Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende! Jeg skal i hvert fall følge meg :happy:

Så koselig! :)

Tjohei!

når venter du el? :)

:klem:

Hadde jeg enda visst det.. ;) Tipper midten-slutten av neste uke. Skal hjem neste helg, så forhåpentligvis før det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med litt her jeg. :sjenert:

Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med litt her jeg. :sjenert:

Er inne i pp1 vi og nå, så kanskje vi blir å følge hverandre. :)

Velkommen hit!

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? :sjenert: Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. ;) Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har smuglest store deler av boka di..? :sjenert: Får vel kanskje ta turen innom og legge igjen noen spor etter meg nå.. ;) Lykke til med pp1, håper det klaffer fort for oss begge! :jepp:

Har du??? He he, ja da er det på tide jeg gjør meg litt kjent med deg også da. ;)

Tror ikke jeg kommer til å opprette noen prøver-dagbok denne gangen. Er ikke moden for å gi slipp på den gamle dagboka ennå... Men det blir nok en del prøver-prat allikevel. Så det blir kanskje en innbakt prøverdagbok? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å "se" deg også her, Muffin! :)

Jeg håper også boka blir kort, men akkurat nå er jeg i grunnen mest utålmodig etter litt :sengekos: igjen etter et langt avbrekk.. Tenk så greit det hadde vært å slippe sånne pauser i over 9 måneder! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å melde meg som leser :vinke:

Håper vi får en kort tid her inne i prøverdagbøkene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like før eggløsning? :klø: Jeg tror det... like før og igjennom hele eggløsningsperioden :Nikke:

For sperm kan overleve opptil 5 dager (correct me if I'm wrong) inne i skjeden, så om dere starter litt før eggløsning vil det kunne være "livstegn" der inne til å befrukte egget når det slipper :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ca sånn jeg trodde.. Men jeg vet jo ikke når jeg har eggløsning da, så vi får vel bare peise på hele tida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ææh, der har det skjedd noe litt rart med linken, for det likna ikke så veldig på en eggløsningskalkulator.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...