Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får slike irriterende mandags-sprudlere deg til å planlegge å vise opptaket for dommeren for å få strafferabatt? Eller skynder du deg å sikre deg en legetime, fordi du tror Gro Harlem Brundtland er tilbake?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gro Harlem Brundtland ER tilbake!!

Så - ville du blitt jaget av en isbjørn eller en krokodille?

Skrevet

Krokodille

Ville du ha malt huset ditt rosa eller lys lilla?

Skrevet

Begge to, om jeg kunne unnslippe Gro. :ler:

Ville du helst hatt prest eller cola?

Skrevet

Jeg er ikke glad i cola i det hele tatt, så da velger jeg treretters middag med populærprest Gelius i stedenfor. Vi hadde helt sikkert funnet artige samtalevinkler og jeg er en dame uten emnebegrensninger, hihi....

Innbakt negl eller hummer og kanarifugl til middag?

Skrevet

Hummer og pippipp! :danse:

Spise middag sittende eller gående?

Skrevet

Ååå, :nigo: jeg trodde aldri at du skulle klare å få fingeren ut og invitert meg noen gang, så jeg slår til på et trivelig sittende måltid jeg. Takk som byr, pus. ;)

Ville du helst høre på, eller være Ozzy i full(edru) aktivitet på scenen?

Skrevet

Er ikke min favorittartist, dessuten ble jeg litt fjetret et øyeblikk, før jeg skjønte hvilken tråd jeg var i, så jeg fikk vel jodle noen strofer, men da skulle høna eller flaggermusen være godt stekt... :spise:

Foretrekker du å spise sjokolade med eller uten papir på?

Skrevet

Jeg vil da helt klart IKKE ha meg inntullet i papir når jeg skal spise sjokolade. :)

Stor og rund eller liten og rund kjæreste?

Skrevet

Ingen av delene. Jeg vil være fri, fri som fuglen!

Ville du helst vært ei burhøne, eller frittgånde hakkekylling?

Skrevet

Jeg er en frittgående burugle og fornøyd med det. ;)

Sommersne eller tropevinter?

Skrevet

Åååå trooopevinter! :skya: Kan jeg få, vær så snill?

Skrevet

Det kan du. :)*notere ned bestillingen for fire ukers ferie*

Ville du helst ha vokst opp som bestevenn/innen til Anita Hegerland, eller Øyvind Rattiti Løberg?

Skrevet

Ehhh, uhmm...*vri seg* Rattahvem? :sjenert: Helst ville jeg foretrekke å fortsatt klare meg uten begge.

Pepperkaker med pepper eller uten?

Skrevet

Selvfølgelig MED pepper, ellers heter de jo bare "kaker", hehe...

Spise hele pepperkorn i fårikålen,

eller ha dem i en oppsamler (for pingler ;) ) ?

Skrevet

Ha dem i grovkverna (juks og fanteri ;) ).

Wunderbaum eller juletre?

Skrevet

Altså om jeg skulle ha følt den underlige trangen, så hadde det blitt et stort og skikkelig juletre i min bil, og ikke antydning til noe annet. Passasjerer inkludert. :jepp:

Kunne du godt ha gitt opp å spise alle typer kjøttvarer i et halvt år, eller hadde det passet bedre helt uten fiskeprodukter?

Skrevet

Faen, Margareth! Nå synes jeg du var litt ond...

Hmmm...

Mumle...

Uhm...

PASS!

Mett av dragé eller mett av dage?

Skrevet

Ond jeg?? :nigo:

Jeg er i grunnen ganske sulten på livet ennå, så jeg velger å bli servert - av en drage i servitøruniform - som forer meg med alskens godbiter, som igjen fører til at jeg bli mett smått om senn. :)

Skal ditt (evt. potensielle) barn bli oppdratt i Steinerbarnehage-tradisjon, hvor alt kan fantaseres ut fra en plankebit og en kongle,- eller skal det få velte seg i plastlekenes vidunderlige verden, hvor mye egentlig er kjøpt ferdig lekt?

Skrevet

Frukten av min potens skal nok få kjørt kreativiteten sin både når det gjelder steiner og plankebiter. Bruk-og-plast-leker blir kun aktuelt dersom det er noe far sjøl finner interessant, som bilbane og turboladet vanngevær, fjernstyrt rulleting og sånn.

Strandet på en øde øy uten PC eller uten mobil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...