AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1201 Del Skrevet 13. desember 2014 Fordi jeg ikke tenkte en eneste nissetanke da jeg ryddet på dass, og kastet alle dorullkjernene. Her blir det ingen julestemning, hvis ikke en har litt flaks og får en skikkelig magesjau... uffda, måtte bare le litt.. håper ikke du får ønsket om magesjau oppfylt... Håper julestemningen kommer likevel Anonymous poster hash: 243f7...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1202 Del Skrevet 13. desember 2014 Tror ikke jeg bór spórre hva magesjaue er. Har en slags liten anelse pá hva det kan vaere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #1203 Del Skrevet 13. desember 2014 Tror ikke jeg bór spórre hva magesjaue er. Har en slags liten anelse pá hva det kan vaere. Jeg har hørt det før men er ikke helt sikker på hva det er men har en anelse, jeg tør ihvertfall ikke å google det i tilfelle det er det jeg tror det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. desember 2014 #1204 Del Skrevet 13. desember 2014 Tror ikke jeg bór spórre hva magesjaue er. Har en slags liten anelse pá hva det kan vaere. Annet ord for det er RauFoss (Rævfoss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1205 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har hørt det før men er ikke helt sikker på hva det er men har en anelse, jeg tør ihvertfall ikke å google det i tilfelle det er det jeg tror det er Ja rett, rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1206 Del Skrevet 13. desember 2014 Annet ord for det er RauFoss (Rævfoss) Fortsatt ikke klinger en bjelle over meg. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1207 Del Skrevet 13. desember 2014 Men det er ikke sá viktig. Det holder med á ha en liten anelse av hva det kan vaere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 13. desember 2014 #1208 Del Skrevet 13. desember 2014 ...jeg er forelsket i en mann jeg har truffet gjennom en hobby. Og nå er det juleferie fra hobbyen og jeg ser ham ikke før langt ut i januar... snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1209 Del Skrevet 13. desember 2014 ...jeg er forelsket i en mann jeg har truffet gjennom en hobby. Og nå er det juleferie fra hobbyen og jeg ser ham ikke før langt ut i januar... snufs Tiden vil gá raskt. Snart er det januar igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 13. desember 2014 #1210 Del Skrevet 13. desember 2014 Litt trist/nedfor i dag fordi jeg føler meg håpløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1211 Del Skrevet 13. desember 2014 Litt trist/nedfor i dag fordi jeg føler meg håpløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 13. desember 2014 #1212 Del Skrevet 13. desember 2014 Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer... Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1213 Del Skrevet 13. desember 2014 Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer... Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler.. Gratulerer med dagen! Det skal nok bli bedre. Gled deg sammen med de som kommer, sá blir det nok fortsatt en kjempefin feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #1214 Del Skrevet 13. desember 2014 Fortsatt ikke klinger en bjelle over meg. Sorry. Gud jeg har akkurat skjønt hva det er! Ikke google det visst du vil beholde matlysten din Litt trist/nedfor i dag fordi jeg føler meg håpløs Nei du er da ikke håpløs, du er dogtastic. Uten deg hadde ikke forumet vært det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. desember 2014 #1215 Del Skrevet 13. desember 2014 Litt trist akkurat nå fordi jeg har bursdag i dag, og stadig flere av de inviterte melder avbud. Er kun snakk om kaker og kaffe, med familie og gode venner. Men har jo rydda og vaska og kjøpt inn masse godt, og så er det bare halvparten som kommer... Men blir nok bedre om en stund, når gjestene kommer, for det blir jo alltid hyggelig likevel, selv om halve familien mangler.. Gratulerer med dagen!!!! Jeg ville gjerne komme, hadde jeg bare visst hvor du bodde... Men du får en fin bursdag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. desember 2014 #1216 Del Skrevet 13. desember 2014 Vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 13. desember 2014 #1217 Del Skrevet 13. desember 2014 Nei du er da ikke håpløs, du er dogtastic. Uten deg hadde ikke forumet vært det samme Nå ble jeg rørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. desember 2014 #1218 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har vondt i halsen, fryser og er bittelitt ensom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #1219 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har vondt i halsen, fryser og er bittelitt ensom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. desember 2014 #1220 Del Skrevet 13. desember 2014 Fordi det snart jul, å mamma drar til Thailand. Ikke at det gjør noe, for jula er uansett ensom. Å fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, signalene er så mikset. Vil og vil ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå