Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen etter en fin helg. Når er EL i forhold til når man har EL-slim, er det noen som vet det egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har funnet ut at jeg har IKM ca samme dag som jeg har eksamen. Snakk om dårlig timing i forhold til konsentrasjonen! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo slik lilletrulta ble til, midt i eksamenstress og eksamenslesning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig en følelse av at det ikke har klaffa denne måneden, og har begynt å innstille meg på PP2. Kan ikke forklare hvorfor, har bare en dårlig magefølelse. Men det er jo likegreit, så slipper jeg å tolke hver minste lille ting som et mulig graviditetstegn.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig magefølelse som i oppblåst? :lur:

Neida :lol:

Det er egentlig like greit å innstille seg på ny PP for da blir man kanskje ikke like skuffa om tanta kommer :Nikke:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke jeg kommer til å bli skuffa nei, for nå er jeg så innstilt på at tanta kommer til å komme. Det er jo enda over ei uke igjen da, så mye kan jo endre seg når ikm nærmer seg, men foreløpig er jeg overraskende rolig. Kanskje fordi jeg ikke er så lysten på å være :gravid: i en helt annen kant av landet enn han godeste i sommer, uten noen å dele nyheten med..? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det vel aldri en perfekt timing heller :wink:

Kjekt for barnet å bli født tidlig på året :) jeg håper jeg er kortere på vei enn jeg trodde, da kommer babyen iallefall ikke på nyttårsaften :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant som du sier, timingen blir vel aldri perfekt.. Så, vi får vel bare vente og se, men jeg har fortsatt ingen følelse på at noe har bosatt seg inni meg. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg ikke har noen spesiell følelse av at noe er i gjære tillater jeg meg å ta et par øl i kveld for å feire at vi er ferdige med et svært skoleprosjekt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt spent nå, men har fremdeles ingen følelse av at noe er i gjære.. :riste: Litt rart, for forrige måned kjente jeg jo alskens symptomer den siste uka før IKM, som viste seg å bare være PMS. Ingen PMS-symptomer hittil, men det er sikkert fordi jeg pleier å ha større plager noen måneder enn andre. Blir slått skikkelig ut av TR ca annenhver måned. Uff, får bare smøre meg med tålmodighet. Har ikke tid til å tenke så mye på det heller, siden jeg har eksamen og IKM samme dag. Håper bare ikke TR slår meg helt ut på eksamensdagen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikm til torsdag? :)

ha en kjempefin 17 mai feiring!! :flagg:

du er i bartebyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til fredag tror jeg. Men kan godt komme en eller annen gang mellom onsdag og søndag, siden jeg har litt ustabil syklus.. ;)

Tilbringer 17.mai i Barteby ja. Måtte innom hjemme en tur nå, for å hvile beina. Sannelig tungt å gå i bunad! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggstokkene begynner å murre litt, så jeg tipper TR tar turen i løpet av noen dager. Er jo forsåvidt forventet, men litt kjipt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Murring you say :ler:

Det kan være et typisk graviditetstegn, jeg hadde de frem til uke 16 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enda litt sikrere på at TR er i anmarsj da vi var på butikken nettopp. Holdt på å klikke på alle de gamle innskrumpa rullatorkjerringene som hadde invadert butikken samtidig, og som gjorde alt de kunne for å sige så sakte de kunne i veien for meg mellom hyllene! :kjefte:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...