Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 5.4.2010 den 12.14, Kamikatze skrev:

Hvis jeg kjenner ekstra nøye etter og leter grundig på nederste hylle i min sjel, er jeg bittebittebittelite granne trist over at jeg ikke har noe å bidra med i denne tråden...

 

- Det går nok over. :danse:

Tenkte det samme og ble litt satt ut av hvorfor min finger klikket seg inn her.

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg trist over at 2 'store' dager som er planlagt i lang tid, ikke blir noe av. Den ene blir sittende alene,hvilket ikke er ok for hen i sin situasjon.😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chantielle skrev:

Kjenner meg trist over at 2 'store' dager som er planlagt i lang tid, ikke blir noe av. Den ene blir sittende alene,hvilket ikke er ok for hen i sin situasjon.😕

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, Chantielle skrev:

Kjenner meg trist over at 2 'store' dager som er planlagt i lang tid, ikke blir noe av. Den ene blir sittende alene,hvilket ikke er ok for hen i sin situasjon.😕

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

:hug:

Takk :hug:

1 time siden, Catalina Culès skrev:

:hug:

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Geparden Kimani i Kristiansand Dyrepark fikk natt til onsdag en unge, som dessverre var dødfødt. Fødselen kom noen få dager før forventet. :dagens-rose:

:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i dag måttet innse at alle vintertingene mine av klær, sko og sånne greier ikke hadde rett til plass
på gangens skostativ og hattehylle. Til og med flanell-nattkjolene og pyssemassene måtte legges pent sammen
og legges lengst inn i skapet og så rykket sommervariantene ut, lette å få tak i nå. Jeg ville heller hatt høst nå. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av mamma og pappa har savnet moren sin siden januar. Ingen vet hvor hun ble av. Forrige uke la venninnen deres ut dødsannonsen til sin mor. Hun var kommet tilrette på verst tenkelig måte. Jeg synes dette er så nitrist. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, GjestSiden2006 skrev:

En venninne av mamma og pappa har savnet moren sin siden januar. Ingen vet hvor hun ble av. Forrige uke la venninnen deres ut dødsannonsen til sin mor. Hun var kommet tilrette på verst tenkelig måte. Jeg synes dette er så nitrist. 

Så grusomt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager siden jeg var så langt nede som det nesten går an å bli. 
Jeg må bare være sterk og ikke komme dit igjen. 
(Så litt trist fordi jeg var der). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

13 viltvoktere ble drept og flere skadet da flere bevæpnede tok seg inn i naturreservatet hvor feks Gorillaen holder til. Gorillaen er utrydningstruet. 

Viltvoktere gjør en god jobb, og de er viktige for dyra. Så blir de drept på jobb av idioter som dreper både dyr og mennesker som om ingen av de har noe verdi. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...fordi det er siste dagen i april og mai står for tur som en innfallsport til en glohet sommer og den er lang. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta* skrev:

...fordi det er siste dagen i april og mai står for tur som en innfallsport til en glohet sommer og den er lang. :sukk: 

Opp med nebbet, det kan komme maaange nydelige, passe tempererte vårdager enda :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi i dag er det begravelse til en veninne jeg har kjent i 10 år, hun tok livet sitt på tirsdag forje uke. Digital begravelse pga korona og jeg har mest lyst til ikke delta men skal gjøre det. Vi som snakket om å møtes etter korona og vi delte mye felles livshistorie det var vanskelig å snakke med andre om. Fælt at hun ikke orket mer, hun er ung og har et barn😭Tenker på det barnet som nå står uten mamma😭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir jeg trist av å lese. :sukk: Det er mye som skjer som får en til å tenke de dype tingene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -Missi- skrev:

Fordi i dag er det begravelse til en veninne jeg har kjent i 10 år, hun tok livet sitt på tirsdag forje uke. Digital begravelse pga korona og jeg har mest lyst til ikke delta men skal gjøre det. Vi som snakket om å møtes etter korona og vi delte mye felles livshistorie det var vanskelig å snakke med andre om. Fælt at hun ikke orket mer, hun er ung og har et barn😭Tenker på det barnet som nå står uten mamma😭

Nei og nei så trist :( Kondolerer ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
9 minutter siden, -Missi- skrev:

Fordi i dag er det begravelse til en veninne jeg har kjent i 10 år, hun tok livet sitt på tirsdag forje uke. Digital begravelse pga korona og jeg har mest lyst til ikke delta men skal gjøre det. Vi som snakket om å møtes etter korona og vi delte mye felles livshistorie det var vanskelig å snakke med andre om. Fælt at hun ikke orket mer, hun er ung og har et barn😭Tenker på det barnet som nå står uten mamma😭

:klem:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...