Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Captain Hook

Jeg er trist i dag for jeg verker sånn i magen, og det vil ikke gå bort. Noe jævlig også. Oppover brystet går det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er trist i dag for jeg verker sånn i magen, og det vil ikke gå bort. Noe jævlig også. Oppover brystet går det.

Det hørtes ikke bra ut.. Åssen går det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg er trist i dag for jeg verker sånn i magen, og det vil ikke gå bort. Noe jævlig også. Oppover brystet går det.

:( Håper du blir bedre, du er en hyggelig bruker :klem1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten nå, og så lei. Jeg har kjempet helt siden samlivsbruddet i februar. Og ingenting går som det skal. Og så mye feilinformasjon man kan få fra alle hold.

Skolen begynner til uka.. Jeg har mest lyst til å bare gi opp og legge meg under dyna, og aldri stå opp igjen.

Ingen å snakke med, ingen å lette hjertet til, ingen som kan gi meg litt råd. Jeg graver meg ned i tankene, og finner ikke veien ut.

Jeg vil bare at noen skal vite hvordan jeg har det.. Om det så er ukjente..

Vet hvordan det er å ha det så tøft, men du må ikke gi opp! Det kommer bedre tider, det er jeg sikker på. Til og med i de tyngste stundene har vi mer krefter, finn de inni deg og vit at du er verdifull 💖

Noen ganger skal vi gjennom tøffe ting, du kommer deg gjennom det hvis du bare ikke gir opp 💕 Det er noen som bryr seg 💖

Endret av Forglemmegei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet trist idag fordi jeg kom på at jeg sitter barnevakt, har enda ungene her...
Men jeg kan ikke la mitt dårlige humør gå utover barna, jeg sa jo ja til dette, så vi startet dagen  med å roe ned på morgenen, leste en god bok og ungene fikk boller med pålegg på...Det ungene ikke vet er at bollene er uten sukker, men likevel søte :fnise: (også er de litt grov, så de har spist SUNNE boller...! men det vet de ikke og det får de ikke vite heller x))

Ungene så jeg hadde en tom ispakke og lurte på om jeg hadde is..Men så sier jeg det at jeg ikke har is akkurat nå, men at fryseren min er magisk, men bare magisk om jeg går en tur ut av huset. Så jeg la ispakken i fryseren og ungene fulgte med...

Så gikk vi ut i fjæra, tok med oss bøtte og sil, flott at jeg har en barnefamilie rett nedi gata, fikk låne dette av dem igår..Gikk ned og leitet rundt i tang og tåre, fant tanglopper og krabber, skjell,sjøstjerne og kråkeboller, alt havnet i bøttene for å studere og slippe det ut senere...Var vel ute i fjæra 3-4timer?

Kom hjem og sa at feene jobbet med saken altså isen...Og vi måtte ikke åpne opp, ellers fikk vi ingenting. Så var det dags for innbakte baguetter,rundstykker, boller hva enn man skal kalle det for...Barna som jeg visste var kresen tok fyll på sine egne, men de tok bacon, spinat, sopp også, ting som moren sa de ikke likte, jeg hadde sett for meg at de kom til å ta mest kjøttdeig og ost, men der tok jeg feil x) Så de fikk laget seg 3-4 stykker hver, plassert de i ovnen og når de var ferdig, spiste de se gode og mette:)

Så sa jeg at nå skal vi sjekke om isen er klar, og voila var ispakken ny og uåpnet, lite vet barna at jeg fikk min bestemor til å skifte ispakken mens vi var ute og koste oss :fnise:


Barna blir hentet om en 15-20minutter og de ligger som slakt på sofaen, fin dag, men humøret mitt er fortsatt "BLÆ"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

Jeg våknet trist idag fordi jeg kom på at jeg sitter barnevakt, har enda ungene her...

Men jeg kan ikke la mitt dårlige humør gå utover barna, jeg sa jo ja til dette, så vi startet dagen  med å roe ned på morgenen, leste en god bok og ungene fikk boller med pålegg på...Det ungene ikke vet er at bollene er uten sukker, men likevel søte :fnise: (også er de litt grov, så de har spist SUNNE boller...! men det vet de ikke og det får de ikke vite heller x))

Ungene så jeg hadde en tom ispakke og lurte på om jeg hadde is..Men så sier jeg det at jeg ikke har is akkurat nå, men at fryseren min er magisk, men bare magisk om jeg går en tur ut av huset. Så jeg la ispakken i fryseren og ungene fulgte med...

Så gikk vi ut i fjæra, tok med oss bøtte og sil, flott at jeg har en barnefamilie rett nedi gata, fikk låne dette av dem igår..Gikk ned og leitet rundt i tang og tåre, fant tanglopper og krabber, skjell,sjøstjerne og kråkeboller, alt havnet i bøttene for å studere og slippe det ut senere...Var vel ute i fjæra 3-4timer?

Kom hjem og sa at feene jobbet med saken altså isen...Og vi måtte ikke åpne opp, ellers fikk vi ingenting. Så var det dags for innbakte baguetter,rundstykker, boller hva enn man skal kalle det for...Barna som jeg visste var kresen tok fyll på sine egne, men de tok bacon, spinat, sopp også, ting som moren sa de ikke likte, jeg hadde sett for meg at de kom til å ta mest kjøttdeig og ost, men der tok jeg feil x) Så de fikk laget seg 3-4 stykker hver, plassert de i ovnen og når de var ferdig, spiste de se gode og mette:)

Så sa jeg at nå skal vi sjekke om isen er klar, og voila var ispakken ny og uåpnet, lite vet barna at jeg fikk min bestemor til å skifte ispakken mens vi var ute og koste oss :fnise:

Barna blir hentet om en 15-20minutter og de ligger som slakt på sofaen, fin dag, men humøret mitt er fortsatt "BLÆ"

Jeg våknet trist idag fordi jeg kom på at jeg sitter barnevakt, har enda ungene her...

Men jeg kan ikke la mitt dårlige humør gå utover barna, jeg sa jo ja til dette, så vi startet dagen  med å roe ned på morgenen, leste en god bok og ungene fikk boller med pålegg på...Det ungene ikke vet er at bollene er uten sukker, men likevel søte :fnise: (også er de litt grov, så de har spist SUNNE boller...! men det vet de ikke og det får de ikke vite heller x))

Ungene så jeg hadde en tom ispakke og lurte på om jeg hadde is..Men så sier jeg det at jeg ikke har is akkurat nå, men at fryseren min er magisk, men bare magisk om jeg går en tur ut av huset. Så jeg la ispakken i fryseren og ungene fulgte med...

Så gikk vi ut i fjæra, tok med oss bøtte og sil, flott at jeg har en barnefamilie rett nedi gata, fikk låne dette av dem igår..Gikk ned og leitet rundt i tang og tåre, fant tanglopper og krabber, skjell,sjøstjerne og kråkeboller, alt havnet i bøttene for å studere og slippe det ut senere...Var vel ute i fjæra 3-4timer?

Kom hjem og sa at feene jobbet med saken altså isen...Og vi måtte ikke åpne opp, ellers fikk vi ingenting. Så var det dags for innbakte baguetter,rundstykker, boller hva enn man skal kalle det for...Barna som jeg visste var kresen tok fyll på sine egne, men de tok bacon, spinat, sopp også, ting som moren sa de ikke likte, jeg hadde sett for meg at de kom til å ta mest kjøttdeig og ost, men der tok jeg feil x) Så de fikk laget seg 3-4 stykker hver, plassert de i ovnen og når de var ferdig, spiste de se gode og mette:)

Så sa jeg at nå skal vi sjekke om isen er klar, og voila var ispakken ny og uåpnet, lite vet barna at jeg fikk min bestemor til å skifte ispakken mens vi var ute og koste oss :fnise:

Barna blir hentet om en 15-20minutter og de ligger som slakt på sofaen, fin dag, men humøret mitt er fortsatt "BLÆ"

Du høres ut som en perfekt barnevakt :) Du er engasjert og finner på mye fint med dem :) Ha en god helg :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres ut som en perfekt barnevakt :) Du er engasjert og finner på mye fint med dem :) Ha en god helg :jepp:

Ntaw takk ^^

Jaja, jeg jeg prøver jo x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på Roxette som synger på radioen nå. Det var så fantastisk en gang og det er kjempetrist

at det gikk som det har gått. Håper at hun ikke fortsetter å forsøke å opptre. Bedre å huske hennes stemme

og opptreden slik som det var en gang. Glad for at hun fikk beholde livet tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hører på Roxette som synger på radioen nå. Det var så fantastisk en gang og det er kjempetrist

at det gikk som det har gått. Håper at hun ikke fortsetter å forsøke å opptre. Bedre å huske hennes stemme

og opptreden slik som det var en gang. Glad for at hun fikk beholde livet tross alt.

Hva har hendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble plutselig veldig alvorlig syk for en del år siden og lå i koma veldig lenge. Måtte lære alt på nytt igjen. 

Hun er nå en redusert utgave av seg selv og kan ikke synge slik hun en gang gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakker om henne. Hun sang og kameraten spilte gitar og de hadde ei gruppe i bakgrunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hun var vel en av de som var stor på den tiden du var tenåring når hun først starta? Jeg har aldri hørt på henne :P (Ikke som jeg vet om i hvert fall :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roxette er en av gruppene som alltid vil være store for dem som liker musikken. Den lever evig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har så mange tanker som flyr rundt i hodet, ting jeg må ta tak i, men jeg klarer rett og slett ikke å sentrere meg og komme i gang. Har vært slapp og daff, surrete og smådeppa hele helga...Jeg vil jeg vil, så utrolig mye med livet, men jeg får det bare ikke til... :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er en bra bruker og du virker som en flott person Cordelia. Trist å høre at du ikke har det bra og er trist :(:hug::klem:

Takk Winza :hug:  Virker som en bra kar du og. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble plutselig veldig alvorlig syk for en del år siden og lå i koma veldig lenge. Måtte lære alt på nytt igjen. 

Hun er nå en redusert utgave av seg selv og kan ikke synge slik hun en gang gjorde. 

Roxette var ikke helt min greie, men jeg beundrer henne faktisk for at hun våger å glede seg over å synge, selv om hun knapt er en skygge av sitt gamle popstjerne-jeg. Tror nok hun er smertelig klar over nivåforskjellen selv. Blir litt som at en elitesyklist fortsetter å finne gleden i å dra på sykkeltur, selv om permanent skade satte stopper for konkurranseritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...