Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er lei meg for at jeg er for stygg til å bevege meg ute. Jeg skulle vært hos en vennine ikveld, men jeg turte ikke.

Og jeg blir nesten litt lei meg for at noen mennesker kan føle sånn, og la det hemme livsutfoldelsen, når utseendet ditt kun er viktig for den du skal dele seng med. Og for reklamebransjen, som tjener på å gjøre folk misfornøyd med seg selv, for å kunne selge dyre løsninger som ikke virker.

 

Kom deg ut i friskluft, jente. Ingen du går forbi bryr seg om deg. Kanskje de ser på deg, men etter hundre meter er du glemt (hvis ikke du smiler lunt). Akkurat som du glemmer dem, når du passerer neste forbipasserende.

 

Til og med folk i outrerte kostymer blir glemt etter kort tid, men da dreier det seg mer om minutter enn sekunder.

 

Få er rene nytelsesmidler med morratryne. Velkommen til en verden som består av mennesker med helt normalt utseende. Noen mer kunstferdig malt og kledd enn andre. Lykken er å gi pokker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Fordi jeg var og besøkte en YouTube bruker for noen dager siden i forbindelse med et spill jeg spilte og han hadde en video som jeg ville se og nå viser det seg at brukeren har død for 4 måneder siden bare 31 år gammel :(

Jeg kjente ikke han eller kanalen men når jeg ser at han sier han vet han vil dø om noen måneder og at han skal tilbringe den siste tiden hjemme å spille fordi spill var lidenskapen hans og så er han død måneden etter så blir jeg veldig rørt, jeg renner noen tårer får han :cry: R.I.P SaikyoMog

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ting har begynt å gå skeis igjen. Jeg er egentlig veldig klar for ferie, men har fortsatt noen uker igjen med krevende jobb. Mopeden starter ikke plutselig. Folk svarer ikke på venneforespørsler. Får ikke nytt firitiden skikkelig siden jeg ikke orker mye og må legge meg tidlig for å kunne stå opp tidlig dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi at jeg er på venteværelset hos tannlegen. neida, gir meg fanen og chiller meg jeg. men er litt trist da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør så vondt. Alt gjør så vondt. Hvorfor får noen barn, når man ikke evner å vise det kjærlighet.

Jeg skulle ønske man kunne velge familie. Hvis familien ikke kan elske meg, hvem kan da elske meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør så vondt. Alt gjør så vondt. Hvorfor får noen barn, når man ikke evner å vise det kjærlighet.

Jeg skulle ønske man kunne velge familie. Hvis familien ikke kan elske meg, hvem kan da elske meg.

Alle andre! :klem:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å forelske meg i noen som bor på den andre siden av landet, og som jeg bare har en uke igjen til å være med.. :(



Anonymous poster hash: 88718...1d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen andre heller, desverre. Men takk for klemmen :)

Du har en hel kg familie.

Vil du ha en liksom søster?

Anonymous poster hash: a31ce...71f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har vært skadet/syk i tre år, og klarer ikke være noe særlig sosial pga utmattelse og er så ensom når jeg må være så mye alene.



Anonymous poster hash: 00a61...183
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har nf og er så jævla stygg. Kan ikke vise meg i bikini siden huden min er så stygg pga sykdommen, så håper på kald sommer. Stygg i trynet også, tør ikke vise meg og den sosiale angsten blir verre og verre. Ekstremt utmattet og pga sykdommen, orker ingenting. Bare av å dusje er jeg utslitt. Fy faen jeg er så lei! Karriere og alt gikk i dass pga at jeg ble så mye verre i utmattelsen min. Vonde ledd og, men utmattelsen er verst. Og utseendet på nr 2. Jeg er så stygg. Savner sånn å jobbe også og blir lei meg når folk klager over jobben sin. Vær glad dere kan jobbe! Å være uhelbredelig og alvorlig syk er faen ikke noe liv!

Beklager sint og rotete innlegg, måtte bare få det ut.

Anonymous poster hash: 50101...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er sammen med en fyr som ikke er så enkel å være sammen med. Han skuffer meg så ofte, og omtrent like ofte så lurer jeg på hvordan i alle dager jeg faktisk kan elske han så høyt som jeg gjør. Skuffelsene handler om ting jeg så inderlig skulle ha pratet med noen om, helst venninner. Men jeg vil ikke utlevere kjæresten min på den måten til dem. Ikke til noen egentlig. 



Anonymous poster hash: e3746...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist i dag, fordi sommeren endelig er kommet – og sola allerede har snudd smiley-sad045.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg har for få venner og ingen har mulighet til å treffes og at jeg derfor sitter alene på en fredagskveld igjen:\ 



Anonymous poster hash: 561bc...9a0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en person i natt brant alle broer - for alltid. Jeg har sittet våken i noen timer nå etter at jeg fikk vite om hva som skjedde. Det er helt uvirkelig at en så vakker og unik person kan forvandles til et så apatisk monster fullstendig blottet for følelser.

 

Det var ingen som deg, nå er du som alle andre. Du får fortsette å skrive dine kapitler, så skal jeg skrive mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en person i natt brant alle broer - for alltid. Jeg har sittet våken i noen timer nå etter at jeg fikk vite om hva som skjedde. Det er helt uvirkelig at en så vakker og unik person kan forvandles til et så apatisk monster fullstendig blottet for følelser.

 

Det var ingen som deg, nå er du som alle andre. Du får fortsette å skrive dine kapitler, så skal jeg skrive mine.

 

Du skriver gripende! Mager trøst :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner meg trist fordi jeg stadig hører sirener av ambulanser og politi i hverdagen.

Folk kjører uoppmerksomt i sommerheten. Trafikkulykker som kunne ha vært unngått

blir et faktum og mennesker lider. Dyr og unger lider i steikhete biler. Det gjør meg vondt å tenke på... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg faen meg aldri blir brun! Griller meg i solarium, trener lettkledd i sola, scrubber huden, men NEIDA. I tillegg går ikke diettenplanen helt min vei for tida  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er nøyaktig et år siden kjæresten fikk hjerteinfarktet som førte til at han døde knappe to uker seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...