Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #561 Skrevet 30. november 2010 Den var litt vanskelig. Jeg er ikke så interessert i "fin bil", og jeg vil være min egen sjåfør...så da må det nok bli en stilig bil. Den skulle ikke ha vært av det nye slaget, men skikkelig stilfull gammel amerikaner. Splitter ny og snasen bil, eller gammel velrestaurert bil med myke, ærverdige linjer?
Kamikatze Skrevet 30. november 2010 #562 Skrevet 30. november 2010 Tar det gamle vraket, jeg. Så slipper jeg å engste meg for riper og redusert bruktverdi om noen finner på å ta seg en røyk. Snøskufle eller vaktmester?
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #563 Skrevet 30. november 2010 Om det er et overkommelig område, velger jeg å gjøre det selv med skikkelig skuffeutstyr. Det er helsebot i å lage kunst i snø! Kunstig snø, eller ekte vare på slalomski?
kazcade Skrevet 30. november 2010 #564 Skrevet 30. november 2010 Helst ingen av delene, menmen. Hvis jeg MÅ velge blir det vel slalomskiene, men bare hvis jeg slipper unna med barnebakken. Bortoverski eller nedoverski?
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #565 Skrevet 30. november 2010 Jeg vil helst være et "stilleben" med ski på, så kan noen male meg. Ville du helst ha ligget malemodell med eller uten klær.
Kamikatze Skrevet 30. november 2010 #566 Skrevet 30. november 2010 (endret) Med, og eg ville ikkje logge, men stått høyreist og viril med blikket gnistrende mot horisonten. Når drivhuseffekten kommer for å ta oss, tror du vi kan få snø av isopor, da? Eller foretrekker du å fryse ræven av deg? . Endret 30. november 2010 av Kamikatze
kazcade Skrevet 1. desember 2010 #567 Skrevet 1. desember 2010 Gledelig (isopor)-julesnø! :rødme: Men jeg tror ikke det er noe valg her, kommer nok til å fryse ræven av meg i overskuelig framtid åkke som. Foretrekker du en snøball i nakken eller en god dukkert i snøen?
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2010 #568 Skrevet 1. desember 2010 Jeg tar dukkerten jeg, for da kan jeg dra med meg giveren i et skikkelig basketak hvor vedkommende kan komme til å angre (kald snø i nakken, på ryggen og alle steder hvor jeg kan få stappet slikt inn/ned!!! lol) litt på at han valgte meg og ingen andre heller, hehe... Vil du helst gi eller ta?
Kamikatze Skrevet 1. desember 2010 #569 Skrevet 1. desember 2010 Begge deler, det er få jeg er dårlig på. Men ta, om jeg må. Hva vil du helst være, perfekt eller deg?
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2010 #570 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg er perfekt (i min uperfekthet), nettopp fordi jeg er meg og ingen annen. Ville du helst jobbet i kulissene eller fremme på scenen her i livet? Endret 1. desember 2010 av Margareth
Kamikatze Skrevet 2. desember 2010 #571 Skrevet 2. desember 2010 (endret) Kulissene er greit nok nå, sålenge jeg likevel får spille hovedrollen i mitt eget liv. Det er de i kulissene som kan sende teppet ned for folk, vet du. Spise pepper, eller få pepper? Endret 2. desember 2010 av Kamikatze
Wonders Skrevet 2. desember 2010 #572 Skrevet 2. desember 2010 spise pepper,elsker det krydderet vært over eller under med hele hodet nå om du måtte isbade
Kamikatze Skrevet 2. desember 2010 #573 Skrevet 2. desember 2010 Over - og ut! 25% av varmetapet skjer via skolten. Vært Barbie eller Ken?
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2010 #574 Skrevet 3. desember 2010 Det står for meg (som et hologram nesten) at jeg helst ville vært Barbie Wan KENobi...en slags sterk og uovervinnelig hybrid, altså... Er du henfallen til Star Wars-verdenen eller liker du bedre Star Trek?
Kamikatze Skrevet 3. desember 2010 #575 Skrevet 3. desember 2010 TREK leder med et hestehår... Misjonær eller voffvoff?
kazcade Skrevet 3. desember 2010 #576 Skrevet 3. desember 2010 Misjonærer skremmer vettet av meg, du vet jo aldri når de går til angrep, men voffvoffer er jo bare koselig. Kan jeg ønske meg en valp til jul? Pinnekjøtt eller ulv i fåreklær?
Kamikatze Skrevet 3. desember 2010 #577 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har pinnekjøtt... I et moderne forhold, er det kjærligheta som gjør blind, eller blir en fartsblind?
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2010 #578 Skrevet 4. desember 2010 Om det moderne forholdet hadde vært med en engelskmann som gjorde meg "fart-blind", hadde jeg nok måttet omrokkere litt på fiberrasjonene i alle fall. Er det greit å ha med en hvit stokk og sorte briller inn i et moderne forhold, sånn at en har en nødventil om farten helt utilsiktet skulle bli for høy?
Kamikatze Skrevet 4. desember 2010 #579 Skrevet 4. desember 2010 Tror det hjelper mer med hvit stokk enn hvit sokk i et forhold. Kniv eller gaffel?
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2010 #580 Skrevet 4. desember 2010 Jeg velger meg kniv. Pleier å spise det meste med kniv åkke som jeg, så det har vært en og annen mor med håpefullt avkom, som har sett hoderystende på meg i så måte. Jeg er ikke et godt forbilde for små barn,- i følge "de voksne". Ville du helst være en som sto for skikkelig gammeldags oppdragelse av unger, eller være en slags "Asgeir"-modell som bidro med læring via humor og lek?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå