Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon

Leste om en ponny med store råtne sår, og det er mistenkt at den er brukt under trening av hunder som skal angripe. Det er helt JÆVLIG! Menneskene som er ansvarlig burde vært dog-bait selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Leste om en ponny med store råtne sår, og det er mistenkt at den er brukt under trening av hunder som skal angripe. Det er helt JÆVLIG! Menneskene som er ansvarlig burde vært dog-bait selv!

Fy fa** :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er snart på hell. Med unntak av ferieturen vår for noen uker siden, er det bare å sette en stor strek over denne sommeren for min del ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er såå fuckings sliten og bare slapp. Har ikke ork til noe. Etter jobb i går kollapset jeg på sofaen 🙄 Hater å være så sliten. Må kjøre 4 timer til Stavanger i morgen. Kan ikke si jeg gleder meg akkurat 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

... nedtur på nedtur. Styrker angst og depresjon.

Er det da ingen ende på dritten?

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hhs skrev:

Fordi alt i livet mitt er feil. Alt går galt. Absolutt alt.

Leit å høre.   :hug:   Kjenner til det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Jeg fant nettopp ut at en jeg var sammen med i tenårene, er død. Enda en. Det er 4 år siden han døde, jeg fikk vite det i dag. Han døde av overdose, han også. 

Det er mange år siden vi slo opp, men alle minnene kom tilbake nå. 

Jeg deler en låt, som minner meg om han som han pleide å synge til meg hver kveld før vi sovna.

R.i.P 🖤R

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, #Rasshøl skrev:

Jeg fant nettopp ut at en jeg var sammen med i tenårene, er død. Enda en. Det er 4 år siden han døde, jeg fikk vite det i dag. Han døde av overdose, han også. 

Det er mange år siden vi slo opp, men alle minnene kom tilbake nå. 

Jeg deler en låt, som minner meg om han som han pleide å synge til meg hver kveld før vi sovna.

R.i.P 🖤R

Det er alltid trist når noen går bort, uansett grunn. Kondolerer 🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble lei meg av å bare se overskriften på en artikkel på Sol.no for 20 min siden og en katt som blir spist levende. Orket ikke gå inn på artikkelen for å sjekke mer hva det dreide seg om 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BangersBeans&Mash

Alt føles tungt. 

Burde kose meg max hjemme med baby, men jeg føler meg ensom, og savner å møte voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lagt noen småplaner som førte til et par større planer i nær fremtid, men så oppdaget jeg en klausul
som betydde kroken på døren for alt sammen....så nå må jeg vente til våren igjen og gjøre et nytt forsøk da. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...