Sofie_22 Skrevet 16. november 2010 #521 Skrevet 16. november 2010 (endret) Maskin! Ta taxi eller gå for langt? Hm..det spørs vell hvor langt det er snakk om:P men hadde nok valgt gå langt hvis det er sankk om under 7km. Løpe maraton i undertøy eller gå i undertøy gjennom karl johan? Endret 16. november 2010 av Sofie_22
kazcade Skrevet 17. november 2010 #523 Skrevet 17. november 2010 Hmm, må velge enten det ene eller andre? Da går jeg for varme Overnatte i iglo eller isbade?
Wonders Skrevet 17. november 2010 #524 Skrevet 17. november 2010 (endret) igolo (norge har jo tundra) Ride på en voksen okse eller sinnsyk kalv? Endret 17. november 2010 av Wonders
Kamikatze Skrevet 17. november 2010 #525 Skrevet 17. november 2010 Da tar jeg stuten. De fleste jeg har hatt med å gjøre har vært snille som lam, når de ikke er i brunst. Skal jo ikke knekke de stakkars kalvene... Tisse på verdens skitneste og ekleste do, eller holde foredrag for tusen ukjente mennesker?
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2010 #526 Skrevet 17. november 2010 Det høres i utganspunktet like lite fristende ut begge deler, men jeg er da i stand til å se en økonomisk inntektskilde når jeg ser en, så jeg velger å tisse på tusen ukjente (en av gangen). *næmmen Margareth da!* Er grenser til for å pushes litt på, eller liker du de best spikret fast fra A til Å?
Kamikatze Skrevet 17. november 2010 #527 Skrevet 17. november 2010 (endret) Er ikke fastspikring en anelse grensepushing, da? :gjeiper: Edit: Isj, feil tråd igjen. Her trengs mer kaffe! Presskanne eller filterkaffe? Endret 17. november 2010 av Kamikatze
Sofie_22 Skrevet 17. november 2010 #528 Skrevet 17. november 2010 Er ikke fastspikring en anelse grensepushing, da? :gjeiper: Edit: Isj, feil tråd igjen. Her trengs mer kaffe! Presskanne eller filterkaffe? Presskanne Pinnekjøtt eller ribbe?
Kamikatze Skrevet 17. november 2010 #529 Skrevet 17. november 2010 Ribbe. Pinnekjøtt er festmat, så det blir det utelukkende på jule- og nyttårsaftnene. Du har vært på julebord. Überbrisen og småsjanglende på stilasshæler kan du nå velge mellom å ta deg hjem til fots gjennom en mørk park, forbi en gjeng hormonsprengte somaliske unge herrer, med kvinneforakten lysende som rødglødende kniver fra blikket. Eller du kan ta drosje, hvor den somaliske kusken har gla'bule på bilbuksa, stikkende øyekontakt med deg, verdens dårligste ånde og "Top Ten Fatwas of Osama Bin Laden" på full guffe?
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2010 #530 Skrevet 17. november 2010 Huh...det der hadde jeg aldri iført meg på en svært dårlig dag en gang...men hadde nok valgt taxien: hvis Allah vil, så kjører sjåføren meg pent hjem,- hvis ikke, tar jeg rattet og kjører oss begge (via et Thelma og Louise-svev) hjem til Allah, enten han er forberedt på besøk eller ikke! Høyttalerene foran i dørene, eller bak på hattehylla, i bilen du skal kjøre veeldig langt med på ferie?
Kamikatze Skrevet 17. november 2010 #531 Skrevet 17. november 2010 Høyttalerene foran i dørene, eller bak på hattehylla, i bilen du skal kjøre veeldig langt med på ferie? Lurespørsmål, for det er kjekt med masse høyttalere over alt i bilen, sånn at et fornuftig lydnivå kan ha et minimum av noe som med litt godvilje kan sies å likne litt lydkvalitet. Men bil er et lydteknisk mareritt. Døra, Mar! En mørk og stormfull aften, ut fra høstregnet kommer en dunkel skikkelse med utstrakte hender stavrende mot deg med nærmest mekanisk gange. Hva gjør du? a) Drar frem en machete, svinger den med all din kraft slik at hodet hans blodskvettende ruller ned i grøfta, hvorpå du kaster deg over det, og med dyrisk kraft og flatsida på macheten smadrer det, til beinsplinter og hjernemasse mest minner om noe ei bikkje har spydd opp? - Hellig overbevist om at uvesenet du så tappert forsvarte deg mot var en zombie, som skulle spise hjernen din til lunsj? b) Drar frem portemonéen for å kjøpe det helsikes handycapforbundsloddet han driver og selger?
kazcade Skrevet 18. november 2010 #532 Skrevet 18. november 2010 Gulp, vel, det mest skrekkinngydende våpnet jeg har i håndveska mi er, vent....., en neglefil. Dermed antar jeg at jeg ville gått for alternativ B og satset på at det var en blodsugende loddselger som jeg kunne pelmet hard cash på for deretter true med neglefila (hvis monstret ikke allerede hadde slått retrett). Du lider av mangel på sollys (det er jo mørketid). Foretrekker du å sette deg under høyfjellssola for å glemme at det er vinter, eller omfavner du mørketida hjertelig og satser på å bli så blek, deprimert og d-vitaminfattig som mulig før våren kommer?
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #533 Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg er vakker og blek hele året jeg, og plusser på med multivitamineraler og energy-light i den stummende årstiden. Har gått kjempefint til nå. Det er lørdagskveld og du er fysen på "noe"... Spiser du en boks med tunfisk i olje eller en stor boks makrell i tomat? Endret 18. november 2010 av Margareth
Wonders Skrevet 18. november 2010 #534 Skrevet 18. november 2010 å fytti rakker'n ehhh flykræsj takk, makrell i tomat Barbere av håret på hodet eller ikke barbere deg under armene på ett år
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #535 Skrevet 18. november 2010 Vet du, jeg har faktisk vurdert det første der mange ganger, men det er nokså drastisk å gjøre det - så jeg velger det andre der. Ikke`no problem. Jeg ser frem til å lage armhulefletter og kunne begynne å bruke de søte grønne silkebåndene til noe igjen. La seg bruke, eller bli brukt på en litt voldsom måte?
Wonders Skrevet 18. november 2010 #536 Skrevet 18. november 2010 bli brukt på en litt voldsom måte. Skifte bildekk eller sette på kjetting på dekkene?
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #537 Skrevet 18. november 2010 Skifte dekk. Kjøre av sted på langtur med nytt og passe oppblåst reservedekk i bilen, eller tro at det holder som det er...det du sjekket for åtte år siden?
Wonders Skrevet 18. november 2010 #538 Skrevet 18. november 2010 Kjøre av sted på langtur med nytt og passe oppblåst reservedekk i bilen Du skal på nyttårsball. Gå i komfort flats, eller skyyyyy høye heler
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2010 #539 Skrevet 18. november 2010 Komfort for alle pengene. Nyttårsball: Råskinn som danser heftig med alle "all night long", eller avbalansert "veggpryd" som snakker med sine gode venner...både dem hun kjenner og nye..?
Wonders Skrevet 19. november 2010 #540 Skrevet 19. november 2010 avbalansert "veggpryd" som snakker med sine gode venner...både dem hun kjenner og nye..? Sluppet garderobekø, eller inngangskø?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå