Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2010 #701 Skrevet 29. desember 2010 Tar svinekotelettene jeg, og lar dem godgjøre seg på svak varme i brun saus, så blir de nok smørevillige til sist. Ha Hellstrøm, eller Brimi som privatkokk i ditt bryllup?
Gjest Aria. Skrevet 29. desember 2010 #702 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hmm.. Hellstrøm, en dag han var i godt humør. San Fransisco eller LA? Edit: hvilken by ville du helst besøkt? Endret 29. desember 2010 av **Nora**
Kamikatze Skrevet 29. desember 2010 #703 Skrevet 29. desember 2010 Frisco! Hvis du ble stemplet med en best-før-dato, vil du helst leve i perioden før eller etter?
Gjest Aria. Skrevet 29. desember 2010 #704 Skrevet 29. desember 2010 Hmm.. Helst begge, men det går vel ikke, så da sier jeg etter. Sjøen eller fjellet?
Kamikatze Skrevet 29. desember 2010 #705 Skrevet 29. desember 2010 Sjøen leder med en fjertedel. Het honningdryppende skoldhet sex eller ?
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2010 #706 Skrevet 30. desember 2010 Nå er nok ikke jeg så avansert at jeg driver på med skolding i den gata der...så jeg velger sjokolade,- sammen med min elskede. Kan sikkert finne på artigheter med en stoor plate melkesjokolade også. Ville du helst det ene, eller det andre?
Kamikatze Skrevet 30. desember 2010 #707 Skrevet 30. desember 2010 Andre, for to er bedre enn ett. Pønske ut alternativer selv, eller bruke jukselapp?
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2010 #708 Skrevet 30. desember 2010 Manus er ikke noe for meg. Jeg er best på impuls, så jeg lager alt selv as we go... Ville du helst hatt en nakenhund eller en katt uten pels?
Kamikatze Skrevet 30. desember 2010 #709 Skrevet 30. desember 2010 Shaved pussy! Ut på tur, med propanprimus eller hobostove?
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2010 #710 Skrevet 30. desember 2010 Måtte google her nå: hobostoven så artig ut, jeg tar den jeg. Skal du kjøpe deg noe nyttig på januarsalget som starter snart, eller har du så du klarer deg en stund til...av ting og tang?
Kamikatze Skrevet 30. desember 2010 #711 Skrevet 30. desember 2010 Nå er det nok kjøp, nå er det på tide å kaste. Flette lakrissnøre eller spaghetti?
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2010 #712 Skrevet 30. desember 2010 Lakrissnører holder bedre, så jeg velger det tror jeg. Vitaminpiller hver dag hele året, eller skikkelig frukt og grønt - hver dag?
Kamikatze Skrevet 30. desember 2010 #713 Skrevet 30. desember 2010 Slurver med begge deler, jeg... Merkantile eller kreative fag?
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #714 Skrevet 31. desember 2010 Den var lett: Kreativt her i gården! Lever du sammen med fordums musikalske storheter fra 60-tallet, eller følger du kjempegodt med i nåtidens utgivelser av musikk?
Kamikatze Skrevet 31. desember 2010 #715 Skrevet 31. desember 2010 Dagens fordums, skjer ikke noe nytt, annet enn at historien gjentar seg. Cannon. Men har alltid hørt på sluttresultatet, og gitt blanke i hvem som kokte sammen smørja. Du har nyttårsgjester og må drite. Du overrumpler deg selv med å verpe noe som er så stinky at selveste Guinness Rekordbok truer med å visne, og messingen i dørhåndtaket begynner å irre. Hva gjør du? Forsterker angen ved hjelp av parfyme og hermetisk luftfrisker, eller plystrer og later som ingenting?
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #716 Skrevet 31. desember 2010 Jeg gjør som jeg pleier om det ikke er et vindu i nærheten: tenner noen fyrstikker...og kanskje noen til, om det trengs...så blir det bålduft i hele rommet, og ingen vet hva jeg kan ha gjort. Ville du helst ha jobbet på et sykehjem denne kvelden og natta, eller vært på jobb i et fengsel?
Kamikatze Skrevet 31. desember 2010 #717 Skrevet 31. desember 2010 Hm... Hvis jeg velger sykehjem, kan en muligens få disponere en eller to glattceller i kjelleren, sånn i tilfelle noen av pasientene skulle vise seg å være noen virkelig syke kvinner, som krever litt mer oppfølgning? Pushup BH eller undikk?
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2010 #718 Skrevet 31. desember 2010 Jeg skjønner at du vil pynte deg og gjøre deg attraktiv for ...noen... men jeg syns vel egentlig ikke at du som mann trenger å bruke slikt i det hele tatt, så du kan få slippe å plundre med akkurat det påkledningsspørsmålet denne siste dagen i året. Kom som du er du! Hender det at du ler rått av enkelte nye "moter" , eller tenker du at det er rart bare fordi det er nytt, og godtar det etterhvert du også?
Kamikatze Skrevet 31. desember 2010 #719 Skrevet 31. desember 2010 Har ikke for vane å le av folk, og ethvert friskt pust i hverdagen gjør den mer fargerik, enten det er omfangsrike damer som følger fjortistrenden fra i forfjor med bar navel, eller punkterte teletubbies i sin onepiece. Sånt øker bare takhøyden. Høy og smekker, eller liten og lekker?
SnikkSnakk Skrevet 31. desember 2010 #720 Skrevet 31. desember 2010 Liten og lekker Nyttårsfeiring alene eller med en vennegjeng?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå