Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Apekatten skrev:

Fordi jeg skal ta abort i helgen, og gruer meg veldig til det, selv om jeg vet det er den beste løsningen i min situasjon nå..

Lykke til ❤ Skjønner godt det er veldig tøft, men håper det går greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, smalls skrev:

Lykke til ❤ Skjønner godt det er veldig tøft, men håper det går greit. 

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler at jeg kjemper og kjemper, men bare ødelegger for meg selv :sukk:Jeg står for alle valg jeg gjør, men jeg skulle så gjerne ha ryddet opp i mye. I tillegg til kronisk stress over en lang periode. Og det at jeg har gått opp 17 kg siden mars gjør ikke ting noe bedre 😢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 4.9.2019 den 7.48, Titania skrev:

Fordi jeg føler at jeg kjemper og kjemper, men bare ødelegger for meg selv :sukk:Jeg står for alle valg jeg gjør, men jeg skulle så gjerne ha ryddet opp i mye. I tillegg til kronisk stress over en lang periode. Og det at jeg har gått opp 17 kg siden mars gjør ikke ting noe bedre 😢

Alt vil være bedre😊 Animer deg, du har en lang vei å gå🎵🎶📣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 12.48, Titania skrev:

Fordi jeg føler at jeg kjemper og kjemper, men bare ødelegger for meg selv :sukk:Jeg står for alle valg jeg gjør, men jeg skulle så gjerne ha ryddet opp i mye. I tillegg til kronisk stress over en lang periode. Og det at jeg har gått opp 17 kg siden mars gjør ikke ting noe bedre 😢

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi naboen ikkje er noko hyggelig. Me fekk lov å bruke hagen så hunden vår kan gjere frå seg. Hunden er ikkje 4 månader eingong, og ikkje heilt husrein enno, så har vore veldig fint å kunne gå rett ut i hagen når han måtte på do. No er det plutselig blitt eit problem frå naboen, og han meiner me "tråkker ned plenen, og det vil bli vanskelig å klippe den". Dette til tross for at hagen har vore ubrukt fram til me spurte om å få bruke den. Me har heller ikkje vore høglytt mens me er der, og me plukker alltid opp etter oss. Naboen meiner me heller skal ta hunden med i bil og kjøre til nærmaste park kvar gong hunden må ut (det vil me jo aldri rekke, i tillegg til at hunden er livredd for bilen).

Naboen er sjølvsagt i sin fulle rett til å nekte oss bruk av hagen, men syns det er dårlig gjort likevel. Spesielt ettersom dei ikkje brukar hagen sjølv. Det var liksom ok heilt fram til eg påpeika at han ikkje kunne kaste kva han ville i metall- og glass-avfallet, og at me kunne få bot. Føler han gjer det kun for å ta igjen. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler meg som en utakknemlig dritt. :sukk: 

Men det ER noe med det at den som skal gi bort noe bygger opp forventningen at det du skal få er noe skikkelig bra.

Også er det ikke det allikevel. Jeg setter pris på å ha fått det. Men kommer til å kjøpe ny så fort muligheten kommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jensine skrev:

Jeg er trist fordi jeg trenger å lufte noe, men får ikke til å velge å være anonym.

Prøv i et underforum der du kan være anonym. Her kan du ikke det.    :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Prøv i et underforum der du kan være anonym. Her kan du ikke det.    :hug:

Takk, kanskje :)  (Denne tråden er liksom så fin og bortgjemt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jensine skrev:

Takk, kanskje :)  (Denne tråden er liksom så fin og bortgjemt.)

Ja.  Men på sosial prat&humor kan du altså ikke være anonym.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så lei meg forde jeg ikke makter mer, jeg kjenner at jeg burde hatt en pause fra alt. En liten sykmelding, men alle krever så mye så om jeg blir borte vet jeg ikke om det går bra på jobb, og om jeg blir borte i en uke så venter det bare mer jobb som har hopet seg opp. Alle andre sykmelder seg for tiden, men når de er borte må jobben gjøres av andre, bør jeg borte så venter det på meg. Ny jobb ønskes hvis noen vil ha meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...