Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg føler at jeg har kastet bort så mange år og nå begynner å bli gammel og fordi jeg har søkt på en jobb som jeg vil ha, men som det er tøff konkurranse om å få, så jeg sannsynligvis ikke får den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett i alle isdisker jeg har vært oppi i mange mnd nå. Hvor har det blitt av "Please-isen"?

Har de bare sluttet å ta den inn, eller sluttet å lage dem? Jeg er ganske trist ved tanken her jeg sitter. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensom.. Så utrolig ensom.. Og så trist. Liker meg ikke i den nye leiligheten. Går bare hvileløst rundt og rundt her. Men jeg er redd for å ta kontakt med folk, for dem er sikkert lei av å høre at jeg ikke har det bra. Men jeg klarer ikke juge når dem spør. Så da sitter jeg her, å kikker på at folk er pålogga på face, og håper noen tar kontakt. Men det gjør dem ikke...

(beklager igjen for at jeg bruker denne tråden )

Endret av LeaMichele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(beklager igjen for at jeg bruker denne tråden )

Enten du tror det eller ei, så har du like stor eierandel og bruksrett til denne kloden og dens fasiliteter, som alle oss andre. Du trenger ikke beklage deg for at du er trist. For du er on topic i denne tråden...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Fordi jeg har mistet en venn. Ikke som i dø, men som i at hun ikke vil være venn med meg lenger.

Hun var min nest nærmeste venn, igjennom mange mange mange år :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå gikk det et lys opp for meg da jeg så en brukers avatar, som kaller seg Langbein.

Jeg har levd på en trist løgn i hele mitt liv, selv om det jo har vært klart midt i åsynet på meg:

han har jo ikke lange bein i det hele tatt. Det er selve føttene som er noen skikkelige monstre! :sjokkert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For jeg føler ikke at jeg har noen å snakke med for tiden om alt, og jeg vil prate med mamma men jeg føler hun har nok å gjøre. Har lyst til å skrike høyt men må prøve å gråte inn i dyna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fordi jeg snart har eksamen jeg nesten ikke har lest på, og står jeg ikke på den blir får jeg ikke tittelen min, og vil for evig og alltid ha en uferdig utdannelse. Siste mulighet for å ta dette faget, da det er fra et gammelt studie og et fag jeg strøk på for mange år siden.

I tillegg, som mange andre, har jeg ingen nære venner i fritiden min. De få jeg har bor langt vekk. Savner en å snakke med og dele følelser med.

Er trist for noe mer også, men vet ikke hva. Tomhetsfølelse inni meg. Kanskje jeg bare trenger litt kake..



Anonymous poster hash: 7e2c9...24c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...fordi de små babypingvinene ikke er funnet...og at de nok er døde. :(

For meg er denne forbrytelsen på lik linje med å gjøre dette mot nyfødte menneskebarn.

Måtte de skyldige få angre dypt og oppriktig på dette så lenge de lever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Men må si meg uenig i det siste)

Skal de ikke angre på det de har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke angre på det de har gjort?

Jo, selvsagt. Gjerne en lang fengselsstraff! Men jeg setter mennesker høyere enn dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...