Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kjenner meg egentlig litt oppgitt og trist når enkelte brukere ikke klarer å finne avatarer som er ok
uten å trekke frem avkledd kvinnekropp....på et kvinneforum...som egentlig burde handle om alt annet
enn eksponering av kvinnekropp. Tankeløst. Respektløst....og en del andre ting som slutter på ...løst. :sukk: 

:klappe: Enig,vel talt! :klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To stykker nært har forskjellig alvorlig sykdom og kriser og jeg fikk også en når jeg forsøkte å hjelpe, støtte og finne på noe meningsfullt og hyggelig, men ble sveket, ignorert, kritisert og kjeftet på fra forskjellige kanter. Jeg skal snart opereres, kanskje det ville vært best å ikke ha noen nære noen steder for nå står jeg i fare for å være helt utafor og svekket før operasjonen. Men vil heller dø intetanende under en narkose enn å få et nytt psykisk helvete når jeg trenger ro og rekonvalesering. Det er nok ikke så stor sjanse for det, større sjanse for å våkne opp til et nytt helvete. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Frøkensina skrev:

To stykker nært har forskjellig alvorlig sykdom og kriser og jeg fikk også en når jeg forsøkte å hjelpe, støtte og finne på noe meningsfullt og hyggelig, men ble sveket, ignorert, kritisert og kjeftet på fra forskjellige kanter. Jeg skal snart opereres, kanskje det ville vært best å ikke ha noen nære noen steder for nå står jeg i fare for å være helt utafor og svekket før operasjonen. Men vil heller dø intetanende under en narkose enn å få et nytt psykisk helvete når jeg trenger ro og rekonvalesering. Det er nok ikke så stor sjanse for det, større sjanse for å våkne opp til et nytt helvete. 

 

Sterkt og trist. God klem til deg, måtte du ha styrke til å komme gjennom det :klemmer: håper virkelig alt går uten komplikasjoner. Sender varme, styrkende tanker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frøkensina skrev:

To stykker nært har forskjellig alvorlig sykdom og kriser og jeg fikk også en når jeg forsøkte å hjelpe, støtte og finne på noe meningsfullt og hyggelig, men ble sveket, ignorert, kritisert og kjeftet på fra forskjellige kanter. Jeg skal snart opereres, kanskje det ville vært best å ikke ha noen nære noen steder for nå står jeg i fare for å være helt utafor og svekket før operasjonen. Men vil heller dø intetanende under en narkose enn å få et nytt psykisk helvete når jeg trenger ro og rekonvalesering. Det er nok ikke så stor sjanse for det, større sjanse for å våkne opp til et nytt helvete. 

 

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medfølelses-like til Frøkensina fra meg. :sukk: Håper at det snur og går bedre...og bedre. Du fortjener alt godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frøkensina skrev:

To stykker nært har forskjellig alvorlig sykdom og kriser og jeg fikk også en når jeg forsøkte å hjelpe, støtte og finne på noe meningsfullt og hyggelig, men ble sveket, ignorert, kritisert og kjeftet på fra forskjellige kanter. Jeg skal snart opereres, kanskje det ville vært best å ikke ha noen nære noen steder for nå står jeg i fare for å være helt utafor og svekket før operasjonen. Men vil heller dø intetanende under en narkose enn å få et nytt psykisk helvete når jeg trenger ro og rekonvalesering. Det er nok ikke så stor sjanse for det, større sjanse for å våkne opp til et nytt helvete. 

 

Uff så leit :( Håper ting ordner seg og at operasjonen går bra :hug: (min innboks er alltid åpen om du trenger noen å snakke med ❤)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Det ser ut som hyggelige og artige @Zeitgeist har slettet seg...   :sukk:

Det var dumt ja, håper hun kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Luna Llena skrev:

Det var dumt ja, håper hun kommer tilbake.

Ja, jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg trist og alt er meningsløst. Han jeg elsker har valgt kona og nå er de på føden, sikkert lykkelige🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi at den 21 juni er det allerede sommersolverv og...det har gått så fryktelig fort i år syns jeg. For fort. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...fordi at den 21 juni er det allerede sommersolverv og...det har gått så fryktelig fort i år syns jeg. For fort. :sukk: 

Veldig enig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våren i år har vært veldig rar. For meg i alle fall.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle være en fin dag på jobb. Vafler som en slags "avslutning" før folk begynner å gå på sommerferie, samtidig som jeg har min første ORDENTLIGE arbeidsdag etter å ha vært i praksis her i ett år. 

Meeen i går smalt bomba for samboeren at jeg ikke orker forholdet lenger. Jeg forsøkte å forklare så godt jeg kunne, men alt jeg har vært helt sikker på i månedsvis er borte fra hukommelsen. Det er som om jeg aldri har tenkt tankene en gang. Men så sikker jeg har vært på de tankene, så VET jeg at dette ikke kan fungere. Ikke sånn ting er nå i hvertfall. Men han vil jo selvsagt satse videre. Han vil at vi skal finne ut HVA vi kan gjøre for å få dette til å funke. Men jeg orker ikke. Jeg føler meg ferdig med forholdet, og er lei av å føle at jeg bor med en venn som får litt kyss og kos hver dag. Og føler at jeg har kjempet lenge nok. Men jeg klarer ikke å si det. Føler det blir sånn "du, du, du er feil". Men det er jo ikke det. Jeg føler at VI ikke passer sammen, men det er tydeligvis ikke han enig i. Og det gjør så vondt å se han bare sitte der og kverne på tankene lenge før han får ut tre ord før han begynner å gråte. Da blir jeg litt mer sånn "Åkei da, så får vi gi det en sjanse, og jeg får ha de ok resten av livet, selv om jeg vil ha det bra". Men det er jo ikke det jeg vil! Og jeg kan ikke akseptere det heller. Men jeg er nødt til å finne en måte å forklare mine følelser på uten at det blir som om han er hele feilen. Selv om jeg kanskje opplever det slik til en viss grad. Han har litt mye kontroll over meg og hva jeg sier, tenker og føler. Han får meg til å føle meg dum når jeg sier meningen min noen ganger. Han får meg til å si unnskyld når jeg sier ting jeg mener eller tror. Og vi bare sitter der hele tiden. Jeg føler jeg har forsøkt å endre på ting, men det har ikke funket. Det har blitt til at jeg har gjort ting alene. Men da er jeg igjen tilbake på følelsene om at jeg nesten står og peker på han og sier at "du er feil!". Og det blir bare slemt. Spesielt når han er så deprimert han er i tillegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som det måtte gå. Han er for langt nede til at jeg klarer å være bestemt. Det går bare ikke. Så da får jeg heller ha det OK en stund til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...