LeaMichele Skrevet 11. november 2011 #301 Del Skrevet 11. november 2011 jeg er trist i dag, pga jeg ikke liker livet mitt. og jeg blir trist når jeg tenker på at jeg ikke aner hvordan jeg skal få fiksa på det. og jeg er trist for at det ikke er bytterett på familie. godt det ikke er lenge til kjæresten kommer hjem nå, så jeg glemmer dette litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 12. november 2011 #302 Del Skrevet 12. november 2011 jeg er litt deppa i dag fordi jeg føler meg presset. Vet ikke hva jeg skal gjøre, orker egentlig ikke tenke på det. Å, godt med alkohol nå altså. Er man egentlig alkoholiker hvis man drikker 3-4 dager i uken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #303 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er trist fordi jeg liker en fyr som bor i utlandet for en periode. Jeg aner ikke hva han tenker om meg, om han i det hele tatt tenker noe om meg. Og at jeg ikke klarer å gi slipp; at jeg ikke bare legger det bak meg og finner noen andre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #304 Del Skrevet 13. november 2011 jeg er vel mest sur... men jeg har jobbet som leder på en bar idag for aller første gang, og jeg er litt forsiktig av meg... tar ikke så mye plass og er ikke så 'sjefete'.... spesielt nåsom det var første gang.... men jeg ble totalt overkjørt av en som jobber 'under' meg.... han respekterte ikke i det hele tatt at jeg var leder av baren den kvelden, og utnyttet det at det var min første dag og jeg var litt usikker og ikke helt visste hva jeg skulle gjøre i noen situasjoner.... jeg fikk pratet med noen ansatte som var ute på byen, på baren ikveld, og da jeg fortalte til dem hvordan kvelden hadde vært, så sa dem at denne fyren hadde overkjørt meg og tatt på seg mer ansvar og styring enn det han egentlig skal... nå vet jeg hvertfall det til neste gang, og komemr til å si ifra hvis det skjer igjen..... det er så unødvendig at folk skal utnytte noen når de er litt 'svake' i en situasjon og egentlig bare trenger HJELP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. november 2011 #305 Del Skrevet 13. november 2011 Kaffekoppen min er halvtom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #306 Del Skrevet 13. november 2011 Fordi jeg måtte sove alene i går og virkelig savnet en trygg brystkasse, fordi jeg hadde en drittdag. Drømte masse ekle drømmer og våknet klokken 4 fordi jeg var redd og kald. Fikk ikke sove igjen og nå er jeg ødelagtrøtt og må skrive oppgave som skal leveres i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 13. november 2011 #307 Del Skrevet 13. november 2011 Fordi jeg og mannen har kranglet i dag, og nå er det en iskald stemning i huset. Og så er jeg trist fordi jeg hadde kjøpt roser i farsdagsgave som jeg bare la igjen på trappa når vi kom hjem fordi vi kranglet sånn i bilen. De ligger ute regnet fortsatt fordi han har tydeligvis ikke noe ønske om å ta dem inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 13. november 2011 #308 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg er trist fordi jeg ikke vet hva jeg vil jobbe med eller studere. Jeg føler meg som en taper fordi jeg ikke klarer å gjennomføre studiet mitt, andre klarer jo det? Hva er det som er galt med meg? Jeg er også litt trist fordi det er farsdag og jeg ikke føler at jeg har en ordentlig far. Vi har lite og overfladisk kontakt. Jeg fant ut at han er bortreist i jobben over lengre tid nå fordi jeg så det på facebook. Jeg er trist fordi jeg spiste en hel pakke potetgull fordi jeg er trist. Jeg er trist fordi jeg kaster vekk en søndag på å være trist. Jeg er trist fordi jeg vet at kjæresten min ikke er lykkelig, og jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe han. Men nå er jeg litt gladere fordi denne tråden finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #309 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg er trist i dag fordi at nå er ferien over. Da er det tilbake til virkeligheten og en jobb jeg ikke trives i. Trengte virkelig ferien til å komme meg litt opp, men nå sitter jeg her med en mega stor klump imagen. Jeg skal prøve å søke på de jobbene jeg kommer over for å håpe jeg kan få no napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #310 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg er trist i dag fordi at nå er ferien over. Da er det tilbake til virkeligheten og en jobb jeg ikke trives i. Trengte virkelig ferien til å komme meg litt opp, men nå sitter jeg her med en mega stor klump imagen. Jeg skal prøve å søke på de jobbene jeg kommer over for å håpe jeg kan få no napp. Samme her, er alltid så tom når jeg reiser hjem til meg selv etter en koselig juleferie med familien. Nå blir det hardkjør med jobbsøking. Vi får holde motet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 2. januar 2012 #311 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er trist fordi jeg våknet med tidenes migreneanfall inatt, selvom jeg ikke hadde drukket noe nyttårsaften. Det skulle være en koselig dag med min kjære, istedet var jeg neddopet på medisiner. Je er også trist og lei fordi je stadig blir mer deperimert, og får mer angst. Skal til legen tirsdag.. Håper han kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #312 Del Skrevet 2. januar 2012 Samme her, er alltid så tom når jeg reiser hjem til meg selv etter en koselig juleferie med familien. Nå blir det hardkjør med jobbsøking. Vi får holde motet oppe. Er ikke no anna å gjøre. Var ledig et år før jeg fikk denne jobben. Desverre ikke noe for meg så da er det ut på søkern og knapt å råd til dassruller igjen da.. vi får håpe 2012 er året for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 4. januar 2012 #313 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg er trist idag fordi kjæresten har dratt på jobb i tre uker, OG at det var en dag før tida ensomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #314 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg er sint fordi kjeltringer går fri, mens uskyldige blir lurt og må slite i årevis uten å få noe igjen for det! Karma funker IKKE, det er faen meg sikkert! Og i tillegg er jeg sint og frustrert fordi jeg kke klarer å slutte å være sint og lei meg! Faensteikehelsikkesj@velsatanshelvetesdrittsekktryne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg er litt oppgitt over at det skal være grått og heldekkende skydekke så lenge som det har vart nå. Jeg trenger lys! Endret 2. februar 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 3. februar 2012 #316 Del Skrevet 3. februar 2012 jeg er lei meg, for kjæresten har sagt rett ut at han ikke bryr seg om meg. og funnet ut at han egentlig ikke ville flytte sammen med meg, og rett og slett ikke vil være sammen med meg. men han holder ut for at jeg steller og baker til han... jeg er så lei av å være et andre valg for alle! når skal jeg få leve livet!? når er det min sjans til å skinne? når skal jeg få en mulighet?! er så lei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg lever meg inn i siste talers innlegg og er trist på hennes vegne. Pluss fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #318 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er trist fordi jeg blir stadig forstyrret av tanker på en mann som kanskje ikke er glad i meg. I hvert fall er han ikke glad i meg på samme måte som jeg er i ham. Og han er den eneste jeg har til stede i livet mitt for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 8. februar 2012 #319 Del Skrevet 8. februar 2012 jeg er litt deppa i dag fordi jeg føler meg presset. Vet ikke hva jeg skal gjøre, orker egentlig ikke tenke på det. Å, godt med alkohol nå altså. Er man egentlig alkoholiker hvis man drikker 3-4 dager i uken?? Man er vel alkoholiker hvis man drikker for å milde smertene. Håper du har det bra nå, for dette innlegget er jo tross alt noen måneder gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #320 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er irritert og lei meg for at jeg alikevel testet ut en stor porsjon mat som jeg visste var uheldig for meg. Nå fiser jeg som et helvete og det lukter enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå