Gå til innhold

Treningsskravling


Klips

Anbefalte innlegg

Fikk barnevakt, gad ikke løpe :ler:

Jeg er så lei av veiene rundt her.

Ser om jeg får sneket inn litt mølle el.l. på konkurransens aller siste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat vært og løfta, og skal snart på hockeytrening. Må si jeg er litt småsliten generelt... Hockey HVER dag, og løfting opptil 4 ganger i uka :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, yess! Veldig stor selskaps-happening ble fullstendig suksess. (Ingen legger sannsynligvis merke til menneskene i kulissene som endelig kan senke skuldrene.) Inkludert Running award ceremony. Ulempen er at de hadde laget en vandrepokal, så det kan se ut som om jeg(?) nå må arrangere denne løpegreia hvert eneste år frem til 2020.

I morgen er uansett starten på en ny, fullstendig uansvarlig, treningsepoke. Jeg har meldt meg på en eller annen ny time etter jobb. Det blir bra! Dill&dall, here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, yess! Veldig stor selskaps-happening ble fullstendig suksess. (Ingen legger sannsynligvis merke til menneskene i kulissene som endelig kan senke skuldrene.) Inkludert Running award ceremony. Ulempen er at de hadde laget en vandrepokal, så det kan se ut som om jeg(?) nå må arrangere denne løpegreia hvert eneste år frem til 2020.

I morgen er uansett starten på en ny, fullstendig uansvarlig, treningsepoke. Jeg har meldt meg på en eller annen ny time etter jobb. Det blir bra! Dill&dall, here I come!

Synes du skal legge ut et bilde av deg sjæl her. Er veldig nyskjerrig på hvordan du ser ut. Du høres jo ut som en superkvinne :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal legge ut et bilde av deg sjæl her. Er veldig nyskjerrig på hvordan du ser ut. Du høres jo ut som en superkvinne :takke:

Yess I am! Annenhver dag i speilet er jeg det. Annenhver dag er jeg det IKKE.

Må huske å ta bildet på riktig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klips så veldig bra ut den dagen eg såg ho! ;)

Kanskje du kan bli forfremma til idrettsgeneral i firmaet?

Enjoy dill & dall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk. I går var jeg i gang igjen med å hoppe målløst rundt på en step. Ikke beste timen, men fint med variasjon. Kanskje jeg til og med risikerer å bli støl, det er faktisk litt etterlengtet :ler:

Ellers er kollegene gira og vil ha langrennschallenge og whatnot, og ser forventningsfullt på meg. Så jeg ER nok allerede blitt idrettsgeneral :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett, ridetimer, fotballtrening, venner med hjem, foreldremøter, bursdager, mann som jobber sent eller reiser på guttetur. (Alt dette skjer fx. i løpet av denne uken. Minst en gang.)

Etter skolen (de få dagene ikke noe av alt dette andre skjer) syns jeg det er viktig å få dem hjem, gjøre lekser, spise middag, ikke sitte på barneoppbevaring på et senter. Sentrene burde ha leksegrupper egentlig :ler:

Har booket en Cardio Energy sent i kveld. Syns de nye navnene på Elixiatimeplanen er noe forvirrende, alt heter noe med cardio, så jeg går surr, step interval viste seg å være både cardio og styrke, Energy er foreløpig en gåte.

Krysser fingre for energy yoga i morgen tidlig, litt yoga kjennes sårt tiltrengt etter denne løpesommeren.

Helgen er stappa, og jeg er hjemme alene.

Kan begynne å planlegge neste uke, da. Rent bortsett fra at jeg aldri vet når mannen må jobbe sent & tidlig. Det vet han som oftest ikke selv :roll:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har booket en Cardio Energy sent i kveld. Syns de nye navnene på Elixiatimeplanen er noe forvirrende, alt heter noe med cardio, så jeg går surr, step interval viste seg å være både cardio og styrke, Energy er foreløpig en gåte.

Cardio Energy er rene cardiotimer, de diller ikke med noe styrke eller noe innimellom (i alle fall ikke på "mitt" senter). En veldig, veldig bra time, synes jeg :) Have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var gamle total ble vi fortalt. Litt styrke på slutten, men ingen vekter eller step.

Var i hvert fall veldig fornøyd med at jeg kom meg ut på time 20.30 om kvelden, det er ikke det jeg er flinkest til. Men så fort man er ute i frisk luft kjennes det jo bra. Og når man kommer i salen sammen masse andre ivrige jenter.

Og det var en SUPERGØY time. Masse rare sanger og danser, fikk helt lættis i blant, og akkurat passe hardt. Ny FAVORITTIME. Da blir det altså mye ut sent på torsdagskvelden i høst.

Nå: gressenke, men også: hjemmekontor, planen er å få løftet noen vekter mens senteret fortsatt er ganske tomt (ellers tør jeg ikke, kommet ut av vanen med å sloss med bolegutta for plass ved knebøystativet), for å sjekke om noen av musklene har overlevd løpesommeren.

Men først: kaffe.

:goodbye:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så sov jeg en time. :ler: Var ikke spesielt trøtt en gang, men jaggu var det digg. Og så har jeg handlet så mye grønt at jeg ikke får igjen kjøleskapsdøren. Skal lage middager sammen med barna etter en sunn mat kokebok vi fikk på skolen. Og så har jeg løfta. Bestemte meg for 3x8, litt sånn midt på treet liksom, siden jeg ikke skal bygge hverken det ene eller det andre for tiden. 60 kg på bøy&strakmark, 35 kg i benk&nedtrekk gikk sånn ca. akkurat. Slyngetrening for magen (hofteflex 3x1 minutt), deretter direkte skjelven i bryst og armer :ler:

Men straks blir det stål igjen, vøtt.

Kommer uansett til å holde meg på samme en stund, de gangene det blir styrke, for jeg får ikke til riktig kontakt og teknikk så lett hvis det blir for tungt. Vil heller kjenne at det kjennes godt en stund.

God helg!

:goodbye:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess I am! Annenhver dag i speilet er jeg det. Annenhver dag er jeg det IKKE.

Må huske å ta bildet på riktig dag.

Den der kjenner jeg meg igjen i. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig når det klaffer med at folk ser meg, men føles som om jeg oftest plutselig er skikkelig pen når jeg er hjemme alene i sofaen. :ler:

Og så har jeg jammen fått meg en litt vond skulder/nakke i løpet av treningen. Oppstart av vektløft er tydeligvis farefullt. Denne gang kjente jeg helt klart at det var under benkpressen den snek seg på. Håper det går over og ikke blir sånt tull som i fjor vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg til og med risikerer å bli støl, det er faktisk litt etterlengtet :ler:

Åjadda! Hvilken av treningene denne uken (kanskje alle tre) som kan ta æren for det vites ikke. Step-timen mandag tok kun leggene i hvert fall. Lite kattesmidighet her i dag, gitt :ler:

Gruer meg litt til trappene og sånn.

I dag har sønn vært på aller første fotballtrening og jeg er endelig blitt en vaskeekte soccer-mum! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart litt skremt av nakken i dag tidlig, det stakk til både titt og ofte, i grunn mye ved bevegelse av kroppen i det hele tatt. Likte IKKE særlig godt kiropraktorgreiene forrige sommer, vettskremt av sånn nakkeknekk. Slang innpå ibux/paracet-blandingen og massasjedusj, og til kvelds spilte jeg faktisk twister med barna. Beste bevis på at det visst går over av seg selv denne gangen.

:)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mer styrke tør jeg ikke med det første. Da ble det en ny Cardio Energy, og på vei ut spurte instruktøren om jeg hadde lyst til å bli instruktør selv!

Det har jeg jo ikke, men så gøy å bli spurt!

Da har jeg noe igjen for å hoppe høyest og ta dypest knebøy. Bortsett fra alt det andre jeg har igjen for det, da.

Denne timen hadde vi til og med ettbensknebøy, og det er jo som kjent en øvelse jeg ruler i :sjarmor:

Aaah, dette kan jeg leve på en stund.

Og dagdrømmedelen av meg har såklart lyst. Men den mer realitetsorienterte delen får meg på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, det må du leve lenge på, ja! (Og dagdrømmerdelen av meg drømmer litt om det samme selv, men jeg vet at jeg ikke har ork tli å gjøre det til jobb. Da er det ikke lystbetont lenger. Men drømme kan vi jo :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Synes timeplanen på mine to sentre er litt kjedelige. Det er zumba (som jeg ikke syns jeg får så mye ut av), spinning (døllt) og mye cardio energy i forskjellige former. Ene senteret har til og med manualer kun opp til fem kilo i hovedsalen!

Og så har jeg fått litt skrekk for tung styrke da nakken ble pain igjen.

Går på cardio energy i forskjellige former, med utholdende styrke inni eller etter.

Noe x-fit fins jo, og kettlebells (dog til ugunstige tider) får prøve å få til det, men svært lite corebar og catslides.

Vet ikke helt hva jeg ønsker meg egentlig :ler:

Kanskje jeg skal kjøre noen av de rare hopp&sprett programmene jeg fikk fra han PT'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...