Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg forklarte noen utenlandske venner hva som skjedde 22. juli, og innså at det var altfor lenge siden jeg hadde skikkelig tenkt på det.



Anonymous poster hash: 0f7bd...8b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at jeg nettopp fikk en kreftdiagnose, og føler ikke jeg kan fortelle mine "venner" om det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

O: Herregud så fryktelig og trist, jeg kondolerer :( Ingen burde måtte oppleve å høre setningen at man har kreft :(

Jeg håper og ber om at det ikke er en ille form for kreftdiagnose og at du kan bli bra igjen :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O: Herregud så fryktelig og trist, jeg kondolerer :( Ingen burde måtte oppleve å høre setningen at man har kreft :(

Jeg håper og ber om at det ikke er en ille form for kreftdiagnose og at du kan bli bra igjen :klem:

 

Takk for det. :klem:

 

Tror og håper på at det skal gå bra, men jeg har fått så latterlig liten informasjon. Vet det er funnet en svulst, vet at den er ondartet. Aner ikke hvilken form for kreft det er, og vet dermed ikke behandlingsforløpet videre. Vet heller ikke når jeg kan forvente å sette i gang behandling, eller i det hele tatt hvor jeg skal behandles. 20 sekunder i telefonen var det jeg fikk. Skjønner lite og ingenting nå. 

Det kom helt ut av det blå, fikk ikke tenkt på et spørsmål engang før han la på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :klem:

 

Tror og håper på at det skal gå bra, men jeg har fått så latterlig liten informasjon. Vet det er funnet en svulst, vet at den er ondartet. Aner ikke hvilken form for kreft det er, og vet dermed ikke behandlingsforløpet videre. Vet heller ikke når jeg kan forvente å sette i gang behandling, eller i det hele tatt hvor jeg skal behandles. 20 sekunder i telefonen var det jeg fikk. Skjønner lite og ingenting nå. 

Det kom helt ut av det blå, fikk ikke tenkt på et spørsmål engang før han la på. 

 

Så leit å høre. En god klem til deg :hug:  Håper du blir bra igjen!

 

Vedrørende informasjon så er jo det helt tragisk dårlig. Her burde de jo latt deg få fordøye litt også få mulighet til å stille spørsmål. Seriøst, de burde hatt retningslinjer på hvilken informasjon de skulle gi i slike situasjoner! Som om det ikke er vanskelig nok fra før om man ikke skal gå rundt med masse ubesvarte spørsmål (som man i alle fall kunne hatt svar på).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre. En god klem til deg :hug:  Håper du blir bra igjen!

 

Vedrørende informasjon så er jo det helt tragisk dårlig. Her burde de jo latt deg få fordøye litt også få mulighet til å stille spørsmål. Seriøst, de burde hatt retningslinjer på hvilken informasjon de skulle gi i slike situasjoner! Som om det ikke er vanskelig nok fra før om man ikke skal gå rundt med masse ubesvarte spørsmål (som man i alle fall kunne hatt svar på).

 

Takk for det!:klem: 

 

Ja, en ting er dårlig informasjon, men ikke noe informasjon overhodet? Det er helt latterlig dårlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!:klem: 

 

Ja, en ting er dårlig informasjon, men ikke noe informasjon overhodet? Det er helt latterlig dårlig!

Herregud! :(:klem:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :klem:

 

Tror og håper på at det skal gå bra, men jeg har fått så latterlig liten informasjon. Vet det er funnet en svulst, vet at den er ondartet. Aner ikke hvilken form for kreft det er, og vet dermed ikke behandlingsforløpet videre. Vet heller ikke når jeg kan forvente å sette i gang behandling, eller i det hele tatt hvor jeg skal behandles. 20 sekunder i telefonen var det jeg fikk. Skjønner lite og ingenting nå. 

Det kom helt ut av det blå, fikk ikke tenkt på et spørsmål engang før han la på. 

 

Så forferdelig - og elendig at de ikke tok seg tid til å snakke ordentlig med deg rundt dette! Mine tanker går til deg  :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fordi atte.. hmm.. jeg har lyst til å feire bursdagen min i år, men jeg vet ikke om jeg tør, siden sist jeg feira bursdag, så dukket ingen av vennene mine opp, bare samboer sine. det så ut som jeg ikke hadde venner. det var så flaut.

Høres ut som en unge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fordi atte.. hmm.. jeg har lyst til å feire bursdagen min i år, men jeg vet ikke om jeg tør, siden sist jeg feira bursdag, så dukket ingen av vennene mine opp, bare samboer sine. det så ut som jeg ikke hadde venner. det var så flaut.

Høres ut som en unge :P

Om jeg bodde nær deg så kunne jeg ha kommet og tatt med en fin gave med :klem: Endret av Winza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg bodde nær deg så kunne jeg ha kommet og tatt med en fin gave med :klem:

Du er snill du winza :hug:

Jeg behøver ikke gaver heller. bare at noen dukker opp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Du er snill du winza :hug:

Jeg behøver ikke gaver heller. bare at noen dukker opp :)

Til de som ikke møter opp, dem sitt tap :):klem1:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får bare lyst til å gi deg en stor bamse klem nå :klem:

Takk for det :klem: Nå nærmer det seg 10 på 1,5 år, så nå begynner det egentlig å holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten nå, og så lei. Jeg har kjempet helt siden samlivsbruddet i februar. Og ingenting går som det skal. Og så mye feilinformasjon man kan få fra alle hold.

Skolen begynner til uka.. Jeg har mest lyst til å bare gi opp og legge meg under dyna, og aldri stå opp igjen.

Ingen å snakke med, ingen å lette hjertet til, ingen som kan gi meg litt råd. Jeg graver meg ned i tankene, og finner ikke veien ut.

Jeg vil bare at noen skal vite hvordan jeg har det.. Om det så er ukjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg er så sliten nå, og så lei. Jeg har kjempet helt siden samlivsbruddet i februar. Og ingenting går som det skal. Og så mye feilinformasjon man kan få fra alle hold.

Skolen begynner til uka.. Jeg har mest lyst til å bare gi opp og legge meg under dyna, og aldri stå opp igjen.

Ingen å snakke med, ingen å lette hjertet til, ingen som kan gi meg litt råd. Jeg graver meg ned i tankene, og finner ikke veien ut.

Jeg vil bare at noen skal vite hvordan jeg har det.. Om det så er ukjente..

Jeg skulle ønske jeg bare kunne gitt deg en storm bamseklem nå :klem: Du virker som en grei og positiv person, trist å høre at du ikke har det bra :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...