i dag. Det var tøft å se henne dra. :sukk::trist:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk det er du som er mamman ikke svigermoren din, be mannen din om å ta affære - sånn skal det ikke være. Selvom hun kanskje mener det godt, du skal ikke stå på sidelinjen og ha vondt i mamma :hjerte: ditt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente det jo bare godt, og jeg skjønner jo at hun ville kose litt når de bare fikk noen korte stunder sammen.. Men men. De dro nå. Nå skal vi være bare tre! :strix: Og forhåpentligvis få litt tid til å være kjærester også innimellom, ikke trenge å organisere dagene mellom soving, mating, besøk osv. Det er nå det begynner! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos dere nå da, og nyt dagene sammen, både som foreldre og kjærester :hjerte:

Er nok ikke så lett å være bestemor heller, å vite når grensen er nådd...De blir jo helt satt ut når de blir besteforeldre, skulle ikke trodd de hadde hatt småbarn selv :daane: Hun kjenner deg heller ikke på samme måten som mammaen din, som helt sikkert leser deg som en bok og tar signalene før du vet at de sendes ut - sånn er ihvertfall min mamma :fnise: Forut for sin tid :ler:

:klemmer: fine lørdagskvelden til dere alle 3 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så hyggelig å lese historien din Mazilla!! Moro å lese hva dom skjedde mellom sms-ene :fnise:

Kos dere masse nå som svigers er ute av huset! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nøyaktig en uke siden satt vi i gangen på føden og venta. Nå sitter jeg her med verdens nydeligste en uke gamle lille frøken ved puppen.. :grine:

Hun er ei lita frøken vi fortsatt holder på å bli kjent med, men som vi lærer å kjenne litt og litt bedre for hver dag som går.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...