Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bakst

Liker du best filmen "Hestehviskeren" med Robert Redford, eller "Hundehviskeren" C. Milan?

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes folk som går rundt og hvisker i det hele tatt er litt creepy. Men jeg hvisker heller til hester enn hunder...tror jeg.

Ville du foretrukket å være på rødlista fremfor å være svartelistet?

Skrevet

Rødlista? Hvis det vil si at jeg hadde vært blant de hotteste hotte babe`sene her inne,- så velger jeg svartelista i stedenfor, hehe...

Hvis valget var ditt: sett på som uberHOT eller ikke?

Skrevet

überhot

leve lykkelig i hverdagen eller ha utbrudd med lykke kvartalshvis

Skrevet

Hverdagslykke.

Residere i Sør- eller Nordnorge?

Skrevet

sør så klart

bitt deg i tungen eller på innsiden av kinnet

Skrevet

Innsiden av kinnet. Det er allerede en uvane fra før.

Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse eller Schizoid personlighetsforstyrrelse?

Skrevet

Jeg vet ikke helt eksakt hva de to der går ut på, men jeg velger det første. Det hørtes snillest ut. :)

Ved understellsundersøkelser: en vennskapelig lege av samme kjønn som deg, eller en knallsøt/kjekk av det motsatte?

Skrevet

Vel, er nok mest vant til at søte jenter håndterer ting og tang, så det er vel ingen grunn til å endre på noe, bare fordi en skal til snabeldoktoren?

En perifer venn kommer med en uventet gave i siste liten. Oi! Takker du, og banner over at du ikke har noe i retur, eller graver du deg ned til sfinx-konfekten du fikk fra tante Olga en gang på nittitallet, og leverer den med en verdensvant mine, og til/fra-lappen fremdeles på?

Skrevet

Jeg hadde tatt i mot og takket masse! :) Så hadde det blitt min tur neste gang, når min venn ikke ante noe. Koselig det, i stedefor tvangsgaver rundt juletiden.

Sagt ja til det mest forskrekkelige familieselskapet som tenkes kan, eller smilt med sammenbitte tenner, og holdt ut for julefredens skyld?

Skrevet

Smilt med sammenbitte tenner og takket nei.

Rødvin eller rødbrus til julemiddagen?

Skrevet

Rødbrus. Alkohol med familien kan bli kleint.

Slips eller sløyfe i halsen?

Skrevet

Egentlig jatakk, begge deler, men i dag - det første.

Kjøpe ett par kvalitetssko til to lakser, eller fem rimeligere par, for det samme?

Skrevet

kvalitetssko til to lakser -lett.

Sett sølvguttene på tv eller sittet i publikum

Skrevet

Nei takk begge deler. Sånn korsynging gir meg alltid akutt anfall av zzzzzzzzz-zzzz så det hadde passet som vuggesang, men ellers melder jeg pass!

Handle de siste julegavene/maten iført sexy nissedrakt eller blinkende reinsdyrhorn?

Skrevet

Jeg tar reinsdyrhornene jeg, og kobler ut elektrisiteten.

Det får da være grenser for hva en skal iføre seg i butikken...

Kaste seg over det siste eksemplaret av billigsalgting i butikk, sammen med ti andre, eller ha såpass selvkontroll at du velger å gå forbi.

Skrevet

Betrakte blodtåka på avstand...

Kose deg i eget selskap på denne fredelige dagen, eller ligge å spy på glattcella?

Skrevet

Kose med meg selv. *host* :sjenert:

Typisk julemiddag i kveld, eller noe helt vanlig noe?

Skrevet

Sove selvfølgelig. Det jeg bedriver er uansett ikke synd. :)

kontrollere at hun skriver i rette tråden nå, hehe

Tenke på noen som du kjenner, som du vet sitter alene ganske ofte, som du egentlig ville ha besøkt, men...eller reise seg opp resolutt og besøke den personen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...