Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Kom over en gammel nyhet: The Log Lady i Twin peaks døde 28 september 2015. :( 

BN-FU464_loglad_DV_20141201095844.jpg TP hadde ikke blitt seg selv uten henne. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :(  Veldig trist dette. Fikk litt sjokk da jeg hørte det. Han har alltid vært liksom... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sent i seng i natt og fant lister over kjendiser som hadde gått bort i fjor og årene før.

Det er ofte kreft som tar folk. Det er nåtidens svartedauden... :sukk: Ingen slipper unna.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg var sent i seng i natt og fant lister over kjendiser som hadde gått bort i fjor og årene før.

Det er ofte kreft som tar folk. Det er nåtidens svartedauden... :sukk: Ingen slipper unna.  

Jeg blir fortsatt trist når jeg tenker over at Robin Williams og James Avery er død :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har blitt brent av tidenes player, og fordi jeg tar offerrollen. Fordi jeg har gitt opp håpet på at jeg noen gang kommer til å bli lykkelig i livet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, lille_myyy skrev:

Fordi jeg har blitt brent av tidenes player, og fordi jeg tar offerrollen. Fordi jeg har gitt opp håpet på at jeg noen gang kommer til å bli lykkelig i livet :(

:hug: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jacklost skrev:

:hug: 

Takk for klemmen :klem: Selv om jeg mest har lyst å legge meg ned å bare visne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
2 minutter siden, lille_myyy skrev:

Takk for klemmen :klem: Selv om jeg mest har lyst å legge meg ned å bare visne... 

Jeg kjenner uheldigvis den følelsen med :( Jeg har ofte slike dager, håper det blir bedre for deg etterhvert :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg kjenner uheldigvis den følelsen med :( Jeg har ofte slike dager, håper det blir bedre for deg etterhvert :klem1:

Huff, det var kjedelig å høre :( Jeg klarer meg alltids, men akkurat nå finner jeg ikke så mye å glede meg over i livet. Håper det blir bedre for deg også :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Jeg visste ikke at han var syk heller :( Jeg skjønner ikke hvorfor så mange kjente skuespillere de siste året plutselig bare dør :( Jeg er fortsatt trist over Robin Williams sin død :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en av de kuleste skuespillerne gjennom tidene har forlatt(med flere den siste tiden) denne verden. Og hva sitter vi igjen med; "Trump for president" ? Det suger så jævlig!

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...