Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å? Er du egentlig en av musikerne der eller? :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver gripende! Mager trøst :klem:

 

Takk. Det var oppmuntrende. Håper du har hatt en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver master for tiden og er så redd for at jeg ikke er flink nok! Føler meg ikke smart nok i forhold til de andre jeg studerer med som ta ting så lett. Jeg er skikkelig ufokusert og kan fort kaste bort et par timer på å rett og slett bare stirre i veggen! Vil jo gjøre det så bra som mulig, men klarer ikke! Det eneste jeg tenker på nå er å få levert. 



Anonymous poster hash: fd2ba...954
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har innsett at jeg bare er til for å bli brukt..

Ingen virkelig bryr seg om meg, de bare bruker meg. Og jeg lar dem..

Når jeg lar han knulle meg og tømme seg i meg så later jeg i et øyeblikk som om han faktisk er glad i meg og jeg har noen som oppriktig er glad i meg.

Jeg blir jo bare sittende enda mer tom igjen etterpå, men hva skal en gjøre..

Jeg bruker masse tid og energi på å lytte til mine "venner", stille opp for dem og støtte dem på alle mulige måter, men ingen er interessert i å gjengjelde det. Har lyst til å kutte dem ut, men da blir jeg jo helt alene..

Det var godt å få ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

Fordi jeg har innsett at jeg bare er til for å bli brukt..

Ingen virkelig bryr seg om meg, de bare bruker meg. Og jeg lar dem..

Når jeg lar han knulle meg og tømme seg i meg så later jeg i et øyeblikk som om han faktisk er glad i meg og jeg har noen som oppriktig er glad i meg.

Jeg blir jo bare sittende enda mer tom igjen etterpå, men hva skal en gjøre..

Jeg bruker masse tid og energi på å lytte til mine "venner", stille opp for dem og støtte dem på alle mulige måter, men ingen er interessert i å gjengjelde det. Har lyst til å kutte dem ut, men da blir jeg jo helt alene..

Det var godt å få ut!

:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fordi det kjennes ut som at ingenting skal bli som før, fordi det kjennes ut som om et monster spiser a hjertet mitt, fordi det er saltspor på brillene mine, fordi alt endelig var så bra, men så krasja alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fordi Mr Satoru Iwata som var en viktig del av Nintendo har nylig død :cry: Jeg har sett han på masse forskjellige videoer i løpet av de siste årene og jeg har blitt vant med å se han i forbindelse med Nintendo nyheter og nå er han plutselig død. Stakkaren fikk tilbake kreften etter 1 år og døde etter en knapp uke bare 55 år gammel :( Verden er så urettferdig når gode og hyggelige folk bare dør helt uten videre :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg tenker veldig mye. Det har jeg alltid gjort. Jeg fikk aldri fortalt mormoren min hvor mye hun betød for meg. Fikk aldri sagt skikkelig farvel. Jeg har nesten hele familien på Vestlandet (onkler, tanter. kusiner og fettere), men kontakten har bare dødd ut etter at besteforeldrene døde. I tillegg har flere av dem forandret seg veldig. Jeg husker da jeg og en av mine kusiner gjorde alt mulig i feriene. Vi var til og med på bingoen med mormor og fortalte vitser som ikke mormor forstod. Mormor ble så gira og hysterisk. Mormor var vell ganske gira og hysterisk, men samtidig snill og god. Kontakten med den ene kusina mi er noe jeg savner veldig. Den gangen gikk vi veldig godt overens. Nå har vi begge forandret oss veldig og det er vanskelig å holde en samtale gående. Den tiden kommer aldri tilbake.

 

På en måte føler jeg meg som en vestlending fanget på Østlandet. Dette til tross for at jeg er født og oppvokst på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er så jævla stygg at jeg ikke engang er verdig livet

Anonymous poster hash: 12fcd...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at nå begynner snart skolen, og er så vanvittig redd for å feile enda en gang. Føler meg egentlig ikke frisk nok til å begynne, men det kan jeg ikke si til noen. Dette er absolutt siste sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hyggelige folk bare forsvinner fra forumet uten å si ifra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi for første gang etter begravelsen samlet familien seg uten meg. Ble ikke invitert engang :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

Fordi for første gang etter begravelsen samlet familien seg uten meg. Ble ikke invitert engang :-(

Hva slags familie er det du har? De burde invitert deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags familie er det du har? De burde invitert deg!

Tror kanskje de tenkte at jeg ikke kunne i og med at det var en søndag. Har ikke bil og bor nesten 2 timer unna. Ihvertfall det jeg velger å tro, men synes de kunne spørt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Tror kanskje de tenkte at jeg ikke kunne i og med at det var en søndag. Har ikke bil og bor nesten 2 timer unna. Ihvertfall det jeg velger å tro, men synes de kunne spørt ihvertfall.

Nettopp. Det er viktig å føle seg ønsket. Jeg ble nettopp invitert til et bursdagsselskap, men vet ikke om jeg kan komme pga avstanden. Likevel setter jeg veldig pris på invitasjonen. Jeg skjønner godt at du synes dette er trist. Jeg ville tatt det opp med familien. Det er ikke sikket de har tenkt over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg trist og innvendig tom for alt i dag,

og i går. Lei av mobberne i "firkløverklubben".

Anonymous poster hash: 4afae...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...