Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg forstår deg godt, når det virker som de gamle har den store endelig-slapp-vi-ut-av-hjemmet-dagen :roll:

De er overalt på en gang, med rullatorer, rullestoler og slikt, er ikke rart det blir kø på butikkene...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I RULLATOR :fnise:

Det er noe herk med gamlinger og rullatorer. Men de er da litt søte også der de kommer vaggende... Ønsker deg en flott dag, og satser på at pms=graviditetstegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje være at du lider av PES (pre exam stress) i tillegg til PMS. Da blir man ekstra sur. Jeg har PES hele mai hvert år, jeg. Og er et monster mot mine nærmeste. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg er så stressa pga eksamen, men det kan jo være det ligger og lurer i underbevisstheten min.. :murvegg: Noe dritt er det uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh. Jeg er så irritabel også når jeg ikke har PMS, jeg :sjenert:

Eksamen er jo mye press da, så er ikke så rart om du merker det litt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel i grunnen ikke helt unormalt å bli litt stressa når eksamen er rett rundt hjørnet. Spesielt når eksamen og IKM er samme dag.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har virkelig nok å tenke på. Håper egentlig TR kommer i morra, så jeg kan konsentrere meg om eksamen på fredag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket mitt har ikke gått i oppfyllelse foreløpig.. Typisk min flaks om jeg blir helt slått ut i morra formiddag, samtidig som jeg egentlig skal konsentrere meg om eksamen.. :murvegg:

Godt jeg ser positivt på ting.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 28 i dag. Lurer på når TR kommer snikende. Tipper i morgen tidlig. Begynner å bli litt spent, men siden jeg har sykluser på mellom 26 og 32 dager er jeg fremdeles (overraskende) rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg krysser fingre og tær for at TR ikke slår deg ut på eksamen! (...og ikke dukker opp i det hele tatt... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingre og tær for at TR ikke slår deg ut på eksamen! (...og ikke dukker opp i det hele tatt... :sjenert: )

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oooo! litt spenning her!! :)

nå skal jeg følge spent med på om tr kommer eller ikke! :popcorn:

satser på det siste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...