Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde vel vært hipp som happ, siden ingen av dem hadde virket der alikevel... :ler:

Strandet på en øde øy og spist dine medpassasjerer øyeblikkelig eller rolig sett det som en fin mulighet til å få renset kroppen skikkelig en siste gang, og slanket seg inn i Nirvana?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde slanket meg inn i nirvana.

Ville du spist en kilo buser eller sleiket en tå med kolbrann?

Skrevet

Fyttefletta for en fantasi. Hadde vel tatt et lynkjapt sleik på den tåa. :spy:

Sove naken i samme seng som Odd Nerdrum eller ligge naken i badekaret med Aune Sand?

Skrevet

Sove naken i samme seng som Odd Nerdrum, da kunne jeg hatt dynen over meg.

Mistet muligheten til å få livsdrømmen din oppfylt, eller mistet drømmemannen?

Skrevet

For seint, livsdrømmen fase en er oppfylt. Men greier meg nok fint uten drømmemmannen. Grøhøss!

Trøste en festbrisen brunette eller trøste en festbrisen blondine?

Skrevet

Ettersom jeg er brunette, og ikke drikker men er i veldig feststemning helt av meg selv, foretrekker jeg den oppgaven der. Jeg trøster meg selv. :yvonne:

Opptre fremst på scenen med Madonna eller Lady Gaga?

Skrevet

Lady Gaga! Og jeg skulle hatt på meg en skinkestek! ;D

Ville du vært stum i en uke, eller vært en jææævlig ivrig programleder i et quizzshow på tv i to timer??

Skrevet

Har ingen problem med å holde kjeft i en uke :) Er en kløpper på mimeleker, også ville det være en kjempeunnskyldning for å slippe å svare når noen maser!

Si at du skal til Danmark, ville du foretrukket å ta deg dit ved å seile en flåte (ala Kon-Tiki) eller ved å ro en to-tofters jolle?

Skrevet

Da tar jeg flåta, for jeg har allerede prøvd robåt på åpent hav ... og det var... hm ... en anelse oppskrytt...

Du våkner om morgenen og åler deg som en marinesoldat frem til du skimter konturen av kaffetrakteren. Du åpner vannkrana for å fylle kolben, men der er det tørrere enn i kalahariørkenen! Bortsett fra å stikke nåler i en hoodoo-dukke av vannverksjefen Hva gjør du? Spiser kaffen tørr, eller går i dosisterna etter vann? (Hey, vi snakker mårrakaffe her, ikke ettermiddagspinglekosekaffe, altså!)

Skrevet

Tja...man varmer da opp litt solo light å ha pulveret i og tar det med fatning. ;)

Ville du helst hatt et gammelt slitent stereoanlegg som det kun er bittelittegranne hermetikkboks-diskant igjen i, eller et profft PinkFloyd-anlegg som blåser vinduer og det som måtte være igjen av naboskap, til himmels?

Skrevet

hva tror du a...? Skikkelig anlegg

Sykkel med pigger eller spark?

Skrevet

Spark! :jepp: ...men jeg ville hatt en spesialbygd en, så den var mye større enn vanlige sparker, bredere, høyere sitteflate så jeg kunne ha fraktet ting under det.

Ville du helst ha valgt gult eller orange? :ler:

Skrevet

kaffe med melk takk ;)

Nyfødt baby eller en på tre år å passe på i dag?

Skrevet

en på 3 år , ellers er dette 2 onder asså :skratte:

laget mat selv eller fått valgfritt på døra?

Skrevet

Ååååå..valgfritt på døra i dag takk! :biggrin:

Sensuell musikk, eller tyroler-ompa når du har besøk av din utvalgte.....

Skrevet

be folk holde kjeft

OK? Gagball eller gaffertape? :lur:

Skrevet

Det får bli tape...

Håndoppvask eller maskinoppvask etter dagens forbruk?

Skrevet

:duskedame::hjerte::hjerter::hjerte: Maskin! :hjerte::hjerter::hjerte::duskedame:

Ta taxi eller gå for langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...