Gå til innhold

Treningsskravling


Klips

Anbefalte innlegg

eller spy

:ler:

Uansett har jeg innsett at jeg må ta en joggepause til leggene mine er bra igjen. Fortsatt støl! (Har lest om benhinnebetennelse for sikkerhets skyld, men ingen fare der.) Ingen hopping eller spretting heller. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

X-fit i kveld da? Det nærmeste jeg kommer crossfit på Elixia?

Tenkte litt på mål og progresjon i går. Uten det første blir det ingen særlig måling av det siste.

Jeg husker jeg merket etter en stund på Lene H sine timer at jeg i motsetnig til å dø klarte å henge med, klarte å gi mer enn nesten alle. Etter en lang sommer med mange joggeturer la jeg merke til at gjennomsnittsfarten faktisk var gått opp. Og da jeg trente styrke var jo progresjonen svært målbar, faktisk hele poenget. Og på kettlebells vurderer jeg å bytte til tyngre vekter (selv om det er litt store hopp der, 4 kg mellom hver).

For jeg ble litt demotivert i går, tenkte på X-fit som et slit, og "blir jeg aldri i bedre form så alle timer bare er lette?"

Men så kom jeg på at jeg liker jo stort sett ikke de lette timene, jeg kaller dem husmorgym og syns de er bortkastede.

Og moralen i historien?

Ingen anelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som at moralen er at du er i god form, og når du pusher litt så blir du i overjordisk god form!

Men hvis X-fit bare er slit sjøl etter mange timar, er det kanskje ikkje "di greia"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som at moralen er at du er i god form, og når du pusher litt så blir du i overjordisk god form!

Men hvis X-fit bare er slit sjøl etter mange timar, er det kanskje ikkje "di greia"?

Det kommer jo an på da ... Hele greia med X-fit er jo at det skal være fordømt hardt, uansett hvor god form du er i. Er det ikke det så er problemet at du ikke pusher hardt nok og økta er i grunnen litt bortkasta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg hva dere hadde skrevet i mellomtiden, mobilen var litt treig på å vise det. Har ikke vært på X-fit på sikkert et halvt år eller mer, halvdød.

Sykt hardt, ja!

Og veldig gøy.

Mer i morgen, nå skal jeg dø ferdig.

Eller nei, jeg kan liste litt øvelser mens jeg ligger her, håndstående pushups, anyone? Trillebår der man sleper bena etter seg på catslidematter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burpees. (mobilen postet for meg midt i forrige innlegg. Evt jeg er for utkjørt til å treffe tASter).

Fortsetter jeg med dette ut våren blir jeg i hvert fall i overjordisk god form!

Så da gjør jeg vel det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruk den! :ler:

Jo, asså, det var på nære nippet jeg kom meg på trening i det hele tatt i går, men så gjorde jeg det, og i garderoben overhørte jeg en "jeg kan ikke huske å ha angret på at jeg har trent noen gang". Ikke at akkurat hun fant opp den, men (muligens med unntak av den barfotløpingen :fnise: , begynner å komme seg nå tror jeg) man angrer jo aldri på at man trente. Bra å huske på.

Og når man først er på plass tar man jo i.

Denne X-fit'en var morsommere enn de jeg testet for, tja, nærmere et år siden kanskje. Mye mer rare øvelser, slik jeg forestiller meg ekte crossfit.

Ulempen er jo at denne gang var alt nyfikent og artig, utover våren vil jeg jo vite hva som venter meg, slik at jeg kan grue meg godt til de enkelte øvelsene (slik de på gruppen min gjorde :ler:: ).

Men denne skal fast inn i planen altså. Som sagt, overjordisk form is coming my way.

X-fit, yoga, kettlebells, løping. Det blir en bra start på 2012.

:danse::klappe::danser::hoppendeglad::trene::pisk::hoppe::duskedame::helen::bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skarve treningser denne uken, men jeg føler liksom at jeg har så bra grunnform at det går helt greit :sjenert:

I hvert fall, møllejogg (6 km), grundig tøying og.. 30 PUSHUPS.

Med et par pustepauser på slutten, og den 30. var i dårlig stil, men jeg kom opp. Ok, men med pustepauser (pust, pes, neste...). Uansett, not bad, eh?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkroppen 2012 har startet på jobben, med egen facebookgruppe og alt. Jeg er med, i tilfelle det blir noe moro, og i tilfelle det kommer noen treningskonkurranser, det er alltid gøy. Så langt er det mest kjempestrenge regler (ikkeno godteri på jobb, den er lett da, liker jo ikke godteri :fnise: ), og skryt og skravling. Trivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt det er ikke styrken det stopper på når jeg løper, asså, det er pulsen og pusten som klager. Lettere å løpe riktig når jeg løper fort, rolig jogg blir veldig daffete.

Men ny TRENINGSTOPP hjelper veldig :fnise:

Rosa, matchet detaljer på løpeskoene og vannflasken.

Og ansiktet da jeg var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Skal lese artiklene, har vært litt borti hofter for tida og at det er viktig å aktivere dem for å trene rumpe :)

Lykke til med dagen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Hadde så lite lyst til beinhard trening kl halv ni om kvelden at jeg kansellerte kl syv og løp ut for å kjøpe øl.

Og da jeg løp til butikken i klar vinterluft kjente jeg meg så sterk og spretten i kroppen og visste at det kom av jevnlig trening, så jeg løp hjem og meldte meg på igjen.

:ler:

Så nå har jeg trent.

Og åpnet meg en øl.

Half good.

Ikke like død nå som sist, kanskje klarte jeg ikke å gi like mye? Jo, jeg ga virkelig alt, ga meg ikke før armer og ben knakk under meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...