Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hos meg står de likt. Hjelpeløse vesener som trenger oss til å ta vare på dem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

For jeg får ikke feiret bursdagen til et familiemeldem som fyller året og er nødt til å bruke dagen på å lese på eksamen som er i morgen. MEN jeg har kjøpt pølser og is så det skal feires litt alikevell :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg står de likt. Hjelpeløse vesener som trenger oss til å ta vare på dem. :)

De er ofte triveligere å ha med å gjøre også, merkelig nok...:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. det er 17. mai, og jeg føler meg så ufattelig ensom. Alle jeg kjenner feirer sammen med andre, og sender tusenvis av snaps av hvor koselig de har det.. Mens jeg ligger under et teppe og fryser, og gruer meg til familien komner til å tvinge meg til å spise bær.. 😭

Anonymous poster hash: 0dffd...49e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ensom i dag.

:hug:

For jeg får ikke feiret bursdagen til et familiemeldem som fyller året og er nødt til å bruke dagen på å lese på eksamen som er i morgen. MEN jeg har kjøpt pølser og is så det skal feires litt alikevell :)

:hug:

Fordi det er 17.mai.

:hug:

Må treffe slektninger som bare er ute å rakke ned på meg

:hug:

..fordi det har regnet i et døgn, og jeg er fortsatt allergisk

:hug:

.. det er 17. mai, og jeg føler meg så ufattelig ensom. Alle jeg kjenner feirer sammen med andre, og sender tusenvis av snaps av hvor koselig de har det.. Mens jeg ligger under et teppe og fryser, og gruer meg til familien komner til å tvinge meg til å spise bær..

Anonymous poster hash: 0dffd...49e

:hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist fordi så mange er lei seg og ikke har noen å glede seg sammen med på landets store festdag! :klemmer:

Anonymous poster hash: 87330...36e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS har tatt over Palmyra :trist:

Zenobia (den ekte dronningen) regjerte der, før en eller annen innpåsliten romer fikk has på henne og tok henne med til Roma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha 50% rett på matteeksamen for å bestå, men det klarer jeg ikke og er helt tom for motivasjon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Fordi jeg har en veldig lang arbeidsdag foran meg, før det endelig er en velfortjent helg.

:ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke tør å si hva jeg føler for han....fordi jeg ikke vet hva jeg vil med livet mitt...



Anonymous poster hash: 6d45f...2d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...jeg føler meg trist uten noen ordentlig grunn :sukk:

:klem:

føler meg ensom i dag.

:klem: og gratulere med 4!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg innså at jeg slettes ikke er "frisk" (les: på bedringens vei) fra spiseforstyrrelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...