Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

(sett en halv episode av Hotell Cæsar , det er jo døfødt...det er bare min mening.

Har du ikke get? På den kan du spille inn programmer og se når du selv har tid.

Elsker å sette på serie-opptak på serier jeg vil ha med meg.)

Cæsarsalat

Pannekake eller vafler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten TVIL vafler! Med rømme, syltetøy og brunost. Samtidig:)

Ville du sovet i snehule eller trehytte (sånn man bygde i trær som liten)?

Skrevet

Trehytte.

Du er overtrøtt, og fniser av alt.

Inviterer du din kjedelige onkel bortom, sånn at han andelig skal få oppleve at noen flirer av hans knusktørre akademikervitser? Eller inviterer du Ole Lukkøye, og sover på saken?

Skrevet

Jeg har ingen onkel, så jeg får vel sove på saken til Ole Lukkøye...skjønt jeg ikke helt vet hvor mye jeg får sovet da... :sjenert:

Sovepille, eller rikelig med trim hver dag så du sliter deg selv anbefalt ut?

Skrevet

begge deler, kommer ann på når på året det er ...

Gått barbein i byen eller i skogen?

Skrevet (endret)

50/50. - Gått juksebarbeint begge steder.

Edit: Du deltar i en tråd der deltakerne svarer på et etisk dilemma, og presenterer et nytt tveegget dilemma til neste deltaker. I iveren etter å svare, glemmer du ditt eget dilemma. Hva gjør du?

a) Later som ingenting, og forsvinner rødmende fra tråden ei ukes tid, til din kardinalsynd er glemt?

b) Innser at kvinner har hukommelse som elefanter, kaster deg over Rediger, og håper ingen la merke til ditt bittelille snev av predemens?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Jeg får vel plystrende og storøyd late som om jeg er veldig opptatt av noe som hendte et annet sted og snike meg stille ut i perifirien.

Ville du helst fått stylingtips av Crystle eller Alexis Carrington?

Skrevet

Jeg får vel plystrende og storøyd late som om jeg er veldig opptatt av noe som hendte et annet sted og snike meg stille ut i perifirien.

Ville du helst fått stylingtips av Crystle eller Alexis Carrington?

Alexis helt klart, om noen kunne gjort noe med mitt 2cm hår og mine ekspanderende viker så er det den dama...

Ville du helst "tilfeldig" befølt rumpa eller puppene til Jenny Skavlan?

Skrevet

Nå aner jeg ikke hvem Jenny Skavland er, så jeg går for hekken, sånn for sikkerhets skyld.

Du har et TV-apparat, og kjeder deg litt. Hva gjør du?

a) Lemper hjernedødaren ut av vinduet?

b) Henter slegga og knuser tidstyven?

Skrevet

Det siste der virker mest morsomt. :biggrin:

Liker du å herje litt, eller er du av den litt stille og ordentlige typen?

Skrevet

Dette er nok meget beroende på hvem jeg herjer med, men generelt gis det inntrykk av at jeg er den ordentlige typen. :lur: Stille? Nnnhhhhnnnhhh!

Fast bestemt på å gjennomføre en sunnere livsstil, stapper du i deg grønnsaker, fiber og allskens helsekost. Resultatet blir at du stormer inn på dass, og letter på gasstrykket. Uheldigvis låter dette som et langtrykkent ul, så når du kommer ut har dine kolleger evakuert lokalet, fordi de trodde at flyalarmen gikk. Hva gjør du?

a) Tasser tilbake på plass, signalrød og så i plan med bordplata som du bare makter?

b) Flirer rått når de kommer tilbake, og viser to tomler i været?

Skrevet

Haha, helt klart det siste! Tror vi alle har godt av å være mindre blyg på toalettet. Jeg sier: Slipp en fis for frihet!

Jeg ser sola for en gang skyld og lurer på

ville du vært solbrent på alt over navlen eller alt under navlen?

Skrevet

Over. Ellers kan jo folk tro at jeg er cøntry- og westernfrelst.

Du er på sjekkern fordi sommertemperaturen er 35grader i skyggen, og luftkondisjoneringsanlegget ditt er en våt drøm, hva foretrekker du å kjøle deg ned på fra dagens utkårede?

- Kalde føtter eller en kald skulder?

Skrevet

siden jeg er på sjekkern må det bli kalde føtter. Ikke en kald skulder...

noen inviterer på innflyttingnsfest, og du tar med gave.

Blomst eller vin?

Skrevet

Vin. Folk er som regel flinkere å drikke vin enn å ta vare på blomster.

For én dag, ville du vært Askepott og sortert erter og sot, eller ville du vært Snehvit og ta vare på syv dverger?

Skrevet

Snehvit og ta vare på syv dverger, hun virket mer munter i sine oppgaver enn Askepott som hadde utakknemlig "familie"

prompe høyt i kino el i dokø?

• 2 uker senere...
Skrevet

Dokø

Miste passet eller alle pengene og bankkort på tur?

Skrevet

Dokø

Miste passet eller alle pengene og bankkort på tur?

Det kommer an på hvor man er på tur, men stort sett ville jeg foretrukket å miste passet

Flat mage eller perfekte pupper (brystmuskler for mann)?

Skrevet

perfekte pupper

Tråkke skikkelig over med foten eller skulder ut av ledd?

Skrevet

Tråkker helst over med foten.

Vil du bli vekt av en trompetfanfare av en som ikke kan spille trompet, eller av at katta setter tenner og klør i tærne dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...