Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå spør du så vanskelig... Hmmm. Tøffel, må det bli. Da er hun hul nok til å romme en del.

Sommerdagen er så het at du kan bytte ut solkemen med grillolje. Legger du deg på et badehåndkle på stranda, og snur deg for jevn steking, eller oppi et badekar med kaldt vann og isbiter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaldt badekar med isbiter! : D hehe..

Du har hatt en slitsom uke, og ser frem til lørdagen hvor du har tenkt til å bare slappe av og ta det med ro, alene. Så ringer en venninne og hun insisterer på å finne på noe. Du har egentlig mest lyst til å bare slappe av alene, og har egentlig ikke lyst til å skuffe henne heller. Finner du på en teit unnskylding på at du ikke kan, eller blir du med henne?

Gjest Atanih2
Skrevet

Finner på en teit unnskyldning på at jeg ikke kan, har jeg bestemt meg for å være alene en kveld tror jeg ikke jeg blir så godt selskap uansett!

Ville du sovet i en helt nedslitt madrass overfylt av midd og godt synlige lopper, eller ute på asfalten/grøfta i regn og tordenvær?

Skrevet

Utendørs høres helt fint ut det. :)

Pleier du å stå opp og storøyd kose deg med showet når det lyner og tordner på natta, eller ligger du som en redd liten mus under din dyne og håper at det går over nå med èn gang?

Skrevet

Jeg vil helst få det med meg.

Vil du helst feriere i Norge eller utlandet?

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmnnnnorge, i denne omgang. Har en håndfull steder jeg er litt sugen på å dra til, når tiden tillater det.

Du er den svinheldige innehaveren av en boks lettrømme. Badet i misunnelige blikk, lager du rømmegrøt eller rømmedipp?

Skrevet

Kamikaze, elsker dilemmaene dine! Men akk, så vanskelig du kan gjøre det. Elsker rømme, rømmegrøt og rømmedip. Men jeg ville nok laget rømmedip.

Men se for deg at du er på hyttetur. Ville du lett etter flått på kroppen til Magnhild Meltved Kleppa eller Kurt Nilsen?

Skrevet

Så lenge jeg får stå på god avstand og saumfare dem med superwomanblikket mitt, er det egentlig det samme. Jeg velger Kurt fordi jeg liker musikk til arbeidet bedre enn doseringer.

Om du var en berømt gammel rockestjerne;

ville du ha trukket deg tilbake når du var på høyden av din karriære, eller spilt til the bitter end og sagt god natt fra scenen?

Skrevet

Du er ikke en stjerne, hvis ikke du deiser i scenegulvet. - Ja, nå tenker jeg litt mer permanent enn Mira Craig gjorde det, hehe.

Kamikaze, elsker dilemmaene dine!
Takk! De er basert på en sann historie. :fnise:

Du har det brenntravelt, og presser deg inn i heisen, hvor noen før deg slapp en stinker i Guinness-rekordbok-klassen. Du formelig ser stålveggene korrodere, og forbanner dine nesebor. Døra går opp, og der står sjefen med en delegasjon fra hovedkontoret på inspeksjon. Benytter det tilfeldige møtet til å fremforhandle høyere lønn, eller stotrer frem et "skal aldri gjøre det mer"?

Skrevet

Æsj. Usj. Tror at få likte den problemstillingen din Kami, så jeg skal dytte denne litt videre, selv om den egentlig byr meg litt i mot her også. Jeg velger å late som ingenting og komme meg fortest mulig ut av heisen, av synsvidde, av bygget - og hjem!

Desuten promper jeg ikke i offentligheten i det virkelige livet. Så det så. :nei:

Ville du helst ha brukt vanlige nåtidens bleier, eller de gode gamle som du må vaske, på din egen baby?

Skrevet

Brukte litt av begge typer på mine barn...

Ville du helst spise brød eller knekkebrød til frokost?

Skrevet

Knekkebrød.

Ville du helst blitt vekt av at en måke tråkket deg på hodet eller at en krabbe klep deg i puppen?

Skrevet

krabbe i puppen

Ville du helst drikke øl eller vin?

Skrevet

vin , darling, vin

ville du spydd inne eller ute i fylla?

Skrevet

Inne, for da kan jeg støtte meg til dolokket. Eller skittentøykurvlokket, hvis jeg var ekstra drita. Eller frysebokslokket om jeg var ekstra ekstra...

Apropos lokket. Du går på tur gjennom parken en mørk høstkveld, og frem fra buskene hopper en pervers blotter med en guttural latter. Hva gjør du?

a) Peker og ler, og kritiserer størrelsen på pilletilten hans?

b) Inviterer ham med deg hjem på ost og rødvin?

Skrevet

Sånn omtrent a...eller deromkring.

Løpe, eller bli stående, om en blotter med "fulle regalier" sto foran deg på stien, en mørk og regnfull høstkveld?

Skrevet

Næmmen, man løper jo! Man vil jo til bilen/hjem å ringe politiet.

Hvis du måtte velge, ville du blitt tvunget til å se Hotell Cæsar eller Glamour i 72 timer i strekk?

Skrevet

Cæsar såklart. Bortsett fra Hotell Cæsar skjedde det jo ikke noe i Lofoten.

Ålreit; siden vi er inne på hotellivet:

Det er lønsj. Velger du Waldorfsalat eller Cæsarsalat?

Skrevet

(sett en halv episode av Hotell Cæsar , det er jo døfødt...det er bare min mening.

Har du ikke get? På den kan du spille inn programmer og se når du selv har tid.

Elsker å sette på serie-opptak på serier jeg vil ha med meg.)

Cæsarsalat

Pannekake eller vafler?

Skrevet

(sett en halv episode av Hotell Cæsar , det er jo døfødt...det er bare min mening.

Har du ikke get? På den kan du spille inn programmer og se når du selv har tid.

Elsker å sette på serie-opptak på serier jeg vil ha med meg.)

Cæsarsalat

Pannekake eller vafler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...