Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare å sette i gang med :humpe:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dårlig med det dessverre.. Er over 70 mil unna hverandre nå.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det setter en demper på ting da ja :(

Håper tiden går fort slik at dere får være med hverandre om ikke altfor lenge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at noe gammel moro har overlevd lenge nok til at det klaffer allikevel!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Man skal ikke kimse av gammelt morro - jeg er sikker på at lilletrulta må være resultatet av noen dager gammelt morro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er større sjanse ved gammel moro enn telefonsex ihvertfall! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens nå??? Er det ikke EL?

Kanskje festesmerter? ;)

Jeg hadde intens stikking i flere dager.. så ille at jeg trodde jeg hadde cyster som sprakk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL var vel her om dagen, tror jeg. Skjønt, jeg aner jo ikke egentlig. Men annenhver måned er jeg ekstremt plaga av menssmerter, og da har jeg gjerne murringer mer eller mindre fra EL til TR.. :sukk:

For to måneder siden begynte jeg jo nesten å tro at jeg var :gravid: , men nå kjenner jeg kroppen min bedre enn som så. Jaja, holder i det minste forventningene nede da. De derre sprekkende cystene alle prater om vet jeg i grunnen ikke hva er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan beskrives som om noen kjører en skarp kniv i egglederne.. Som man har på hver side.. :Nikke:

Jeg hadde så vondt at jeg var hjemme fra jobb i to dager.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uææ! :sjokk: Er det vanlig?? Hadde aldri hørt om det før jeg begynte å snoke rundt på prøverforumet jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er så veldig vanlig, jeg hadde det i allefall. Kan hende jeg er litt tander på smerte også, men jeg tror egentlig ikke at jeg er det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over ei uke igjen til IKM, men jeg er allerede rastløs og utålmodig.. :sjenert: Vil helst ha en kortere syklus enn sist (men aller helst en spire da, såklart), for hvis jeg har normal 28-dagerssyklus rekker jeg kanskje å få EL før han godeste må dra fra meg igjen! :sjenert: Vil ihvertfall ikke ha en ny 32-dagerssyklus bare så jeg skal få falske forhåpninger! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken PP snakker vi her nå egentlig?? Skjønner godt du er utålmodig, jeg tror det er umulig å få til noe annet.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg liker ikke venstresidesykluser.. :sukk: Blir småsprø av mensmurringer, rumling, luft og lite matlyst (akkurat det siste er jo forsåvidt ikke så dumt da) helt fra EL til TR.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...