Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, æøå* skrev:

Fordi alt er uutholdelig

:klem: Kjenner så alt for godt til følelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uke siden jeg gikk igjennom en abort 💔 Fremover får jeg se om tiden leger alle sår 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Det er uke siden jeg gikk igjennom en abort 💔 Fremover får jeg se om tiden leger alle sår 😢

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2019 den 13.04, Rumle skrev:

Uff så leit :( Håper ting ordner seg og at operasjonen går bra :hug: (min innboks er alltid åpen om du trenger noen å snakke med ❤)

:hug:  Tusen takk og ditto ❤️

På 14.6.2019 den 19.51, Rumle skrev:

Våren i år har vært veldig rar. For meg i alle fall.

Håper at sommeren din blir veldig fin :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:hug:  Tusen takk og ditto ❤️

Håper at sommeren din blir veldig fin :klemmer: 

Takk :):klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt 😳 Bare trist. Leter. Men vet ikke om jeg ser trist på ting fordi jeg er trist, eller omvendt, om noen skjønner. Ja ja 

Kjempeklem til alle som har dårlig dag eller er triste  for tiden❤️🌤❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Egenskap skrev:

jeg er langt nede.  😭

❤️🍀❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. Ops skrev:

:klemmer:

Så flott av Dr å strø om seg av mengder av klemmer, til alle som d trenger, bare hiver meg på denne bølgen jeg også. 💖💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg trist i dag fordi jeg gjorde det slutt med kjæresten. Han elsker meg, men jeg elsker han ikke tilbake lenger og jeg har mer enn nok med meg selv og mine helseproblemer. Han fortjener mer enn jeg kan gi, han er knust og jeg har så dårlig samvittighet at det dreper meg innvendig :( vet han kommer til å gå inn i det samme mørket han var i før han møtte meg. Dessverre er han alt for avhengig av meg, og baserer sin lykke på meg... jeg var i det minste ærlig, og håper tiden leger sårene hans 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skulle jeg inderlig ønske at du fantes igjen. Om du enda en gang ville hjulpet meg å sortere tankene og følelsene. Stormen handler ikke om deg nå. Akkurat som i begynnelsen. Det hadde vært så fint å få hjelp til å hjelpe meg selv slik at jeg ikke bare sklir nedover igjen. Hjelpe meg på din unike måte og evne til refleksjon til å se hvem jeg er for nå aner jeg ikke og jeg er i fritt fall. Samtidig kunne jeg jo aldri ha bedt akkurat deg om å lytte til meg nå. Selv ikke om du tross all sannsynlighet og fornuft hadde ønsket det. Men tenk om du var der nå, tenk om vi var venner. Og tenk så heldig jeg var da. Og så uheldig samtidig.

Savner deg på en ny måte, den er kanskje forskrudd. Egoistisk for jeg savner den spesielle forståelsen og kontakten fordi jeg  virkelig trenger den. Men det sitter dypt. 

Om du er den du var da så vet jeg jo noe av hva du ville sagt. Det gjør hvertfall litt godt og det må holde.

Du er god, det må du vel ha funnet ut til nå.

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tøff kultur å bor i. Savner sånn liten drypp av godhet. 😞

Endret av Egenskap
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Lille pusen min har ikke kommet hjem :sukk:

Men det vil den.  Den er en "hobo"...en omstreifer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...