Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil ikke på jobb i morgen, klarer ikke alt det her stresset mer. Vet ikke hva jeg skal gjøre, må finne en jobb nærmere i stedet tror jeg. Men blir jo uansett enormt krevende, for sånn er yrket mitt. Stress og jag! Lyst til å flytte på hytta og leve av naturen, lei av blokk liv og a4 liv men man er liksom stuck i denne karusellen. Hvordan skal jeg holde ut når jeg er møkklei allerede så kort tid etter sommerferien ? Det gjør meg trist i kveld, trist fordi jeg er glad i barna og kollegaene mine men jeg klarer ikke mer. Må komme meg ut av den røffe bydelen og finne noe annet som ikke spiser meg opp slik innvendig. Snakket med familie om det og de sier det jeg tenker at jeg må tenke på meg og sønnen min. Jeg kan ikke redde alle ande og så ha ingenting igjen til meg selv og min familie det går ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tessa12 skrev:

..fordi det ser ut til at et 30 års forhold og 20 års ekteskap er over....

:hug::hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg skal ta abort i helgen, og gruer meg veldig til det, selv om jeg vet det er den beste løsningen i min situasjon nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Apekatten skrev:

Fordi jeg skal ta abort i helgen, og gruer meg veldig til det, selv om jeg vet det er den beste løsningen i min situasjon nå..

Håper det ordner seg for det beste.    :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg sliter psykisk og føler jeg bare blir verre 😕 redd for å gå inn en tung depresjon og bli helt grønnsak. Elendig matlyst og alt er bare møkk! Så er det noe galt med bilen og må ha den på verksted, som kommer til å bli dyrt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...