miemor Skrevet 22. mai 2011 #161 Skrevet 22. mai 2011 Nå har vi også satt datoen 23.06.2012 :D Var få datoer igjen i krika, så måtte bare bestemme oss! har foreløpig booka et lokale, men vet ikke om det er det vi ender opp med. Har vært å prøvd kjoler 2 ganger, å begge gangene fant jeg kjoler jeg likte! Vanskelig valg! Håper planleggingen går bra for dere! Spennende tid dette jenter!
VB12 Skrevet 23. mai 2011 #162 Skrevet 23. mai 2011 her kommer det en 2012 brud til. men vi er vist unik ser jeg her. for vi skal ha vinterbryllup og datoen er 04.02.2012. her er masse kjøpt inn. kjolen, underskjørt, tiara, slør, sko, smykke, organzaløper, oeganzaposer, gullstener til bordpynt, gifteringene, strømpebånd ,hårpynt, gjestebok, nr klistremerker til gaveboka. begynt å handle inn drikke. kirken booket, lokalet er bestilt, fotograf til brudebildene, steonkelen min er hobbyfotograf/freelancer og tar hele dagen gratis. her har jeg handlet inn MYE fra Ebay. jeg bare elsker det. er jo så mye billigere enn her i norge. å holder du deg under 200 kr når du handler så slipper du toll. og er det over det så er selgeren så snill og skriver gift på pakka. jeg har sjekket priser her i norge på samme ting og det er jo MYE dyrere. kjøpte 3 tiarar til nette sum av 200 tilsammen :D, 3 underskjøt til nette sum av 170 tilsammen. gjør man noe bomkjøp så er det liksom ikke krise gjestelistene er i orden. har til og med satt opp bordplasseringen. men det er hvis alle kommer da...hehe eller så gratulerer til alle som skal gifte seg i 2012. gleder meg til å følge med her og få tips og råd :D
fridr Skrevet 26. mai 2011 #163 Skrevet 26. mai 2011 2012-brud her og Vi er begge studenter, så endelig, etter 2 år som forlovet har vi booket kirke i juli til neste år. Jeg gleder meg sånn! Blir budsjettbryllup på oss. Tror det kommer til å bli utrolig morsomt å spennende hvordan vi får til det Har allerede mye greier i boks, og en masse idéer :D
MonThe Skrevet 26. mai 2011 #164 Skrevet 26. mai 2011 Gratulerer til dere "nye bruder" her inne! Her er planleggingen satt litt på vent, nå er det siste innspurt på babyfronten som er i fokus Men jeg kommer sterkere tilbake i bryllups-modus til høsten!
drømmende Skrevet 26. mai 2011 #165 Skrevet 26. mai 2011 jeg er også 2012 brud! gleder meg masse til å komme ordentlig i gang med planleggingen!!
Pentu Skrevet 26. juni 2011 #166 Skrevet 26. juni 2011 jeg er også 2012 brud! gleder meg masse til å komme ordentlig i gang med planleggingen!! Så gøy, har dere funnet dato?
Gjest Doh Skrevet 26. juni 2011 #167 Skrevet 26. juni 2011 Heisann! Vinterbrud her også. Datoen blir 4/2, stedet blir Asker der samboeren min er fra. Har nå vært forlovet i to uker og har bestilt kirke, prest og organist(skal ha andre enn de som hører til kirken), lokale, catering, fotograf, bryllupsreise og solist til kirken. I tilegg skal jeg høre om kusina til mamma kan fikse håret mitt(hun er bedt til festen og er frisør), sko er kjøpt, damaskduker er kjøpt(billigere enn å leie, og kommer til å få bruk for de senere), pynt til bordene er kjøpt(noe av det), blomsterdekoratør er snakket med men hun ville at jeg skulle bestille litt senere, hans antrekk er bestemt og brudevals er funnet. Jada, vi er godt igang Kjole skal jeg fikse når vi kommer tilbake fra ferie(reiser om en uke og forloveren min er på ferie nå så har ikke noen å prøve med) og cape skal bestilles når jeg kommer fra ferie. Invitasjoner blir bestilt fra Optimalprint, det samme gjør bordkort. Alkohol har vi begynt å kjøpe inn, blir noen turer til Sverige etter hvert Jeg gjør det meste da samboeren min egentlig ikke bryr seg noe særlig. Hadde det vært opp til han hadde vi hatt pølser og øl i plastkopper, så han syns det er fint at jeg styrer og ordner som jeg gjør Tida kommer til å gå veldig sakte, syns bryllupsdagen kunne vært neste uke vi...
Pentu Skrevet 27. juni 2011 #168 Skrevet 27. juni 2011 Heisann! Vinterbrud her også. Datoen blir 4/2, stedet blir Asker der samboeren min er fra. Har nå vært forlovet i to uker og har bestilt kirke, prest og organist(skal ha andre enn de som hører til kirken), lokale, catering, fotograf, bryllupsreise og solist til kirken. I tilegg skal jeg høre om kusina til mamma kan fikse håret mitt(hun er bedt til festen og er frisør), sko er kjøpt, damaskduker er kjøpt(billigere enn å leie, og kommer til å få bruk for de senere), pynt til bordene er kjøpt(noe av det), blomsterdekoratør er snakket med men hun ville at jeg skulle bestille litt senere, hans antrekk er bestemt og brudevals er funnet. Jada, vi er godt igang Kjole skal jeg fikse når vi kommer tilbake fra ferie(reiser om en uke og forloveren min er på ferie nå så har ikke noen å prøve med) og cape skal bestilles når jeg kommer fra ferie. Invitasjoner blir bestilt fra Optimalprint, det samme gjør bordkort. Alkohol har vi begynt å kjøpe inn, blir noen turer til Sverige etter hvert Jeg gjør det meste da samboeren min egentlig ikke bryr seg noe særlig. Hadde det vært opp til han hadde vi hatt pølser og øl i plastkopper, så han syns det er fint at jeg styrer og ordner som jeg gjør Tida kommer til å gå veldig sakte, syns bryllupsdagen kunne vært neste uke vi... Bra det er andre enn meg som er aktiv i planleggingen. Jeg syns det er kjempe gøy, og nå er det litt kjedelig at det bare står pynteting igjen (da jeg ikke er særlig flink til sånt). Jeg syns alt annet er kjempe kjekt å planlegge.
csj061 Skrevet 27. juni 2011 #169 Skrevet 27. juni 2011 29.09.2012 her :D Er for tiden sykemeldt og dermed er jeg allerede ferdig med alle invitasjonene og godt i gang med bordkort. Får dessverre ikke booke kirken før ett år før, men skal å se på lokalet vi tror vi vil ha i løpet av uken. Har også kommet ned til 2-3 kjolevalg, satt opp foreløpig gjesteliste og bordplasseringer. Har laget ett dokument med masse bilder til inspirasjon til hår :D Jeg er student som skal skrive min masteroppgave fra høsten, så jeg vil prøve å ha fikset alt som kan fikses så lang tid i forveien før jeg begynner på den i august!
villemo84 Skrevet 29. juni 2011 #171 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er også 2012 brud....nærmere bestemt 07.07.12! Lokale og kirke er booket, men alt annet er bare på titte-stadiet ennå! Vi skal ha et ikke altfor dyrt, men veldig koselig bryllup...håper jeg
Pentu Skrevet 29. juni 2011 #172 Skrevet 29. juni 2011 Man trenger ikke bruke mye penger for å få et drømmebryllup. Vi har rundt 40 000 som budsjett på vårt bryllup og vi skal klare å få en fantastisk dag. Nå skal det sies at jeg får kjolen.
villemo84 Skrevet 30. juni 2011 #173 Skrevet 30. juni 2011 Jeg satser på å køpe kjolen min og brudepikekjoler til døtrene mine på jkdress jeg! De prisene passer veldig fint til budsjettet mitt!
Gjest Doh Skrevet 30. juni 2011 #174 Skrevet 30. juni 2011 Nå tror jeg at jeg har funnet kjolen min Blir nok denne: http://www.missesdressy.com/4871-dress-mori-p-9604.html Må bare se om jeg finner en salong jeg kan prøve den i før jeg kjøper. Vil jo gjerne se den på før jeg bestiller og se hvilken str jeg skal kjøpe. Ellers er bryllupsreisen bestilt. Vi reiser til Mauritius tre dager etter bryllupet Er varmeste men også våteste tida, men man tåler et par tropiske regnskyll....
bobbi Skrevet 17. juli 2011 #175 Skrevet 17. juli 2011 Skal gifte meg 21 april, og er allerede godt i gang med planleggingen Gleder oss veldig, men lurer på en ting; er det vanlig at brudeparet betaler for klærne til forloverne?
Gjest Doh Skrevet 23. juli 2011 #176 Skrevet 23. juli 2011 Kun hvis dere skal være med å bestemme hva de skal ha på seg. Setter du f.eks krav til farge på kjolen på din forlover(hvis dette er ei jente) må du hvertfall være med å betale for den, men det hyggeligste er jo å betale for hele da. Vi skal ikke ha no krav til hva de skal ha på så de får bruke noe de har eller kjøpe nytt selv hvis de vil
bobbi Skrevet 25. juli 2011 #177 Skrevet 25. juli 2011 Er det ikke litt skummelt å bestille kjole fra nett? Har sett på jkdress, men syns liksom det er litt uoversiktelig..... Noen som har erfaring fra hvordan kontakten med firmaet foregår?
Pentu Skrevet 30. juli 2011 #178 Skrevet 30. juli 2011 Skal gifte meg 21 april, og er allerede godt i gang med planleggingen Gleder oss veldig, men lurer på en ting; er det vanlig at brudeparet betaler for klærne til forloverne? Liker datoen din forresten. Jeg hadde planlagt mye før 21. april i år jeg. Noe som vil si at jeg var godt i gang med planleggingen et år før bryllupet. Når det kommer til min forlover, så bidro hun ingenting til min kjole når jeg var hennes forlover, så jeg føler meg på ingen måte forpliktet til å betale for kjolen hennes, selv om jeg har gitt henne fargeønsker.
chhii Skrevet 30. juli 2011 #179 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Ikke meg vertfall, hehe.. Lykke til med bryllupet- og gratulerer på forskudd Endret 30. juli 2011 av Kråkesaks
Kråkesaks Skrevet 30. juli 2011 #180 Skrevet 30. juli 2011 Tråden er ryddet for spam. Kråkesaks, moderator.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå